Ulkomaille reissaan..

  • 1 / 2
  • Henda
  • 8.5.2005 18:09
Paljon kehutaan Amsterdamia vapaasta meiningistä homojen ja lesbojen luvattuna maana mutta kyllä muutkin maat ovat jo huomattavsti vapautuneet asian suhteen. Itse olen asunut Brysselissä vuosia ja rakastan kaupunkia sen kansainvälisyyden takia. Vaikka maa tunnetaan lähinnä EU:sta ja kuulostaa tylsältä tänne kannattaa tulla tsekkaamaan meiningit, se on nimittäin kaikkea muuta. Maassa on hyvin paljon lesboille ja homoille suunnattua toimintaa ja asian suhteen ollaan vapautuneita. Klubeja ja tapahtumia riittää. Täällä oli suuri homo ja lesbo paraati tänä weekendinä ja meininki oli uskomaton!! Kannattaa käydä katsomassa kuviahttp://www.gaybelgium.be:stä. Ihmiset on täällä hyvin avoimia ja täällä todellakin näkee ihmisiä joka maan kolkasta. Että ensi kerralla kun menette tsekkaamaan Amsterdamin meininkiä niin poiketkaapa tääläkin, ette taatusti pety kun otatte selvää klubeista ja tapahtumista, junalla matkaa vain n.2h ja menopaluu 40e että welcome. Suosittelen lämpimästi! Muistakaahan Hollannin Pride 2005, taattua meininkiä.. unohtumaton kokemus!
  • 2 / 2
  • Julle
  • 8.5.2005 18:21
Olen itse käynyt Brysselissä pariin kertaan ja meno on oikeastikkin aikamoista.. Mahtaisko löytyy majotusta ens kesäksi ;)