Sateenkaarivyöt

  • 2 / 8
  • poika
  • 27.6.2005 21:47
Ainakin asematunnelin tilpehöörikaupoista ja koru- ja t-paitaliikkeistä.
  • 3 / 8
  • Janne
  • 30.6.2005 15:01
Töissäni näen lentomatkustajilla usein sateenkaarivärisiä vöitä matkalaukun ympärillä, onkohan aihetta olettaa heidän olevan meitä vinokkioita vai onko se vain heteroidenkin mielestä "kivan värinen" ja helpottaa oman laukun löytymistä lentoaseman hihnalta?
  • 4 / 8
  • arkadas
  • 30.6.2005 15:04
Janne, ihan turhaan pelkäät... Aidon sateenkaaren värit ( homomaailmassa) ovat: Punainen ( elämä) Oranssi ( parantava voima)
Keltainen (aurinko) Vihreä (luonto) Sininen ( harmonia) Violetti (yhteishenki) ja jos katsot tarkkaan niitä laukkujen ympärillä olevia "pantoja" niissä EI ole kaikkia noita värejä... Eli ei pelkoa, että jokainen, jolla on sateenkaareen viittaavat värit jossakin olisiva hblt-ihmisiä...
  • 5 / 8
  • Heavymies
  • 30.6.2005 17:14
Ihan ensimmäisissä Sateenkaarilipuissa oli myös väri pinkki(seksi)
"Töissäni näen lentomatkustajilla usein sateenkaarivärisiä vöitä matkalaukun ympärillä, onkohan aihetta olettaa heidän olevan meitä vinokkioita vai onko se vain heteroidenkin mielestä "kivan värinen" ja helpottaa oman laukun löytymistä lentoaseman hihnalta?"

Varmasti ihan tavallisia heteroita 99% tapauksissa. Noita sateenkaarivärisiä vöitä on ainakin Samsonitella, löytyy laukkukaupoista ja tavarataloista.
  • 8 / 8
  • Marco
  • 2.7.2005 16:47
Minulla on matkalaukun ympärillä aito sateenkaarimatkalaukkuvyö :-) Jos siis minun matkalaukun bongaat lentokentällä niin minä olen _yksi niistä_ :-D