Kolmas mies

  • 1 / 15
  • Sebastian
  • 29.6.2005 4:08
Mitä mieltä te olette kimppakivasta? Olen seurustellut 5kk miehen kanssa ja kummatkin haluaisivat kokeilla kolmatta pyörää.. Tiedän ottavani ison riskin ja olenkin miettinyt, mitä se pahimmassa tapauksessa voi tehdä parisuhteelle. Millaisia kokemuksia teillä on?
5 kk??? Oletteko miettineet, miksi haluatte kolmannen pyörän mukaan? Ymmärtäisin paremmin, jos olisitte seurustelleet esim. 5 v.

Ei kannata kokeilla...
No jos molemmilla mieli tekee, niin ehkä kannattaa kokeilla. Voihan olla, että se johtaa parisuhteen rikkoutumiseen, mutta jos haluatte vierasta jo viiden kuukauden jälkeen, niin luulen että olisi ihan hyväksikin koetella suhteenne kestävyyttä. Ehkä samalla selviäisi, haluatteko todella olla yhdessä vai ette.
mä ja kaverini ollaan oltu nyt yhdessä 1,5v. ja haluaisimme koittaa kimppaa. ai miksi, no siksi kun kumpikin haluaa kokeilla jotain uutta, joka ehkä piristäisi seksielämäämme. mulle se merkkaisi itseni "toteuttamista", saisin osoittaa hellyyttä ja muutakin omalla tavalla. kaverini ei tykkää pussailusta, ei "näykkimisestä", suihkusta, romantiikasta tms. mulle tollaisit asiat olisi tärkeitä, ja nyt puntaroidaanki et jos saataisiin kolmas, se antaisi fyysisen nautinnon ja meillä olisi kummiski henkine tallella. kuka sit suostuu olemaan todellaki kolmas, se sais rakkautta, olla yötä vieressä, muttei kummiskaan sitä oikeata tunnetta. ja sitten kumminkin on et entä jos meidän suunnitelmat ei onnistukkaan, vaan toinen rakastuu?
se onko niin tappavaa, kyllä. mutta tämäkin suhde jossa pannaan ja siinä se, ei tuota minulle sitä mitä kaipaan. ei en mitä pitäisi tehdä, ehkä tie aukenee kun oottaa. niin se aina menee.!
Ei kannata ottaa kolmatta, pieleen menee. Kaksin on kaunista, sit jos haluu kolmatta, on ehkä paras vaan olla vapaana ja harrastaa kimppaa sen kummemmitta sitoomuksitta. Luuletko et sun miehes joka nussii sua mut ei osaa osoittaa sulle hellyyttää, katselee iloisena sitä et pussailet ja halit toisen kanssa, enpä usko. Sen jälkeen se ei koskaan pysty helliin sua, kun näkee millanen lutka olet.
mn-76, mitä arvelet, jos suutelisit ja näykkisit sitä kolmatta, suihkuttelisit ja romantisoisit yhdessä hänen kanssaan, onnistuisitko todella jatkuvasti suuntaamaan rakkautesi vain siihen nykyiseesi, joka ei piittaa romantiikasta ja hellyydestä?

Olen itse joskus joutunut tahtomattani ja tietämättäni kolmanneksi pyöräksi, siis toki vain parin toisen osapuolen kanssa, joka kyllä toimi toisen luvalla. Ikävä tilanne, minä annan hellyttääni ja rakkauttani, ja haaveilen jo yhteisestä tulevaisuudesta, ja sitten kuulenkin, että olen vain vaihtelua ja täydennystä siihen varsinaiseen suhteeseen. Tosin heidän tapauksessaan suhteesta ei ilmeisesti puuttunut hellyyttä. Tunsin itseni melkoisen hyväksikäytetyksi ja vihaiseksi, tietoisesti en olisi ikinä suostunut moiseen järjestelyyn, ja lopetinkin sen siihen.

Ehkä joku suostuu tietoisesti kolmanneksi pyöräksi, mutta siinä on tietysti hänellekin se riski, että hän satuttaa itsensä, jos herkistelee liikaa. Miksi kukaan haluaisi tuhlata rakkauttaan ja hellyttään kohteeseen, jolta ei voi saada kuin fyysistä vastakaikua? Ehkä joku altruisti tai masokisti voisi sellaiseen ryhtyäkin, mutta tuskin kukaan normaalit emotionaaliset tarpeet omaava. Sellainen kertapano tai pari, jossa vain nussitaan eikä turhia hempeillä, voisi kai onnistuakin ilman suurempia emotionaalisia kustannuksia. Mutta sehän ei ilmeisesti ole sitä mitä sinä haet?

Jos et saa suhteestasi sitä mitä haluat, ehkä sinun pitäisi keskustella siitä kumppanisi kanssa ja miettiä miten molemmat saisitte mitä tarvitsette, ja jos se ei ole mahdollista, sinun pitäisi kai punnita, oletko valmis tinkimään omista tarpeistasi vai olisiko syytä etsiä hellyydellesi kokonaan uusi kohde.

Voithan tietysti yrittää syödä kakun ja säästää sen, mutta tuntuisi todennäköiseltä, että se tulee olemaan hyvin vaikeaa.
Jotenkin tuntuu oudolta hakea hellyyttä ja romantiikkaa kolmannesta pyörästä, johon edellinen kirjoittaja viittasi.

Itse en voisi kuvitella helliväni kolmatta osapuolta, koska mielestäni seksissä tuntemattoman kanssa täytyy osata pitää tunteet erillään, jos ja kun kyse on kertapanosta. Voisin kuvitella, että vaarana voi olla pahimmassa tapauksessa jopa ihastuminen.
Edellisessä suhteessa sen tein, romuttui, nyt vasta alkavassa iki´ihanalta tuntuvassa suhteessa en siihen tilanteeseen halua !!!

Jokainen tyylillään !!!
Ellei suhteenne vielä ole pintapuolinen, sellainen se on viimeistään ensimmäisestä kimppakokeilusta lähtien.
Luulen, että suhteet joissa edes harkitaan kolmatta pyörää, varsinkin jo muutaman kuukauden jälkeen, ovat jo valmiiksi pintapuolisia ja tuomittuja romuttumaan. Ehkä on vain hyvä, että asioita nopeutetaan tuolla tavalla.
Kokemusta kolmen kimpasta parisuhteessa on sen verran, että silloiselle kumppanille se vieraan saaminen jäi päälle - muutama kuukausi myöhemmin hän jäikin kiinni pettämisestä, joten se oli sitten siinä.

Suosittelen kimppaa niille, joilla ei ole suhdetta kenenkään kanssa, joten panot voi hoitaa ilman riitoja, ahdistusta tai "petosta" - pelkkinä panoina. Silloin ne saattavat jopa toimia...
Tunnen perheen joka koostuu kolmesta miehestä. Elävät ilmeisen onnellisesti yhdessä - ovat olleen näin jo muistaakseni viisi vuotta.

Ongelma on se, miten tuollainen rekisteröidään.