Tampereen baarielämä

  • 1 / 7
  • JaskaTuristi
  • 8.5.2005 1:56
Moi

Mikä on tilanne Tampereen gaybaarielämässä? Mihin mennä? Mitä Mixeille kuuluu? Muita paikkoja?
  • 3 / 7
  • tamperelainen
  • 8.5.2005 18:59
porukat alkaneet käymään paljon Hämeenkadulla Old Briicks, Onnela Puutarhakadulla ja Ilveksen uusituissa ravintoloissa ja Finlayssonin monissa ravintoloissa. Itsenäisyydenkadulla Piiassa ja Rengissä myös porukkaa käy. Itsenäisyydenkadun Mixei ei oikein vedä porukkaa ? Lieneekö paikka vähän huitaisten ja halvalla tehty ? Makuja on monia!
Kuulin, että arki-iltaisin myös london pub TSOPin konttorin vieressä vetää hblt-porukkaa. Itse en oo käyny tarkistamassa asiaa.
  • 5 / 7
  • Mirkku
  • 10.5.2005 12:07
Mikäkäköhän siinä on että Mixei on hiljainen?
Minä voisin käydä useamminkin, mutta en viitsi kovin usein maksaa viittä euroa pienestä tanssilattiasta vessan vieressä. Jotenkin outoa, ettei alhaalla ole sohvia, tuoleja ym.
Muuten pidän kyllä paikasta, ja kävisin kyllä jos se ei aina olisis niin tyhjä (tämähän on paradoksi) kun ei kaveritkaan viitsi lähteä juuri tämän seikan takia. hmmmm...olisi kiva ettei mixei kariudu!!
Mitä parannusehdotuksia keksitään, minä voin vaikka ne mixeihin lähettää? Varmasti pitäjätkin ovat huomanneet ettei homma toimi.
  • 6 / 7
  • Tympeätä
  • 10.5.2005 16:18
Kyllä minä olen Mixeissä viihtynyt ja porukkaakin on ollut varsinkin viikonloppuisin ihan kiitettävästi. Minusta tympeätä, jos menee tällaiseski millaamiseksi. Kyseesä lienee enemmän tai vähemmän Gay Tampereen "myyräntyö" panetella ja kylvää epäsopua.
Joo. Lopetetaan tämä Tampereen Taistelu tällä kertaa ajoissa. :)