Kaveri leikkii?

  • 1 / 6
  • Gittis
  • 4.5.2005 22:33
Miten tällaiseen pitäisi suhtautua, kun kaveri tulee vähän väliä lähes syliin, tulee halailemaan ja kaulailemaan ja kiehnäämään kylkeen, kertoo miten "upealta sä näytätkään" ja iskee silmää jne. Kaiken keskellä tulee joskus se pysähtynyt hetki, kun katsotaan toisiamme ja tuntuu, että nyt on suuteleminen todella lähellä. Mutta ongelma on se, että kaveri on tietääkseni hetero, tai ainakin hengaa milloin missäkin miessuhteessa ja puhuu niistä. Ja miksi se sit kuitenkin tekee niin kuin mulle tekee?

Ei kai tässä muuta, mutta kun itse on ihastunut...
  • 2 / 6
  • marianna
  • 4.5.2005 23:44
"Kaiken keskellä tulee joskus se pysähtynyt hetki, kun katsotaan toisiamme ja tuntuu, että nyt on suuteleminen todella lähellä."

No jos teillä on tuollaisia hetkiä, eiköhän kaverisikin ole sinusta kiinnostunut. Tuskin teidän välille tulisi tuollaista jännitettä, jos kaverisi olisi täysin hetero.

Onhan sellaisia ihmisiä ollut läpi maailman sivu, jotka ovat pitäneet itseään heteroina ja sitten huomanneet, että myös oma sukupuoli kiinnostaa seksuaalisesti.
  • 3 / 6
  • miesmies
  • 5.5.2005 14:17
Varmaan pelkkää flirttailua. Luulen, että ei vakavasti otettavaa, koska hän puhuu myös muista miehistä: olisit yksi pakassa/ ehkä oletkin. On miehiä, jotka haluavat vain lisää "uutta" seksiä eikä muuta. Jos menet sänkyyn, niin ota se sitten vain seksinä, niin ei sydän kärsi.
  • 4 / 6
  • Juksteri
  • 5.5.2005 15:03
Miesmies, ymmärsin että Gittis on nainen..

Jonkinverran harhaanjohtavaa, että Lepakkolaakson ja Ranneliikeen keskustelupalstat ovat yhteisiä. Toisaalta opettavaista, kun heteronormatiivinen yhteiskunta onkin Ranneliikkeessä homomiesnormatiivista. Ei pitäisi olla tarpeettomia oletuksia, mutta minkäs ihminen itselleen voi.
  • 5 / 6
  • Gittis
  • 5.5.2005 16:15
Niin, keskustelupalstat ovat tosiaan yhteisiä, ja aina ei tiedä onko kyse miehestä vai naisesta. Mutta kai meille yhteistä on kuitenkin se, että aiheidemme kohteet pääosin poikkeavat heteroiden kohteista.

Tiedän etten voi tätä kaverini käytöstä vakavasti ottaakaan, mutta kuulostaako se teistä edes flirtiltä, vai onko se jotain muuta muka humoristista läppää? Ja voiko ihminen tosiaan flirttailla ilman, että tuntee edes vähän jotain? Voi kai... :(
Kuulostaa flirtiltä. Tilannetajua vaatii ottaa asiasta selvää.

Ja itse tulen tänne aina Lepakkolaakson kautta. Hauska arvuutella mistä ja kestä on kysymys..