tunisiaan

moi olen huomenna la lähdössä tunisiaan sousseen onko kellään antaa mitään gay paikkojen nimiä t jussi
  • 3 / 26
  • Varoittaja
  • 15.4.2005 11:09
Nyt taas järki käteen! Miettikää hiukan missä päin maailmaa aiotte itseänne ja halujanne toteuttaa!

"Article 230 [of the Penal Code of 1913 (largely modified in 1964)] decrees imprisonment of up to three years for sodomy between consenting adults".


Lainsäädännön lisäksi näissä maissa on homoturisteja metsästämässä "poliisifeikkihomot", eli nuoret komeat poliisimiehet pelaavat silmäpeliä gay-turistien kanssa ja pienimmästäkin (teko)syystä tekevät pidätyksen. Suora katsekontakti on jo vaarallinen - se voidaan tulkita tässä tapauksessa homoseksuaalisen kontaktin ottamisen yrittämiseksi.

Mutta muuten toivotan hyvää lomaa!


P.S. Korvikset ja muut "ylimääräiset" jutut pois. Ne voivat olla vaarallisia.
  • 4 / 26
  • Karvanoppa
  • 15.4.2005 11:41
On se kumma kun ei tosiaan tajuta, että suurin osa esim. Afrikan maista, ellei kaikki, on täysin "no-go" homppeleille. Kannattaa välillä ottaa ne pinkit aurinkolasit pois silmiltä ettei joudu vaikeuksiin. Täällä vapaassa pohjolassa ei välttämättä tule ajatelleeksi kuinka vaarallista homoileminen saattaa jossain päin maailmaa olla. :(
Joku tutun tuttu oli käynyt Tunisiassa. Ne paikalliset miehet, jotka ovat kiinnostuneita ulkomaalaisista miehistä haluavat palveluksistaan rahaa. Eivätkä ole kuulema edes kovin hyviä sängyssä, hakevat vain omaa nautintoa ja lopettavat hommat siihen kun heiltä tulee.
ÄÄhh...Ei kai ne poliisit nyt turisteja siellä jaksa vahdata että onko homo vai eikö oo!
  • 7 / 26
  • Varoittaja
  • 16.4.2005 14:05
Kyllä jaksaa! Nimenomaan poliisi laittaa liikkeelle kaduille noita "houkutuslintuja", jotta saisi pidätyksiä tehdyksi.

Egyptissä poliisi on ilmoittanut alkavansa yhä aktiivisemmin jahdata homoturisteja. Muutama vuosi sitten Frankfurtin kansainvälisillä matkailumessuilla Egyptin delegaatio ilmoitti että homoturistit eivät ole tervetulleita maahan ja että heidän tulisi pysyä poissa. Delegaatio tosin uskalsi huikata nämä terveiset vasta ollessaan postailla nousemassa Egypt Airin koneeseen lentokentällä.

Tietenkin monet suomalaisetkin homot tekevät matkoja näihih maihin - ja jopa homoilevat siellä - mutta hemmetin vaarallista peliä se on. Se ei tee siitä turvallista, että niin monet turistit sitä tekevät.
No mutta...Ehkäpä tuo homostelu-reissaaminen esim. Egyptiin voisi korvvata tämän BareBack toiminnan...
joo egyptiin tai saudi arabiaan en ehkä matkustaisi. mutta entäs nimenomaan *tunisia* ? onko siellä homoturisteja pidätetty tms?

tuntuu että lyntätään kaikki islamilaiset maat samaan syssyyn nyt. varoittajakin puhuu vain egyptistä.
Egyptissä on muutaman vuoden ollut oikea homojahti, joka on saanut paljon kansainvälistä julkisuuttakin. Turisteihin en ole kuullut kajotun, koska kantavat maahan erittäin tarpeellista valuuttaa. Paikallisia homoja on pidätetty jopa tekosyillä ja heitä on mm. kidutettu vankilassa. Oikeudenkäynnit ovat olleet lähinnä teatteria. Häkki on homojen kohdalla tiheästi heilahtanut.

Egypti aikoo oikeasti kitkeä homouden maasta. Parasta siis pysyä sieltä poissa.

