Jos seksi ei luistakaan..

Ajattelin nyt kysella teilta, etta mita te olette tehneet tilanteessa, kun suhteessanne ei seksi luista?? Mulla on nyt edessa tilanne, kun kundikaveri ei vaan yksinkertasesti laukee. Sit kun ma yritan kysella silta, etta mista se tykkaa, mita se haluis tehda jne, niin se vaan sanoo, etta ihan niinku tavallisestikin. Musta on hirveen noloo, jos ma laukeen ennen sita, ja sitten yritan epatoivosesti saada sen laukeemaan jne. Sit seksin jalkeen on aina ihan outo olo: "Mita jos taa koko homma nyt loppuu tahan?" "Se ei varmaan rakasta mua enaa, jos taa ei ala luistamaan" "Haluaakohan se jotain toista niin paljon, ettei se mun kaa laukee?" Loputon kysymyksien virta pyorii mun paassa, ja kun ma yritan keskustella, niin siitakaan ei tuu lasta eika... Me ei olla tunnettu viela kovinkaan kauaa, ehka noin yks kk, ja jos se ei opeta mulle, mita mun pitaa tehda, etta siita tuntuu hyvalle, niin enhan makaan voi tehda asialle mitaan. Joten antaisittekste mulle jotain vinkkia, mita mun pitas tehda? Ja viel semmonen kysymys, etta jos juo aika paljon (joka viikonloppu kahtena paivana ja valilla viikollakin), vaikuttaako se laukeemiseen. Paa halkeilee..
Ensinnäkin, olette tunteneet vielä melko vähän aikaa, 1 kk kerroit. Kyse voi olla vain siitä, että kumppanisi ei osaa vielä täysin rentoutua ja siksi laukeaminen kestää.

Laukeamisnopeudessa on myös suuria yksilöllisiä eroja ilman mitään sen suurempaa mystiikka - kaikki eivät tosiaankaan laukea parissa minuutissa. Kiihottava esileikki ja tunnelman viritys ennen genitaalialueiden käsittelyä voi nopeuttaa laukeamista selkeästi.

Humalatila vaikuttaa laukeamiseen kuten erektioonkin - alkoholinkäyttö sinällään ei, ellei kyseessä ole vahvasti alkoholisoitunut ja jo varttuneempi henkilö. Näin kokemuspohjalta arvioituna.

Jos molemmilla riittä halua jatkaa tutustumista toiseen seksi varmasti paranee jatkossa. Vaikka parisi ei osaisikaan kertoa mistä pitää tai mikä asiaan auttaisi (tilanne voi olla hänellekin uusi), niin ei se estä sinua lähestymästä asiaa eri vinkkelistä, esim. juuri pidemmän esileikin avulla. Käytä rohkeasti mielikuvitustasi.
  • 3 / 16
  • OcraTosca
  • 20.5.2005 12:46
Tämä ei ehkä auta asiaa, mutta naisellinen näkökulma asiaan: Itse en koskaan laukea jos olen humalassa, vaikka muuten nauttisinkin seksistä. Ehkä sama pätee myös (joillakin) miehillä...
Itselläni ainakin voimakas humalatila vaikuttaa siten, että laukeamisen eteen saa huhkia huomattavasti pidempään... ehkäpä alkoholi jotenkin heikentää herkkyyttä/tuntoaistia (krapulassa taas erittäin herkkä laukeamaan).
Voihan sen laukeamisen tavoitteen jättää pois (välillä) ja muuten vaan pelehtiä, kikkailla ja käyttää aikaa siihen että opitte tuntemaan olonne mukavaksi keskenänne seksin merkeissä....
Tsemppiä!
  • 5 / 16
  • miesmies
  • 20.5.2005 14:03
Tuo tilanne menee kyllä ohi ajan kanssa. Seksi on sellainen asia, että sitäkin pitää opetella, opetella löytämään omat pitämisen alueensa. Jännittäminen vaikuttaa siihen myös. Ei ole tavatonta, että kaksi toisilleen melko tuntematonta ystävää ei löydä aluksi sitä yhteistä tapaa harrastaa seksiä suorituspaineiden takia. Voi olla vaikeata olla "alaston" ja antautua seksiin eli löysätä kontrollistaan. Itse asiassa seksissä sitä on melko paljas ja suojaton toisen kanssa, kun ei vielä voi luottaa kokonaan miesystävään. Sitten voi olla sellainen puoli, jos ei osaa olla miehen kanssa tai ei tiedä, miten tehdä asioita, jos haluaa olla aktiivinen. Ostapa joku homoille suunnattu seksiopas. Sitten on miehiä, jotka laukeavat vain ollessaan top. Se ei sitten onnistu, jos partneriksi sattuu mies, joka ei halua olla bottom tai kokee sen puolen itselleen sopimattomaksi.

