sinkku/suhteessa

galluppia kehiin taas:

kuinka moni elää suhteessa, kuinka moni on sinkku?

Terv. sinkku!
Ja gallupin väliaikatulokset:

66,7% vastaajista ei ymmärtänyt kysymystä tai ei ainakaan antanut ymmärrettävää vastausta.
33,3 % vastaajista taas ymmärsi kysymyksen ja kertoi olevansa sinkku.
sinkku, rukkasien kerääjä, kohta voisi laittaa puodin jo pystyyn
  • 7 / 54
  • Zeppelin
  • 21.7.2004 13:13
Heh...tunnistan edeltä ainakin yhden, kenelle kysymykset pitää taivutella rautalangan pätkistä...
  • 8 / 54
  • nightflyer
  • 24.8.2004 23:42
varattu viime viikonlopusta lähtien... nuori rakkaus on sit ihanaa...!
Sinä olet varmaan utelias kuten useimmat gallupin tekijät, että ette suoraan kehtaa kysyä nimeä- ja kertoo, että pienet on piirit ranneliikkeessäkin...
Sinkku ollaan. Mutta suhteessa olisin mielummin. Mutta mistä mies???
Sinkku.

Olen asunut itekseni nyt viimeiset viisi vuotta,
ja vanhanpojan / vanhanpiian elkeitä alkaa tulla.

En kyllä ole varma, onko se oikeastaan kovin paha.
Arkkisinkku. Erittäin pahat sinkkuoireet: puhelin pois seinästä perjantai-iltaisin, kun on mun kylvyn ja itseni hoitamisen aika kylpyineni, herkkuineni ja perjantaipulloineni (puolikas viini, älkää huoliko ;)

Silti joku mies saisi huoleti marssia elämääni... O:-)
Sinkku

Kärsin ajottaisesta miehenpuutteesta, suhteeseen ryhtymisestä en tiedä, jos oikee tyyppi tulee kohdalle, niin silloin tietty. Mut eipä tässä nyt kauheesti valittamista....
Suhteessa, ja puoli vuotta tulee täyteen 6.9 ;-)

Jippiii!!!!! Mä rakastan omaa mussukkaani
Sinkku olen ollut aina ja olen edelleen. Ehkä tosin pientä valoa näköpiirissä :)
Kysymys lienee kuinka moni
elää väärässä suhteessa
tai
suhteellisen rajoittuneesti.
Noit niiku suhteita voi olla monenkinlaisii.
yksin kovin hankalii..

;=}


Hups..
Rumaa ihmista on vaikee ottaa.. En mina ainakaan ottaisi.. *pikku vinkki gallupiin osallistuneille* Ma seurustelen aivan ihanan japanilaisen kundin kanssa talla hetkella..
seurustelua 1/2v. takana ja toivottavasti " ikuisuus edessä päin. sinkkunakin on joskus mukava olla , mutta kyllä ihminen on kuitenkin pohjimmiltaan " laumasielu " , joka kaipaa kaltaisiaan ympärilleen.
3v kimpassa. Aiotaan rekisteröidä kesällä :-)

Joskus tuntuu että sinkkuna voisi olla hauskempaa, mutta sitten aina muistuu mieleen kuinka mukavaa on oman kullan uninen tuhina korvan juuressa herätessäsi hänen halaukseensa klo 3 aamulla...
suhteessa Rikuni kanssa nyt 3 vuotta, ja naimisiin hanen kanssaan aprillipaivana
Tämä on nyt asian vierestä, mutta
*sylintäydeltä onnea*, Micke. Mä laitan varahunnun päälle ja leikin sun morsiuspoikaa aprillipäivänä :D
Sinkku olen:)

Toisaalta hyvä..haluan ehkä seikkailla vielä jonkin verran ympäri maailmaa ja tehdä kaikenlaista mitä ei välttämättä voisi seurutelusuhteessa..no se riippuu kumppanista mutta kun ei voi olla varma niin odotan sitten kai vielä. En siis tarkoita että seikkailisin ihmisten makuukammareissa tai mitään vaan sitä että sitä vaan on vapaampi tavallaan vaikka lähtemään Antarktikselle jos ei seurustele:D