Juhani
Kun Välimeren etelänpuolisiin maihin aikoo homomatkailemaan, on parasta ottaa selvää asioista oikeasti, eikä kuunnella kauniita huhupuheita. Olen kuullut monia värikkäitä kertomuksia homomatkailijoilta. Pieni raapaisu syvemmälle kertookin jo aivan muuta. Voi ihan oikeasti joutua raiskatuksi, ryöstetyksi ja voi myös mennä henki.

Se mitä me täällä pohjoismaissa ymmärrämme homoseksuaalisuudella, ei ole lainkaan sama asia arabimaissa.

Nuo maat voivat olla muuten kiehtovia kohteita, mutta siellä on minun mielestäni parasta pitää näpit erossa paikallisista miehistä ja naisista myöskin.

Juhani
On ihan totta, että Tunisia ei ole Egyptiin verrattavissa, mutta ei mikään arabimaa ole turvallinen kohde mikäli aikoo homostella.

Sivusto gayegypt.com mainitsee Tunisiasta mm seuraavasti: "Although police harassment and ocassionally imprisonment of gays is far from unknown in Tunisia, it's not nearly on the scale of that in Egypt."

Gayegypt.com on mainio sivusto, jos haluaa tutustua arabimaiden gay-elämään. Avaa kyllä sinisilmät kerta heitolla. Sivusto on kielletty mm. Tunisiassa.
Minä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi joka helvetin paikassa on pakko homostella. Eikö sitä lomaviikkoa ulkomailla saa _millään_ kulumaan muuten kuin runkkaamalla jossain hämyisessä "saunassa"?
huoh kirjoitti: "Minä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi joka helvetin paikassa on pakko homostella. Eikö sitä lomaviikkoa ulkomailla saa _millään_ kulumaan muuten kuin runkkaamalla jossain hämyisessä "saunassa"?"

Olen itse miettinyt tuota samaa usein, mielestäni ei joka paikassa tarvitse pitää pienimuotoista "Pride-paraatia" jos ei viikkkoa kauempaa paikassa viihdy.
<<< mutta siellä on minun mielestäni parasta pitää näpit erossa paikallisista miehistä >>>

Ai jaa. Olin 15 päivää Syyriassa ja sinä aikana olin 26 miehen kanssa. Missään vaiheessa ei pelottanut.

Kerrottakoon, että olen trans. Ulkonäöältäni menen melkoisen hyvin naisesta, ainakin arabimaissa. Mutta annas olla kun sana haarovälieni sukupuolesta löytyi, niin kyllä miehet villiintyivät! Damaskoksen basaarissa minusta tuli julkkis, jolle riitti vientiä enemmän kuin omiksi tarpeiksi.

Uskomatonta mutta totta: arabimaat ovat todellinen seksiparatiisi trans-ihmisille ja aivan varmaan homoillekin. Eräs englantilainen homo on kirjoittanut kirjan viettämästään vuodesta Syyriassa ja se oli yhtä seksiä paikallisten miesten kanssa.

Juttu menee näin. Arabimies elää seksin puutteessa. Seksiä saa vain vaimolta, huoralta tai ulkomaalaiselta. Aviottomaan seksiin ei ole mahdollista paikallisten naisten kanssa. Tässä tilanteessa arabimies usein kelpuuttaa myös miehen paremman puutteessa. Arabikulttuurissa homona pidetään ainoastaan alistuvaa osapuolta, ei aktiivista. Moni länsimainen miesturisti onkin kertonut paikallisten miesten lähestymisyrityksistä.

Itse en myöskään kokenut minkäänlaista vihamielisyyttä sittenkään kun ihmisille selvisi mitä olen. Myös niissä tilanteissa, joissa paljastuin miehille seksin yhteydessä, ei aiheutunut mitään ongelmia. Basaarissa josku huudeltiin gaytä, mutta sekään ei ollut vihamielistä. Ehkä enemmän halua kiinnittää huomio itse huutajaan.

