TURKU > Pokamarkkinat pe 6.5.

  • 1 / 4
  • Ruben_K
  • 29.4.2005 21:47
Hae helluntaiheila kerrankin ajoissa - tule Turun setan diskon Pokamarkkinoille.

Pääsylippuna toimii ranneke, jonka väri kertoo, oletko vapaa, varattu vai arpoja. Päiväkodin terassi on auki, Happy Hour klo 21–23.

DJ Lara soittaa kuuminta hottia: listahittejä, RnB:tä ja pokaamisen edesauttamiseksi – jep – slovareita. Aivan mahtavaa.

Päiväkoti: Kaskenkatu 3. Liput 6/5 e.

Katso lisää:
http://www.tuseta.fi/tuseta/setandisko/
  • 2 / 4
  • Jacqueline.N.
  • 30.4.2005 3:44
Palvottavaa että Turussakin on jotain menoa! :D Olen kyllä samana päivänä kiipeilyreissulla mutta illaksi saatan ehtiä mukaan.
  • 3 / 4
  • minä miäs
  • 2.5.2005 17:12
Juu, pitkästä aikaa menen käymään hipoissa, ja tein toimintasuunnitelman tuon illan varalle..

-alkuilta pikku naukkailua (lähinnä lähibaarissa, taustalla soi jotain pehmeätä Jazzia) ja unelmointia tulevana iltana löytyvän iiihaaanaaan urhon kanssa vietetyistä hetkistä.. loppuelämästä
-joskus 24 aikoihin Päiväkotiin, ja siellähän se urhea - ihana - karju odottaa, vihreätä, oi niiin vihreätä.. oi tätä elämän ihanuutta!
-lisää pikku naukkailua ja pikku flirttiä.. urho parka ei vielä tiedä ettei hänellä ole pakomahdollisuutta, minä olen kynteni iskenyt..
-lopputuloksena vien ihanan uuden urhoni kotiin, enkä päästä enää ikinä kauppaa pidemmälle pakoon.. ;)

Sitten tästä on ehkä toinenkin versio, lähempänä todellisuutta, ehkä.. mutta en nyt sitten kehtoo kirjootella sitä tähän ;)