Unohda koko asia ja anna ajan kulua. Toimi kuten ennenkin. Yritä olla hermostumatta. Älä pelkää ettet tule hyväksytyksi sellaisena kuin olet. Voi olla ettei kysymys ole siitä tai jos onkin et voi siihen vaikuttaa. Välillä on niin, ettei matsaa ja sen voi vain hyväksyä, mutta ei siitä tarvitse kehitellä itselleen hermoromahdusta.

Tosiasia on kumminkin se, että homomies yrittää kyllä miellyttää kumppaniaan eikä kysymys ole siitä. Homomies ei ole aina niin itsekäs omissa tarpeissaan, kuten bi tai hetero, vaan hänelle on tärkeätä tuottaa ja antaa mielihyvää. Tämän olen huomannut, mitä tulee seksikäyttäytymisen eroihin eri ihmisten välillä.
  • 6 / 16
  • miesmies
  • 20.5.2005 14:32
Ai niin, unohdin yhden asian. On myös miehiä, jotka peittävät omat sadomasokistiset mieltymyksensä. Tätä puolta voi olla vaikeata saada selville, vaikka kysyisi suoraan, mutta se voi tulla esiin vasta vuosien yhdessäolon myötä, jos suhde kestää.

Nythän on niin, että s/m ja kinkyn seksin lisäksi roolipelinä voipi olla vaikkapa sellainenkin asia kuin painiminen( tavallaan mattopainin variaatio) tms. vastaava "rajumpi" muoto. Erikseen ovat vielä nämä raiskausfantasiat esim. puistossa tms. Kaikkea löytyy.

Monet meihekkyyttä tavoittelevat homomiehet haluavat/tavoittelevat seksin rajumpia muotoja. He ihailevat sellaista.
  • 7 / 16
  • sunshine
  • 20.5.2005 15:56
+ jos haluat, että kumppanisi laukeaa se lisää hänen paineitaan, jos asia ei häiritse häntä, niin ongelma korjaantunee tilanteen rentoutuessa.

Miesmies nikin kommentti s/m taipumuksiin tai vain rajuihin otteisiin kannattaa pitää mielessä, siinäkin syy voi olla, eli jos ei pääse toteuttamaan sitä mitä haluaa, mutta ei kuitenkaan kehtaa/halua sitä toteuttaa. Hellä herkkyys vaikuttaa olevan paljon harvinaisempaa kuin rajut otteet ...

Mutta ensisijainen neuvoni edelleen, ota rauhallisesti.
Kun seksi ei ole luistanut, on se minulla tarkoitanut lopun alkua. Mutta ehkäpä ei kaikilla.
Kokoro, skandimerkkien puutteesta ja nimimerkistasi arvelen, että sina ja kumppanisi voitte olla myos eri kulttuureiden kasvatteja. Joissakin kulttuureissa alastomuus on iso tabu. Avoin seksuaalisuus vielä sitakin enemman. Homoseksuaalisuus voi olla tosi vaikea juttu. Taman kaltaiset seikat vaativat paljon aikaa oppimiseen ja keskinaisen luottamuksen rakentamiseen.

Viittauksesi runsaaseen alkoholin kayttamiseen on kenties tarkea. Se voi joillakin ihmisilla tarkoittaa sita, että esimerkiksi oman seksuaalisen identiteetin kanssa on selvittamattomia juttuja. Runsaasta alkoholin kaytosta voi myös muodostua ongelma parisuhteessa. Se mutkistaa suhdetta.

