Siistiä

  • 1 / 7
  • GT Pojken
  • 24.4.2005 10:15
Tampereella on Gay vaahtobileet 15.7 Frenckellin aukiolla, SIISTIÄ!!!
Kiitos kyllä : )
  • 3 / 7
  • miesmies
  • 13.5.2005 16:55
Olen ollut ja kuumaa ja hikistä oli. Vaatteet kastuivat. Ilma höyrysi. Muistaakseni mua ei sittenkään kovasti innostanut ne.
  • 4 / 7
  • jussu
  • 14.5.2005 11:43
Ai jaa, kuulostaa kuitenkin tooosi hauskalta bileeltä. Onneksi on vaahdotonkin tanssipuoli.
  • 5 / 7
  • Laine- T
  • 14.5.2005 12:22
Bileet kuulostavat hyvältä. Menossa näkyy olevan mukana myös DTM ja Dj vahvistus Hesasta, aika mukavaa yhteistyötä. Itse vaahdosta en osaa sanoa juuta enkä jaata, kun en ole kokenut. Jos olen maisemissa menen tsekkaamaan. MR A on in!
  • 6 / 7
  • epätietoinen
  • 14.5.2005 18:38
Mäkään en ole ollut vaahtobileissä. Millä aineilla se vaahto tehdään ja ärsyttääkö se ihoa? Miten vaahto vaikuttaa vaatteisiin? Kannattaako pukea ykkösvetimet päälle?
  • 7 / 7
  • sunshine
  • 14.5.2005 19:50
Olin joskus vaahdossa silloin kun niitä Annankadun dtm:ssä oli. Vaahto ei ärsyttänyt ihoa, mutta piilarien käyttäjien kannattaa olla varovaisia, vaahtoa menee silmiin kuitenkin - itse jätin piilari pois. Kegät kastuu läpimäriksi kuten muutkin vaatteet. Pukeutuminen rantavarustusta mukaillen lienee paras vaihtoehto. Jos aikoo käyttää muuta kuin uikkareita tms. kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että vaatteiden materiaali ei ole märkänä venyvää laatua (kuten tav. löysät puuvilla t-paidat), ne ei näytä hyvältä märkänä. Viisammaat vaihtoi silloin vaatteita narikassa. Me ei - taksikuskilla oli hauskaa kun litimärkänä astuttiin kyytiin ... ihme että otti.

Ainakin ammoin siellä jotkut ihan nai estoitta vaahdon seassa - maihinnoususaappaat kohti kattoa ... muutakin sutinaa tapahtui.

Onhan se aika hmmm. alkukantaisen aistilinen fiilis kun tungoksessa märkiä vartaloita liimatuu kiinni ja törmäilee jne.