Tunisiassa en ole käynyt. Turkissa, Marokossa, Egyptissä, Jordaniassa, Syyriassa, Israelissa ja Libanonissa kylläkin. Koska Tunisiassa seksiä harrastetaan paljon länsimaisten turistien kanssa, siellä miehillä ei ehkä ole samanlaisia seksitarpeita kuten Syyriassa. Tai tiedä sitten.

Libanon ja Beirut voisi olla mielenkiintoinen kohde. Libanonin ensimmäin gay-järjestö on juuri aloittanut toimintansa. Beirutissa toimii myös ainakin pari homoklubia. Beirut on suosittu matkailukohde arabimaiden keskuudessa suhteellisen liberaalin ilmapiirinsä ansioista. Beirut onkin moderni kaupunki ja amerikkalaisempi kuin Suomi konsanaan.

Sanottakoon sekin, että arabilla on iso. Tai jos tarkkoja ollaan - suhteessa enemmän isoja peniksiä kuin Suomessa.

Vielä yksi kommentti. Jonkin verran on syytä varovaisuuteen. Istanbulista on kantautunut juttuja, joissa paikalliset miehet houkuttelevat homoja puistoon sekstailumielessä. Puistoon päästyttyä turisti ryöstetään. Myös Kairossa oli hieman samantyylistä meininkiä huomattavissa. Syyriassa, Jordaniassa tai Libanonissa ei koskaan. (Ja lähdin sentään joskus kolmenkin miehen matkaan. :) )
"Ai jaa. Olin 15 päivää Syyriassa ja sinä aikana olin 26 miehen kanssa. Missään vaiheessa ei pelottanut."

No, oletko nyt ylpeä itsestäsi?

(Ei sillä että oikeasti uskoisin noita fantasioitasi)
Niin ne taudit tarttuu. Vaikea uskoa, että jos tuollaisen miesmäärän on oikeasti niellyt, niin että olis muistanut pitää joka kerta huolen ehkäisystä. Eikä ne arabimiehet sitäpaitsi tykkää käyttää kumiakaan ellei ole aivan pakko. Muistakaa hyvät ihmiset että Afrikka on AIDS-epidemian keskus.
Syyriassa on valtava työttömyys ja täynnä turhautuneita miehiä pitkin katuja.

Olisi hauska tietää, mihin Sini ne miehet vei. Muslimi voi tehdä, mitä vain kunhan aurinko on laskenut, jolloin Allah ei näe.

Kuulin mielenkiintoisia asioita Sport Academista Hesassa, mutta jääköön salaiseksi, mitä tulee turkkilaisiin miehiin...ja miten se tehdään.
"Muslimi voi tehdä, mitä vain kunhan aurinko on laskenut, jolloin Allah ei näe."

Ei se nyt ihan näin mene. Mutta keskivertomuslimi on usein yhtä vähän kristitty kuin keskivertokristitty.
<<< Olisi hauska tietää, mihin Sini ne miehet vei. >>>

En vienyt mihinkään. Miehet veivät minut. :)

Paras paikka lemmelle on basaari lukuisine kauppoineen. Damaskoksen basaarin etu moniin muihin on se, että pääkujan varrella olevat kaupat ovat kolmikerroksia. Siinä vaiheessa, kun muut hierovat kauppaa alakerrassa, voi siirtyä hieromaan jotain muuta ylemmäs. :)

Suurin osa seksikokemuksista siis liittyi kaupassa käyntiin. Tosin pari kertaa minut vietiin autolla syrjäisemmälle paikalle ja joskus yöllä otin suihin jopa ulkosalla vanhassakaupungissa. Joen rannalla oli tähän tarkoitukseen hyvin käyttökelpoinen työmaa. Oli ihana maata hiekkakasalla, kuunnelle veden kohinaa, katsella tähtitaivasta ja silitellä kaunista arabikundia... :)

Se, miksi kumppaneideni lukumäärä näyttää suurelta johtuu siitä, että mukana oli useita tilanteita, joissa hoitelin useamman miehen samaan hengenvetoon. Kerran neljä, kahdesti kolme ja kolme kertaa kaksi miestä. Kerrottakoon vielä sekin, että harrastin ainoastaan suuseksiä.

