Teneriffalle?

  • 1 / 3
  • Aurinkoon
  • 1.5.2005 17:15
Ensi syksyn ja talven lomat on tulleet taas myyntiin. Onko kenelläkään tarkempaa kokemusta tai käsitystä siitä, onko Teneriffalla tällaiselle aikuiselle ja ei-niin-biletysorientoineelle miehelle mitään tekemistä? En etsi siis mitään kiihkeää bailausmekkaa. Olisi kuitenkin mukava tietää, josko jotain elämää tälläkin rintamalla siellä olisi. Googlettaminen tuotti aika ylimalkaista tietoa, joten jos jollakulla on kokemuksia elävästä elämästä, niin tänne vaan yhteiseksi hyväksi! Kiitos!
  • 2 / 3
  • Puerto
  • 2.5.2005 0:15
Itse olen käynyt Tenerifan eteläpuolella olevassa Playe del Americasissa. Ja se on totaalisesti turisteille rakenettu ja suunniteltu kohde. Sitä en ehkä suosittele... Mutta Puerto de la Cruz voisi soveltua... sehän on "kaupunki" joten siellä on aitoa elämää. ja nähtävää.
  • 3 / 3
  • tenettäjä
  • 5.5.2005 18:14
olen kaiketi kaavoihini jo kangistunut, kun joka vuosi on teneriffalle päästävä. voin sanoa että americas on aikamoinen teinimesta, bailaus kuuluu saaren eteläpuolelle.
americasin lähellä on veronicas-niminen alue, sitä kannattaa vältää. liian monesti olen siellä ruumisautoja joutunut näkemään. enää en uskalla sinne yksin mennä.

puerto de la cruzissa on rauhallisempaa, käy rauhaa kaipaaville. ilmasto tosin saattaa temppuilla, mutta mainio ruoka palauttaa varmasri hymyn kasvoille.
puertossa on myös "jam-partyja", joihin kuuluu suunnileen samanlainen biletys ja "irstaus" kuin americasin "cream-houseissa". puertossa jaetaan kadulla kutsuja partyihin, ne järjestetään rannan lähellä olevassa hotellissa.

mieheni asuu puertossa, ollaan oltu yhdessä pian seitsemän vuotta. sovimme jo alussa ettei kumpikaan kysele toisen tekemisiä, ja en usko että ilman sitä olisimme enää yhdessä.

mutta siis suunnatkaa vain kohti kanariaa, ja pitäkää suomenlippu korkealla. ja toki myös sateenkaarilippu!