leimarit 27.5 yo-talolla

  • 1 / 8
  • tietotoimisto
  • 24.5.2005 11:02
Halooo, missä nukkuu Setan tiedottaja! Tampereella on perjantaina leimarit yo-talolla. Jotain ohejlemaakin on luvassa, en tiedä mitä, katsokaa tarkemmin Setan sivuilta.
  • 2 / 8
  • tiedottaja
  • 24.5.2005 14:52
Tiedot on ollu ranneliikkeen menovinkeissä jo pitkään :)
  • 3 / 8
  • Why?
  • 26.5.2005 10:12
Suomen euroviisua mukaillen kysyn miksi, oi miksi samana iltana on Leimarit Yo-talolla klo 22 alkaen ja Mixeissä Leimarien jatkot klo 24 alkaen??? Muistaakseni aiemmin Mixei on pistetty suosiolla kiinni Leimareiden ajaksi, jotta porukka ei suotta hajaantuisi...
  • 6 / 8
  • Joksis
  • 28.5.2005 1:55
Kake kirjoitti: "14-21 vuotiaille bileet Mixeissä puolilleöin. Sen tähden."

Mutta siis miksi on ylipäänsä auki, jos on saman "firman" bileet muualla? Vai onko Mixeissä kenties sitä ns. jotain muuta sitten klo 00-->, jotta sinne porukkaa voi odottaa?

Yo-talo ja Mixei on vaan niin kaukana toisistaan, ettei viitsi rampata katselemassa, kummassa on paremmat bileet - vai hajautuuko porukka tasaisesti molempiin.

...eli sitä vaan tässä itsekin mietin, kun kerrankin olen lähdössä bilekannalle...
  • 7 / 8
  • Joksis
  • 28.5.2005 2:01
Tosin en kyllä enää odota vastausta saavani tähän, mutta raportoikaa myöhemmin kuis kävi. Itse taidan lähteä sinne Yo:lle...
  • 8 / 8
  • Why?
  • 28.5.2005 13:21
Jatkan saman kysymyksen parissa, eri näkökulmasta. Olen enimmäkseen ollut tyytyväinen Leimareiden esiintyjiin, mutta eiliselle ylipitkälle "hupailulle" sanon jyrkästi ei. Älkää tilatko tätä poppoota toista kertaa esiintymään.