Sherry Vine uudestaan dtm:ssä

Perjantaina huikean suosion saavuttanut dtm Pride Week Hostess, TV:stä tuttu Queen of New York Sherry Vine heittää tänään puoliltaöin dtm:n alakerrassa ylimääräisen jäähyväiskeikan ennen M.E.N.S. Shown alkua. Luvassa uusia paljastuksia ja eilistä rajumpaa menoa.

Showtime 24 hrs, liput 6,20

Yläkerrassa: Ladies only with Tina and the Sexy Susan & Morgan with dancers.
...ja kuvia perjantain showsta on nähtävillä dtm:n nettigalleriassa.
  • 3 / 10
  • Helka-neiti
  • 5.7.2005 2:23
Olihan se hieno esitys, nämä drag queenit, jotka itse laulavat, ja vielä sen verran hyvin, ettei se ole pelkkää rääkkiä yleisölle, ovat aika harvinaista herkkua Suomessa, enpä muista nauttineeni drag queenin live-laulusta sitten superdamesien. Ja Sherryllä oli vieläpä aika monipuolista ohjelmistoa, niin että jokaiselle löytyi jotakin. Ja juonnoillakin hän sai pidettyä yleisön mielenkiinnon yllä, vaikka vitsit olivatkin varmaan varmoja ja koeteltuja, siis eivät kovin tuoreita.

Silti kiusasi se Kalkkunan halpa ja iänikuinen aplodien kerjääminen "onko teillä hauskaa?" ja Sherryn täysin tyylitön sisäänkuulutus "The biggest bitch in the World, Sherry Fucking Wine", tai jotain sinnepäin. Kalkkuna näyttikin tavallista enemmän varikselta sirkusmeikissään ja hapsottavassa peruukissaan, vaikka se nyt ei ole niin tärkeää, ja touhotti Sherryn paukkujen kanssa kuin viimeistä päivää, ilmeisesti tämä oli hänen elämänsä huippuhetkiä. Hyvä hänelle, mutta eikö DTM tosiaan löydä muita transuja hoitamaan seremoniamestarin tehtäviä? Ainakin minua alkaa jo ottaa pannuun Kalkkunan muka-hauska paskanjauhaminen.
  • 5 / 10
  • dr. bullshit
  • 5.7.2005 11:38
joopa joo... ikuista valitusta! kalkkunan juonto oli juuri mitä tarvittiin! innostunut ja energinen.sopi hyvin sherryn tyyliin...
Minä kyllä tulisin vallan hyvin toimeen vaikkei ikinä enää tarvitsisi nähdä tai kuulla Kalkkunaa ja hänen "innostustaan ja energisyyttään". Niistä sai kyllä tarpeekseen parilla käynnillä DTM:n bingossa, enkä ole sen jälkeen enää jalallani astunut DTM:ään sunnuntai-iltoina. Aina ne samat jutut, joille kukaan ei jaksa nauraa. Kalkkuna on varmaan nähnyt kun joku Dame Edna on ilkeillyt vierailleen älykkäästi, mutta Kalkkunan oma äly ei tunnu riittävän sen ymmärtämiseen, että kaikki mikä on ilkeää ei ole älykästä saati hauskaa. Älykäs ilkeily, joka ei edes loukkaa sen kohteita, on vaikea taito, jonka vain harvat hallitsevat, eikä Kalkkunalla siihen kyllä ole riittävästi lahjoja.

Ei Kalkkunakaan nyt voinut pilata Sherry Vinen esitystä, mutta kontrasti hauskan ja tyylikkään Sherryn ja lattean ja tyylittömän Kalkkunan välillä oli kyllä häkellyttävä.
  • 7 / 10
  • Public eye
  • 5.7.2005 11:48
Sherry Vine käytti itse itsestään nimityksiä "an old prostitute from New York" ja "whore", joten eiköhän juontojen sisältö ollut ainakin jossain määrin ennalta sovittua.
Itse asiassa Sherry nimenomaan sanoi, että hän on "whore", ei "prostitute", koska hän ei ole koskaan ottanut maksua. Ja kun ihmiset huusivat "more", Sherry kysyi "Did I hear whore?"

Silti on aivan eri asia, jos joku kutsuu itseään huoraksi, kuin jos joku esittelee vieraan sillä tavoin kuin kalkkuna sen teki. Varsinkin kun kalkkuna esittelee kaikki esitykset samalla tyylillä, joka suoraan sanoen tulee jo joka reiästä ulos.

Jos tietäisin, että Kalkkuna esittelee jonkin numeron DTM:ssä, en tulisi katsomaan sitä, vaikka itse ohjelmanumero olisi hyvä, sen verran Kalkkuna jo alkaa kuvottaa mauttomuuksillaan. Ehkä ainoa tapa välttää häntä on olla menemättä DTM:ään. Onneksi nyt on muitakin vaihtoehtoja tarjolla, kun uusi Birdiekin on avautunut.
  • 9 / 10
  • Public eye
  • 5.7.2005 12:04
I stand corrected.
Itse asiassa hän sanoi joissain yhteydessä "You must be wondering, why should dtm want to bring all the way to Helsinki an old prostitute from New York".
Hän siis projisoi sanontansa yleisön ajatuksiksi, eikä käyttänyt sitä omana kuvauksena itsestään.
Taisi olla juuri tuossa kohdassa "You must be wondering, why should dtm want to bring all the way to Helsinki an old whore from New York" ja "...Mark my words, a whore, not a prostitute. I have never charged for sex."