En jaksa sitä tyyppiä

Joudun usein ihmisten piikittelyn kohteeksi. Usein syynä on kateellisuus ja tämän minulle on joku joskus tunnustanutkin että olen sellainen joka saa kenet haluaa ja kaikki rakastuu aina muhun ja se saattaa ärsyttää heitä. Miksi miettiä minun rakkauselämääni? Eikö ole omaa?

Missä vain koen tätä ihmisten piikittelyä; koulussa, kaverien kesken,..
Piikittely on usein ulkonäköön liittyvää. En itse halua haukkua ketään ja yleensä vaan puolustan itseäni kun ne he heittävät "huumoria". Hauskinta oli kun eräs pahin piikittäjä sanoi minulle:"Olet rupsahtanut ja aika lihava" ja olen kummin vielä nuori ja painoindeksin mukaan ihannepainonen :) Hän haukkuu mua koko ajan ja vaikka tietää että mulla enemmän vientiä kuin itsellään. (Ja mä vaan kannustan sitä koko ajan kun sillä menee huonosti koulussa ja saan kaverilta "kauniita" kommentteja takas. JUST!)

Pitäisikö mun alkaa piikittelee takas? Ja lopetan tämän kiltteyden ja sanon suoraan takaisin mitä ajattelen. Onhan minullakin siihen oikeus että heillekin tulee paha olo? Mutta musta se ei ole kivaa satuttaa toista sanoilla. Mutta niin mullekin tehdään kaikkialla. Ihmiset osaa olla ärsyttäviä.
  • 2 / 3
  • Heavymies
  • 7.5.2005 19:59
Yksi neuvo, Just Walk Away sinun kiusaajan luota, kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua
;D Sano sille että jos kerta oot lihava ja aika rupsahtanu nii ite on ruma ja tyhmä