Kaisaniemen bileet

Kertokaanhan tietämättömälle millaista on Kaisaniemen bileissä ollut?

Huomasin tuoltahttp://www.tytsyt.com sivulta, että siellä olisi nyt pe 21.1 bileet.

Eli onkos sinne millaista poppoota menossa? Minkä ikäistä ja silleen? Että uskaltaakohan sitä tulla mukaan rientoihin ihan yksinään?
Bileet ovat olleet aika kivoja. Porukkaa on riittänyt ja tunnelma on ollut tiivis : )

Suosittelen!
Mukaan vaan rohkeasti, tosi monet tulevat paikalle ihan yksinkin. Ja juttelemaan voi mennä ihmisille sitten paikan päällä. Minä olen ottanut sellaisen tavan, että jos lähden yksin, niin kysyn sitten paikan päällä joltain vähän isommalta porukalta josko heidän pöytäänsä voisi istua ja moi mun nimi on se ja se, jne. Ja jos pöytään ei saa istua, niin ei sekään mitään - haen toisen, sosiaalisemmin suuntautuneen porukan. Ja ainahan noissa paikoissa näkee myös tuttuja, varsinkin jos on paikkakuntalainen itse ja liikkunut vähänkään näissä piireissä.
Kaisaniemeen voi tulla ihan hyvin yksinkin. Naisia on paljon, kaikenikäisiä, yksin olevia, pareja ja porukoita. Tanssilattiakin on hyvän kokoinen ja musiikki yleensä o.k.

Ja kannattaa tosiaankin ottaa kontaktia ja hakea vaikka tanssimaan. Itse olen ainakin iloinen siitä, että joku tuntematon tulee juttelemaan kanssani.
all right :) sittenhän sinne täytyy uskaltautua mukaan, toivottavasti siellä on paljon ihania ihmisiä, joiden kanssa on mukavaa viettää iltaa. Nähdään siellä :)
Tykkäsitkö bileistä? Itse tykkäsin: oli oikein ihana ja ihastuttava ilta hurmaavassa seurassa!
jep :) hauskaa oli, joten kannatti ehdottomasti mennä. Seuraavia jo odotan innolla......:)
No hoh hoijaa, mentiin just 21.1. käymään tyttöystävän ja kavereiden kans pitkästä aikaa Kaisaniemessä ja todettiin, että pitkä aika saa taas mennä ilman...Aivan jumalattoman tylsää menoa, kaikki hengaa omien kavereidensa kanssa ja pariskunnat roikkuu toisistaan ku takiaiset. Se, että sieltä puuttuu täysin kundit, tekee hommasta vielä kuivempaa. Ymmärrän kyllä, että osa naisista haluaa vain naisille tarkoitetut bileet, mutta kyllä mulla ainakin on ollut triplasti hauskaa missä tahansa Kallion baareista sekalaisessa seurassa ku Kaisaniemessä kertaakaan. Hah hah hyvä vitsi toi, että jengi tulis jutteleen yksin baarissa oleville. Ei tasan ole koskaan tullut ku siellä aikoinana sinkkuna kävin. Lähinnä jokainen uusi naama näyttää olevan jonkin asteen uhka ns. vakkarijengille. Onneksi ei ole pakko käydä useammin, riittää ku totea kerran kaks vuodessa, ettei mikään ole muuttunut. Vuosia sitten muualle muuttanut kaveri sai minut aikoinaan nauruhysterian partaalle toteamalla bileistä kahden vuoden tauon jälkeen:" Ei helvetti mitä menoa, ei nää juntit oo edes vaatteitaan vaihtaneet pariin vuoteen ja ihan samat muijat kiertää toisiaan läpi!" Et silleen...Mutta siis kuten sanottu, eipähän siellä ole pakko käydä...
  • 9 / 24
  • Atsimuutti
  • 28.1.2005 16:44
Kyllähän kuppiloita löytyy kaupungista joka lähtöön,mutta naistenbileet on ihan eri asia.Naisten iltaan en kaipaa kundeja,joskus täytyy saada kunnon naisenergiaa! Vaatteet ei tee ihmistä vaan sisältö.Ei vaatteita kannata joka päivä ostaa.
Hei Prj! Tuleeko sinun käytyä DTM:n Hehkussa? Onko sielläkin samaa tylsyyttä kuin Kaisiksessa?
No, miten ne kundit muka saisi menon jotenkin paremmaksi? En ymmärrä. Kyllä minusta on mukavaa mennä ihan kunnon naisten bileisiin. Mitä tulee siihen, että yksin tulleille ei mennä juttelemaan: Kyllä minut on ainakin kutsuttu pöytään istumaan ja tarinoimaan omasta yksinäisestä pöydästäni. (Ehkä sitten vain olen niin hehkeän näköinen ;D) Ja olen myös mennyt juttelemaan pöytiin. Ei ole poiskaan käännetty ja mukavaa on ollut. ihmisten vaatteita en tsiikaile sen kummemmin, pukekoot miten lystäävät.
Ei sitä juttuseuraa saa jos näyttää sitruunalta ja ei itse ota kontaktia... Omasta aktiivisuudesta se paljolti on kiinni, asenteesta... Vaatteet eivät tee ihmistä, eikä ulkonäkö, minäkin pitäisin naisestani kiinni mutta kyllä sitä muidenkin kanssa tulisi seurusteltua, pitäisi käyttää hyväksi mahdollisuus laajentaa reviiriään ja luoda uusi ystäyyssuhteita... Vaikka L-koodissa olikin, että lesbojen välinen ystävyys on esileikkiä ;-)
Oliko kukaan teistä viime perjantain bileissä? Millainen oli meno? Oliko paljon porukkaa? Teittekö uusia tuttavuuksia? Yleensä bileissä on ollut mukavaa ja kun on hetkeksikin jäänyt yksin niin joku on tullut juttelemaan. =) Itse en tällä kertaa päässyt tulemaan kun oli muuta menoa... =/

Minusta on hyvä että meille järjestetään näitä bileitä ja suosittelen kaikille osallistumista niihin, koska siten varmistamme että bileitä järjestetään meille jatkossakin. Jos omasta mielestä bileissä on jotain parantamisen varaa niin kannattaa ehdottomasti antaa asiallista palautetta järjestäjille.
Mä olen samaa mieltä bileistä kuin Prj sillä erolla että en kundeja sinne kaipaile. Kundit yrittää iskeä mua Nallessa, se on tarpeeksi väsyttävää.

