Kesäsuunnitelmia?

  • 1 / 5
  • Kesäkissa
  • 29.5.2005 12:52
Mitäs kesäsuunnitelmia porukalla on, siis jos kesäksi on ehtinyt kertyä lomapäiviä? Matkustamista, rantaelämää, kesäistä kuntoilua vai sohvalla löhöämistä?

Itse ajattelin tehdä vähän noista kaikkea.
  • 2 / 5
  • mango
  • 29.5.2005 17:45
Jep.. Suunnitelmia loytyy.. Mulla on koulua 12.7. saakka.. Sitten ma lennan 13.7. takaisin Suomeen. Lomailen 31.7. saakka, sitten mun japanilaisia tuttavia tulee mun kotiin. Pyoriskelen heidan kanssaan Suomessa, mokkeilen ym. Sitten 5.8. me lennetaan yhdessa Pariisiin. Koulu alkaa sitten Suomessa taas 10. tai 11.8. Kiiretta piisaa.. Jossain valissa pitas sitten alottaa ajamaan ajokorttia, juhliakin vois. En oo suomalaisten kavereiden kanssa juhlinu vuoteen..
  • 3 / 5
  • mies-vm68
  • 29.5.2005 23:21
loma alkaa huomenna eli 30.5.
- ensin vanhempien luokse kesämökille viikoksi..saunaa ja ehkä kaljaakin ja grillausta
- 6.6. lähden Berliiniin viikoksi.
loppuloma vielä suunnittelematta, ja taitaa olla parasta ettei suunnittele liikaa..vai mitä?
hyvää ja aurinkoista kesää kaikille !
  • 4 / 5
  • Kristian
  • 30.5.2005 11:09
kesä on täynnä. juhannukselta 4 viikon loma. Juhannukset perheen, suvun kesähuvillalla, lippu salkoon, skoolaataan shampanjalla, tanssitaan, syödään, juodaan hyvin, sytetään juhannuskokko ja valvotaan aamuun asti. Sitten pyhien jälkeen lähdemme purjehtimaan. Venettä on talven ja kevään aikana viimeistelty viimeisen päälle. Moni kalpenee kateudesta.
Sitten Ruotsin rannikkoa pitkin Tanskaan ja sieltä Norjaan. Tavataan kavereita ja juhlistetaan jälleennäkemisiä. Mikään ei ole upeampaa kuin kesä merillä. Taidan olla ainoa suomalainen homppeli, joka osaa purjehtia huippuluokassa ja osaa nauttia purjehduslomastaan luksuksena.
Sitten takaisin ja duuniin. Viikonloppuisin huvilalla, kavereitten kesäviettopaikoissa, konserteissa. Elokuussa on vielä 2 viikon loma. Lennetään Ranskaan yhden kaverin luo Atlantin rannikolle. Jälleen meri, viinitarhoja, hyvää ruokaa, nautiskeluja. Tälläisiä asioita ei monikaan Suomessa tunne. Perässä tulee pari viinilaatikkoa viinikellariimme.
Syksyllä on kahden viikon loma. Lennetään toiselle mantereelle.
  • 5 / 5
  • jesse .
  • 30.5.2005 14:57
kesä menee omallapainollaan , sen ihmeemmin suunnittelematta .

suunnitelmat painottu enemmänkin syksyn puolelle .