"homokommuuni"? maatila?

  • 1 / 4
  • Ilves
  • 15.6.2005 18:16
Terve!
Oiskohan Suomessa jo olemassa kommuunityyppistä asumismuotoa, jossa seksuaaliselle suuntautumiselle ei pantais liiemmälti painoarvoa?
Tarkotan jotain vähän laajempaa kokoonpanoa, esim. maatila / suurempi yhteisrakennus tms. jossa asuis ja toimis homoja ja/tai lesboja ja/tai heteroita eri ammattialoilta mukavasti yksissä tuumin pienimuotoisena yhteisönä parittain ja/tai sinkkuna. Tai onko kokemuksia homomiesten kimppakämpästä tai solutyyppisesta asumisesta tai jostain vastaavasta? Toimisiko moinen ylipäätään, mitä mieltä?
Onko idea päätön, onko kellään muulle tullu tällainen mieleen tai onko joku kuullu huhuja moisesta? Saattais kiinnostaa tollanen...
  • 2 / 4
  • Bilquis
  • 16.6.2005 17:27
En ole moisesta kuullut mutta monesti olen asiasta haaveillut. Tosin olen niin urbanisoitunut ihminen nykyään että varmaan kahdessa viikossa tulisin moisessa hulluksi, jos se liian kaukana kaupungista olisi.
  • 3 / 4
  • Sagittara
  • 16.6.2005 20:21
Täältä löytyy jos jonkinlaista:
http://www.kulma.net/rihmasto/rihmasto2.html

Yleensäottaen yhteisömeininkiin kuuluu tietynlainen suvaitsevaisuus myös seksuaalisuuden suhteen ja kuulopuheiden perusteella ainakin näyttäisivät olevan aika sateenkaarevaa porukkaa nuo yhteisöeläjät. Mikäänhän ei estä laittamasta omaa yhteisöä pystyyn, jos ideaan on innostusta.
  • 4 / 4
  • ingusia
  • 24.6.2005 23:38
Minä olen kiinnostunut! Ollut jo kaaaaauuuaan. Olen asunut kommuuneissa/ kimppakämpissä ja se oli elämäni parasta aikaa! :)

Laita privaa: s.ainoa@luukku.com