Huono puoli on se että kaipaan naisen läheisyyttä. Jotakuta jota voisin hoivata ja joka hoivaisi minua^^ Joku jonka kanssa voisi jakaa kaiken.
  • 40 / 54
  • Kysymysmerkki
  • 4.2.2005 10:59
Minä olen soolo. Aina ollut soolo. Kuka minusta oikein välittää? Kyllä tuo olo on aina yksinäinen, iltaisin ja viikonloppuna. Viikolla olen töissä. Olisi niin mukavaa vanheta ystävän ja rakkaan kanssa. Sanottu on, että yksinäisyys vanhemmiten vain lisää yksinäisyyttä ja loppu tulee yksinäiselle äkkiämmin kuin parina oleville.
Sinkku!
Ja ennenkaikkea HELVETIN onnellinen sellainen... takana pari rehellisesti sanottua PASKAA suhdetta ja syksyllä vaihdoin maisemaa ja ystäväpiiriä ( Tottakai true-ystävät on edelleen )... Sinkkuuden huonoja puolia ei edes ehdi kaivata kun asuu kimppaasunnossa työkavereiden kanssa ja naapurissa asuu hyviä tyyppejä... Jos meinaa vaipua itsesääliin ja valittamaan niin onneksi joku tulee "pelastamaan" ja juottamaan suuria määriä a) punaviiniä b) jaloviina*:a tai c ) olutta!

This is my life! sekuntiakaan en vaihtaisi pois!
Sinkku ja omasta mielestäni en ole sellaisessa elämäntilassa että haluaisin parisuhteeseen. Olin jo vuoden vaipunut itsesääliin onnettomassa rakkaudessa, enkä todellakaan jaksaisi kaiken tuon hömpän kanssa. On kiva olla järjissään. Rakkaus on kuitenkin varmaan aika kiva juttu, mutten tietoisesti etsi ketään. Olen sitäpaitsi 17, ja minulla on "lupa" olla sinkku
Sinkku täälläkin. :D
Philiä siteeraten: Ei sitä rakkautta voi kiirehtiä, luulen ma. Ei ainakaan mun kohdalla. Kumppanin läheisyyttä kaipaa totta kai joskus ajatuksissaan, mutta kenen puolesta on valmis luopumaan omasta vapaudestaan mennä omia menojaan? Kaipa sen tietää kun sellainen osuu kohdalle. :)
You can't hurry love
No you just have to wait
Love don't come easy
It's a game of give and take

Diana Ross & The Supremes
Sunshinelle: Totta, mun moka, alkuperäinen on. Hyvä kun korjasit, kunnia niille joille se kuuluu! ;)
Taidan olla ihan virallisesti sinkku, mutta nyt kuukauden verran deittaillut yhtä ihanaa naista, ja eiköhän se ole enää vain termistön uudelleenasennuksesta kiinni, milloin sanoisin että minulla on tyttöystävä.. Eli suhteessa olen, kuitenkin, koen olevani varattu...

***
Jacqueline.N. 04.02.2005, 02:35 Sinkku

Toisaalta hyvä..haluan ehkä seikkailla vielä jonkin verran ympäri maailmaa ja tehdä kaikenlaista mitä ei välttämättä voisi seurustelusuhteessa.. että sitä vaan on vapaampi tavallaan vaikka lähtemään Antarktikselle jos ei seurustele:D

Joku jonka kanssa voisi jakaa kaiken.
***

Toivottavasti Jacqueline löydät sellaisen, joka lähtis sinne Antarktikselle sun kanssa yhdessä. Minulla taisi käydä niin hyvä tuuri, että löysin naisen, jolla on samat haaveet ja suunnitelmat - ja molemmat satutaan olemaan reissuluonteita lukuisien muiden yhtäläisyyksien lisäksi.

Juuri se sellainen nainen, jonka kanssa voi jakaa kaiken... <3
Sinkku:( Ikävä kyllä, kiva ois jakaa hetkiä toisen kera.

Se täytyy kyl sanoo et yksin en elä, kun minulla on kesällä 4v täyttävä ihana poika.
Ystävyyslapsi, lepakko kun olen:)
Sinkkuna tässä eletään... Mä alan vaipua pikkuhiljaa epätoivoon...:( tuntuu et mun on tosi vaikeeta/peräti mahdotonta rakastua (enää)
rekisteröity kuin koirammekin. Ihana nainen löytyi yllättäen, vei sydämeni ja antoi omansa. Love
Herrajumala, jotkut vastaajat ei o edes täysi-ikäisiä ja jo ajatus häilyy sinkkuudessa/sitoutumisessa. Tähän on tultu!