Vain kavereita

  • 1 / 5
  • Jeppis
  • 4.5.2005 14:09
Moi,

olen tässä miettiny jo jonkun aikaa, että miksi on niin vaikeeta löytää naisia, jotka pystyy olemaan pelkästään kavereita. Kokemuksesta puhun. Itse seurustelen, enkä halua uusilta naissuhteilta muuta kun kaveruutta.

Tutustun helposti uusiin ihmisiin ja olisi kiva tuntea toista paremmin ja käydä joskus vaikka muutamalla tms.
Mutta kun tutustuminen eteneen, niin kuvioihin tulee seksi.
Vihjailut ja muu sellanen. Itseäni jaksaa ihmetyttää ko.käytös ja vähitellen alan pitää etäisyyttä.
Kerron kyllä alusta asti seurustelevani, mut eipä se tunnu olevan mikään este.

Mikä siinä on ajatuksena, eikö ns. varattu saa hakea seuraa
muuten kuin vaan se mielessä.
Kertokaa omia kokemuksianne. Tai sitten olen vaan
jotenkin outo enkä oikein ymmärrä näitä pelisääntöjä.
  • 2 / 5
  • Mirza
  • 4.5.2005 14:42
Enpä osaa tuohon muuta sanoa kuin että en itse ole koskaan ehdottanu varatuille mitään.Ei siis tulis mieleenikään.Siksi vaikee on semmosii ymmärtää.No viimeks olin Vappuu viettämässä exän nykyisen kans ja oli hauskaa.Niin ja siis tosiaan muutenkin ystävii on ja kaik on varattuja.Meinaan mun ystävät.
  • 3 / 5
  • ei ymmärrä
  • 4.5.2005 15:12
- miksi pokaa varattua
- miksi jää pyörimään exien kanssa
Tai sitten mäkin olen outo enkä osaa pelisääntöjä. Mulle kävi niin että varattu pokas mut, ja kyllä naama venähti kun tilanne selvisi. Ei kiva.
  • 4 / 5
  • marianna
  • 4.5.2005 16:57
En mäkään tajua, miksi pitää varta vasten yrittää pokata varattuja. Mulla on taipumusta päinvastaiseen ongelmaan: naiset joihin ihastun (ja kyse ei siis ole ollut varatuista) haluavatkin olla vain kavereita. Toki kaverit on tärkeitä, mutta oispa se oikea tyttöystäväkin kiva löytää...
  • 5 / 5
  • mitäs..
  • 4.5.2005 17:15
no meitä on erilaisilla moraaleilla varustettuja.
Joillekin ei ole kotona opetettu, ettei toisen omaa saa ottaa.
Nuorempana kun tulin näihin piireihin olin kyllä aika sinisilmänen. Voisin väittää että kaikkein "epäkypsemmät" tyypit olen tavannu juuri lesbopiireissä, ikävä kyllä.

Mutta siitä huolimatta olen vielä optimisti ja silmätkin on vielä siniset. Ei pidä antaa muiden vaikuttaa omiin tekoihin vaan elää oman moraalin mukaan. Meitä on niin moneks.
Esim. tänne kirjottelevat tuntuvat olevan niin tasapainoista ja kypsiä, että on kiva lukea näitä viestejä :)