pasianssi 109 sec

  • 1 / 9
  • Autisti?
  • 24.2.2005 0:15
Olenko vähän pimee, kun olen hakannut pasianssia jo viikkoja monta tuntia ja nyt meni pisteet yli 7000 eli 7085 ja 109 sekuntia. Toissa yön enkka oli 6798 ja 114 sekuntia. Mä vaan hakkaan hulluna enkä huomaa kuinka tunti on taas vierähtänyt. Sama oli kerran viistoista vuotta sitten mä hakkasin Macin tetristä yli 30000 pistettä joista viimeisellä tasolla jotain tunti, sit oli vain pakko lopettaa kesken, kun piti ehtiä junalle.

No olisi kiva tietää onko kukan alittanut täällä 100 sekuntia?
  • 2 / 9
  • voi ei
  • 24.2.2005 7:18
Elämässä on muutakin kuin pasianssi ja ennätykset - get a life!
  • 3 / 9
  • Statisti
  • 24.2.2005 11:07
Enpä muista pasianssiennätystäni, kun pelaan tuota peliä rennosti lähinnä ajanvietteeksi. Mutta Windowsin Miinaharava on peli, johon minä aikoinani jouduin koukkuun. Tein siinä vaativalla tasolla omat enkat 106 sekuntia. Se vaatii jo hiireltäkin tiettyä varmatoimisuutta ja herkyyttä samanaikaisesti.

Kun tuota peliä pelaa, ei tarvitse ajatella yhtään mitään. Riittää, että on oppinut näkemään miinojen sijaintikuviot numeroiden perusteella. Tietenkin sellaiset 50/50-tilanteet ovat sitten asia erikseen. Niissä arpa ratkaisee. Ja joskus harmillisesti vasta kahden viimeisen ruudun yhteydessä.
  • 4 / 9
  • Jacqueline.N.
  • 24.2.2005 23:55
Voi eiiiih..:D Kammottavaa, miinaharavat ja pasianssit ahdistavat minua. Minä en pelaa niitä.

Sen sijaan minä raidaan. Menin vastikään Tomb Raider 3:n ilman medipackeja ja pelkillä pistooleilla ja hain kaikki salaisuudet..Minä en paljon muuta teekään kun raidaan. Paitsi leivoin tänään 5 kiloa lihapullia ja pesin vessan ja juoksin 4 kertaa kaupassa ja kohta pitää käydä taas pyykkituvassa..
  • 6 / 9
  • Autisti
  • 25.2.2005 16:25
eihän pasianssi voi aina mennä läpi. mut toi 90 sek on kai jo aika maaginen. mut väitän et sit ku menee läpi niin aina ei ole sellainen helppo kuvio, vaik olisit kuinka nopea tahansa, niin et voi aina mennä alle 90 tai sit sä olet joku erikoistapaus.
  • 7 / 9
  • Testi
  • 2.4.2005 17:15
Juuh kyllä toi alle sadan sekunin menee oma ennätys taitaa ajassa olla 94 sekuntia muistaakseni pisteitä en muista mutta jotain 8000 lähellä se oli.
  • 8 / 9
  • jesse.
  • 7.4.2005 23:04
no joo , meikäläinen nyt ei pahemmin pasianssista perusta . joskus tulee ajankuluksi pelattua.

flipperi ja kaikenlaiset tietokilpailupelit on enemmänkin mun suosiossa , niissä saattaa joskus mennä " ajantaju " kun ne vie mennessään.

mutta onneks mulla on vielä sentään elämää tietokoneenkin ulkopuolella , eikä elämä pyöri vaan ja ainoastaan koneiden ympärillä.
  • 9 / 9
  • Ippei
  • 28.4.2005 19:56
Hei vaan.

Joskus kauan aikaa sitten tuli pelattua Pasianssia niin paljon, ettei
rajaa. Parhain ennätys taisi olla jotain alle 50 sekuntia.
(Eihän tämä joka pelissä onnistu ja se oli kyllä sitten sellaista
naputtamista että huh.) Ennen tuota peliä tuli pelattua ja kyllä sitä
oltiin niin ylpeitä sitten uusista ennätyksistä, vaikka sellainen hyvä tulos, eli alle 60 sekuntia onnistui periaatteessa melko harvoin. Jos menee yli 100 sekuntia, niin olen kyllä pettynyt itseeni.

Kyllä sitä joissakin asioissa voi loistaa, Pasianssi on nyt vain aika
"säälittävä" juttu missä loistaa.

Men, klara vappen! Vi ses i DTM på fredag ... Tai jotain, miten tuota
ruotsia nyt kirjoitetaankaan!

Ciao!

- Ippei