juhannus!

  • 1 / 8
  • sweety
  • 23.6.2005 18:29
millasia juhannus suunnitelmia teilla on?

ihanaa menna merelle nautiskelemaan hyvasta seurasta,ruuasta ja juomasta..
  • 2 / 8
  • Stadissa
  • 23.6.2005 21:10
On aivan ihanaa viettää juhannus omassa kotikaupungissa, joka hiljenee, kun aidot alkuasukkaat jäävät nauttimaan olostaan. Baareissa ei kuule epämääräisiä murteita. Liikkuminen on helppoa, kun teillä ei ole ruuhkia.

Ja tähän loppuun on varmaan parempi pistää pari hymiötä, jotta liian vakavamieliset lukijat eivät ota liian montaa hernettä nenään maalta palauttuaan;-)
  • 3 / 8
  • Dosed
  • 23.6.2005 22:42
Monttubileisiin Hyvinkäälle huomenissa ollaan kaveriporukan kanssa lähdössä.
Eli luvassa on punkskeneä, kaljaa ja epämääräisiä tuttavuuksia. Mikäs sen mukavampaa?
ootko hyvinkaalta dosed?
aattelin vaan kun oon ite sielt alunperin kotosin, mut en etsimallakaan loytany yhtaan lepakkoa.
  • 5 / 8
  • Dosed
  • 26.6.2005 17:09
??, en ole hyvinkäältä kotoisin. Tosin naapurista kylläkin, Nurmijärven Klaukkalasta.

Olipas kyllä pirskeet, krapula ja vuotava teltta pakotti tulemaan jo eilen kotiin. Mukavaa kyllä oli, lepakoita siellä ei pahemmin näkynyt, yhden bi-typyn kyllä bongasin.
missa ne hyvinkaan lepakot sit pyorii?
urheiluporukois olin mukana, ehka sit olin vaan liian sokee..
ja kotikaupungin porukois aika lailla kaapissakin
Niinpä, eipä täällä mitään erityistä paikkaa tms. olekaan, jossa vois pongata! Taitavat kaikki siirtyä Hesan yöelämään. Varmuudella voin sanoa, että täällä asuu useampiakin naispareja, ja hyvin tuntuu paikkakunta ja asukkaat sen sulattavan.