Kaisiksen bileet ovat kyllä tylsyyden huipentuma. Miten siellä edes vois jutella kenenkään kanssa kun "musiikki" pauhaa niin lujaa.
Turha kaisiksen bileistä on valittaa niin hirveästi. Hyvä että on muitakin paikkoja kuin hehku, ja siellä vasta jengi onkin omissa pienissä piireissään. Kaisiksessa on tullut enemmän vieraita juttelemaan. Sekin on itsestään kiinni haluaako tutustua toisiin ja mennä juttelemaan niitä näitä, vai onko pelkästään naamat viturallaan jossain nurkassa seurailemassa muita ja sanoo sitten kun oli niin tylsät kemut.

Hehkun puolella on enemmän teinejä ja myöhemmin sinne lappaa miehiä. Kaisiksessa on enempi kaiken ikäisiä ja pelkästään naisia.

Mitä musiikkiin tulee, siihen voi vaikuttaa itse pyytämällä dj:ta pyörittämään haluamaansa musiikkia, ja jos kauhean monikin tulee sanomaan, että voiskos sitä musaa laittaa vain vähän pienemmälle, niin ehkä on helpompi "huudella" toisille.

Laittakaa ihmeessä paljon palautetta tytsyjen sivuille ja ehdottakaa asioita, niin että kaisiksen bileistä tulisi enempi teille parempi paikka käydä tutustumassa toisiin saman henkisiin naisiin.

Ihan hyvä että on olemassa hehkun, kaisiksen ja nallen tapasia paikkoja, mutta kun sellasia on niin vähän, niin on teistä itsestä kiinni miten viihtyisiä paikkoja ne ovat.
Hauskaa on ollut ja eipä juuri valittamista. Itsestä se on kiinni. Minäkin olen jonkin verran tuolla tutustunut ihmisiin vaikka hiukan ujo olenkin ja ikuisesti solmussa itseni kanssa... mutta toisaalta ajattelen että niinpä on varmaan moni muukin.

Toivoisin silti olevani rohkeampi. Mutta kaiketi itseään ei kannata pakottaa mihinkään. Tänäkin perjantaina menin ihan puihin kun eräs nainen alkoi jutella. Mutta minkäs sille voi... ehkä joskus toiste tapaan hänet paremmassa tilanteessa.

Tästä tulikin mieleeni ettei heti kannata leimata muita ylimieliseksi tai töykeiksi tms. jos eivät ota kontaktia. Ehkä he ovat yhtä epävarmoja toisinaan kuin itsekin on.
Moi.
Satuin tossa lueskelee näit vanhoi viestei, ja kysynki nyt, että et sattuis olee jälleen kerran yksin menossa Kaisikseen nyt 4.6.? En oo ikinä ennen käyny yksin, nyt ois tilanne vastentahtoisesti se, ja pakokauhu jyllää! Tiedän sen meiningin, useaan otteeseen oon vannonu et ikinä en tulis bilemestaan yksin, ku kukin jengi linnottautunu omiin pöytiinsä, mut toisaalta harmittaa, jos hyvät bileet jää ton takii käymättä! Siispä jos sattuisit olee menossa, ni ilmotathan!
moikka,

laittelin sulle meiliä...joten lukaiseppas.
eli kyl mä aikaslailla varmasti menossa olen....

Kaikki muutkin yksinään menossa olijat tulkaahan mukaan, niin sithän meitä on tosi monta :)

ja aurinkohan paistaa, paistaahan,,,mut mieli silti iloinen vaikka rakeita tulisi !
  • 20 / 24
  • yksi lisää!
  • 3.6.2005 14:55
Tulossa Kaisikseen yksin myös! kaveri löysi Ihanan Naisen, eikä siis nyt tulekaan mukaan, joten liityn mielelläni joukkoonne:) Missä tavataan, milloin?
Jos porukkaa aletaan kasaamaan niin yksi kiinnostunut löytyisi lisää. Ei ole kiva yksinään mennä...
lauantaina Kaisikseen, kiitos! :) Nyt meidän taytyisi sopia treffiaika ja -paikka. Asiasta on keskustelua myös Setan palstalla.

-S
Kiva huomata, että muutkin miettivät samoja juttuja, ettei huvittaisi lähteä yksin Kaisikseen. Harmi vaan, että huomasin viestiketjun vasta tänään. Olisin voinut liittyä seuraanne :) Olen käynyt kaisiksessa useammankin kerran, joskus jopa yksinkin, mutta nyt ei tahdo enää rohkeus yksin menemiseen riittää...

Toivottavasti taas seuraaviin bileisiin on menijöitä, jotka haluavat seuraa toisista "yksinäisistä". Ei kyllä ole tietoakaan, milloin seuraavat bileet taas järjestetään.

Seuraavia bileitä odotellessa!
Hei,
tietääkö täällä kukaan onko juhannuksena jossakin Helsingissä tai sen lähistöllä jotain bileitä tai tapahtumia meille naisille?
Hyvää päivän jatkoa kaikille