Ne, jotka eivät ole käyneet Syyriassa, eivät luonnollisestikaan voi uskoa. Syyria (ja pari naapurivaltioita) ovat poikkeuksia. Basaarissa sana iloluonteisuudestani kulki nopeasti, mikä osaltaan edesauttoi seksin saamista. Mutta muutenkin, seksiä on tarjolla valtavasti - sille, joka vaan rohkenee ottaa!
Tiesitkö Sini etukäteen, että se olisi tuollaista Syyriassa, vai tapahtuiko se sattumalta? Kuka teki aloitteen ihan ekalla kerralla, kun sinne basaariin tupsahdit?

Teillähän ei ollut yhteistä kieltä vai tankero-englannillako te kommunikoitte vai miten viesti annetaan, mitä halutaan?
Tiesin kyllä, että arabit ovat kuumaverisiä, mutten sittenkään en arvannut, kuinka helppoa seksin harrastaminen tuntemattomien ihmisten kanssa olisi!

Ihan ekalla kerralla minä taisin olla aloitteen tekevä osapuoli. Mies oli aukaisemassa liikettään vanhassakaupungissa lähellä Jabri House -nimistä ravintolaa. Hymyilimme ja mies kutsui sisään. Pian siirryimme juttelemaan yläkertaan sohvalle ja siitä se lähti. Pidin visusti housut jalassa ja kiinni, mutta suukin auki. :)

Miehen joku kaveri tuli myöhemmin liikkeeseen. Ne puhui jotain keskenään ja sitten kaveri ihmetteli, että olenpa pitkä tyttö. Tiesin kärähtäneeni, mutta eipä enää haitannut. Olin saanut ihanaa italialais-syyrialaista namia!

Basaarissa yleensä miehet olivat aloitteellinen puoli. Istuivat liikkeittensä oviaukossa ja kutsuivat sisälle. Suuri osa miehistä ei puhunut englantia, mutta sehän ei ollut esteenä. Yleensä hipaisin miestä käsivarresta tai reidestä liikkeessä, katsoin silmiin ja mies oli heti valmiina. Arabien kanssa kommunikoiminen on helppoa, simppeliä. Heitä on helppo lukea, vaikkei samaa kieltä olisikaan.

Jos taas kaupungilla kävellessä katsoi miestä pitkään ja vielä perään, mies tiesi heti lähteä perään. Tällainen oli vähän riskaapelimpaa, koska näistä miehistä oli vaikeampi päästä eroon, jos ne osoittautuivat idiooteiksi.

Basaarien liikkeet ja kaupat yleensä olivat ehdottomasti paras paikka.

En ole aivan varma, ovatko kokemukseni suoraan rinnastettavissa ihan miehisiin miehiin tai edes naisellisiin homopoikiin. Kannattaa muuten kurkata sellainen kirja kuin Cleopatra's Wedding Present. Itse en ole sitä vielä lukenut, eikä se taida olla helposti saatavillakaan, mutta paljon siitä on puhuttu. Kirjassa brittimies kuvaa seksuaalisia seikkailujaan Syyriassa.

http://www.wisc.edu/wisconsinpress/books/2633.htm
Jahas... Tässä nyt on puurot ja vellit sekaisin - ensin kysellään Tunisian gaymielisyydestä ja sitten onkin lähes yksityiskohtainen (onneksi ilman kuvia) kertomus pimperon jakamisesta arabimiehille. No, sehän on tunnettu tosiasia, että piperon jakamisessa ei ole mitään ihmeellistä. Melaa mekkoon saa monta kertaa tunnissa, 24h - jos tavara kestää. Ja varsinkin arabeilta ja muilta Välimeren alueen asukkailta. Niillehän vaaleat pohjoismaalaiset ovat samanlaista herkkua kuin viina alkoholistille. Joten Sini nyt on kommentoinut väärältä kannalta ja väärää asiaa...

"Suutari pysyköön lesteissään"
Taitaapa olla, tarinasta sai kyllä toisenlaisen käsiteyksen - tosin ihmettelen, että kirjoittajalle ei ole tuolla käsittääkseni äärimuslimien keskuudessa...