Kokoro, mihin sinulla on hoppu? Opetelkaa toisianne. Ole avoin kumppanisi puolelta tuleville signaaleille siita mista han pitaa ja kerro hanelle, mista sina pidat.

Juhani
Jep.. Ei mulla olekaan mihinkaan kiire. Mulla tama vain on eka kerta, kun ei seksi luista oikeen. Meilla menee kaikki muu todella hyvin.. Me ollaan yhdessa paljon. se on mulle tosi herttanen, ja ma yritan olla takasin sille niin hyva ku pystyn, olematta tietenkaan teennainen.. Nyt esim. mulla ei ole ollenkaan rahaa, ja mun pitas olla huomenna menossa sen kanssa Disneylandiin. Ma laitoin sille mailia, etta mulla ei oo huomenna rahaa lahtee yhtaan mihinkaan. Se soitti mulle ehka puol minuuttia sen jalkeen ku olin laittanu sen mailin, etta mun on pakko tulla sinne ihan milla eholla tahansa. Toinen on se, kun mun mummoni kuoli Suomessa pari viikkoa sitten, ja mun sisko soitti mulle, kun me oltiin pitamassa hauskaa illalla Tokiossa. Me puhuttiin mun siskon kanssa puhelimessa aika kauan, ja mun poikakaveri luuli, etta olin jo lahteny kotiin sielta, ja jattany sen muiden kavereiden seuraan keskenaan. Se oli lahteny ulos ettimaan mua, kun en puhelimeen vastannu. Sit kun ma tulin pois puhelimesta, ja menin takasin meidan poytaan, niin se ei ollu viel tullu takas. Ku se tuli takas, se oli helvetin vihanen, koska luuli, etta olin havinny johonkin. Se huus mulle, ja ma rupesin tietty itkemaan ku mieleton. Se meni ihan hamilleen, ja luuli etta oli loukannu mua jotenkin. Selitin tietty sen koko sopan sille.. Tallaset asiat ihan oikeesti on sellasia, joita ei haluais pistaa pilalle jonkun seksin takia jne.. Ehka olen liika pinnallinen hatahousu??
Well, well. Mitäs me tässä taas näemmekään? Kuka sitä tahtipuikkoa heiluttaa? Ei sinun K.ole pakko tehdä yhtään mitään sen suhteesi takia eikä antaa miesystäväsi komennella sinua miten vaan ja luulla, että se kertoo siitä, että hän välittää sinusta. Ei suhteessa tarvitse olla "kynnysmattona". Pidä mielessä-ainakin joskus. Onko teillä klassinen top/bottom suhde menossa? Ehkä, ehkä ei.
Asia ei ole niinkuin sanot, miesmies.. Suhteessani kumpikaan ei heiluta tahtipuikkoa, vaan yritetaan olla tasavertaisia. Tosin valilla tuntuu silta, etta ma heilutan sita tahtipuikkoo..
toiset vaan ei millään laukea.
Silloin voi olla paras neuvo, että antaa toisen saada lopuksi viimeisen huipennonksensa oman käden kautta.
Se ei mielestäni tee seksistä mitenkään huonommin onnistunutta
Kokemukseni on useamman vuoden parisuhteesta.
Näin yksinkertaista.
Itse en laukea jos olen juonut yhdenkin drinkin. Samoin mielialalääkkeet hidastivat laukeamista todella paljon.
Vaihdoin nikkia, mutta olen kuitenkin ketjun aloittanut.. Emme ole nyt harrastaneet seksia noin 3 viikkoon.. Han valttelee sankya, vaikka mina haluaisin.. Yleensa, kun emme ole nahneet muutamaan paivaan, ja menen kaymaan hanen luonaan, ja kun suutelemme, ja olemma lahekkain, poikaystavallani stondaa valittomasti. Nyt ei tapahtunut mitaan. Ei yksinkertaisesti mitaan. Johtuuko tama sittenkin minusta?? En ole tarpeeksi haluttava?? Nykyaan han mieluummin jarkkaa meidan treffimme johonkin muualle kuin asunnolleen tai minun kampilleni. Ja jos yritan ehdottaa, etta menisimme Love Hoteliin, niin vastaus on aina kielteinen.. Mita helvettia minun pitaisi tehda? Olen tosi epatoivonen..