leimarit 27.5 yo-talolla
Halooo, missä nukkuu Setan tiedottaja! Tampereella on perjantaina leimarit yo-talolla. Jotain ohejlemaakin on luvassa, en tiedä mitä, katsokaa tarkemmin Setan sivuilta.
Tiedot on ollu ranneliikkeen menovinkeissä jo pitkään :)
Suomen euroviisua mukaillen kysyn miksi, oi miksi samana iltana on Leimarit Yo-talolla klo 22 alkaen ja Mixeissä Leimarien jatkot klo 24 alkaen??? Muistaakseni aiemmin Mixei on pistetty suosiolla kiinni Leimareiden ajaksi, jotta porukka ei suotta hajaantuisi...
14-21 vuotiaille bileet Mixeissä puolilleöin. Sen tähden.
mitkä ihmeen leimarit?
Kake kirjoitti: "14-21 vuotiaille bileet Mixeissä puolilleöin. Sen tähden."
Mutta siis miksi on ylipäänsä auki, jos on saman "firman" bileet muualla? Vai onko Mixeissä kenties sitä ns. jotain muuta sitten klo 00-->, jotta sinne porukkaa voi odottaa?
Yo-talo ja Mixei on vaan niin kaukana toisistaan, ettei viitsi rampata katselemassa, kummassa on paremmat bileet - vai hajautuuko porukka tasaisesti molempiin.
...eli sitä vaan tässä itsekin mietin, kun kerrankin olen lähdössä bilekannalle...
Tosin en kyllä enää odota vastausta saavani tähän, mutta raportoikaa myöhemmin kuis kävi. Itse taidan lähteä sinne Yo:lle...
Jatkan saman kysymyksen parissa, eri näkökulmasta. Olen enimmäkseen ollut tyytyväinen Leimareiden esiintyjiin, mutta eiliselle ylipitkälle "hupailulle" sanon jyrkästi ei. Älkää tilatko tätä poppoota toista kertaa esiintymään.