Huono homo

  • 1 / 22
  • Turun mies
  • 25.4.2005 21:08
Pahin ominaisuus joka homossa voi olla on pieni penis, eikö totta? 1-15-senttisillä ei ole paljon toivoa. Suurisiittiminen mies kelpaa ainakin seksiin ja saa ihalua osakseen, vaikka muuten olisi millainen. Homoilla on arvot kohdallaan.
  • 2 / 22
  • JoonasKK
  • 25.4.2005 21:32
Jaa Paskat. En käy omia ulottuvuuksiani kommentoimaan - hyvin olen toimeen tullut. Jos joku on ihmeellistä on tämä oman ruumiin häpeämisensä kulttuuri - vai livahtaako se mittatikku vahingossa sinne persesilmä seudulle:) ?. Tosi juttu on, että aika suuri osa tapaamistani kundeista todellakin ilmoittaa sellaisia mittoja, ettei niitä livenä saa näistä kaverista irti, kuin ripustamalla ko. tyypin kattoon roikkumaan kullistaan - mutta so what? Kaikkeen tottuu, mutta onhan se hiukan nausettavaa, surullista ja säälittävää. Kaikilla ei voi olla karmean suuret aseet - onneksi. Ja olempa tavannut sellaisiakin ns. kymppikerholaisia joilla se peli ei sitten pelitäkkään. Ja vielä - vaikka ns. top-persoona olenkin - täytyy sanoa, että pitää olla todella rohkea kaveri antaakseen perseensä käyttöön mulkulle, joka muistuttaa enemmän termospulloa kuin ihmisen elintä. No makuja on kaikilla, mutta koetetaan olla vaan tyytyväisiä siihen mitä on - jooko:).
Minun teoriani sinkkumiehistä on seuraavanlainen: 99% heistä omistaa todella pienen peniksen (alle 15cm), eli siis kukaan ei heitä huoli vakiokumppaneiksi. Eli kääntäen voisin ilmaista saman asian, että kaikki huoraavat miehet omistavat todella pienen kullin. Tässä on sinkkuuden syy. Miettikääpä sitä.
Jahas, tiedän tapauksia, jotka ns. pitävät kynttiläänsä vakan alla, vaikka tietävätkin kuuluvansa monen himoitsemaan kokoryhmään. Ikisinkkuja, mutta eivät aktiivisesti markkinoilla.

Joopa joo ...

Ikävää, jos mies arvotetaan peniksensä kautta. Se, joka niin ajattelee taitaa kuitenkin usein jäädä tyhjin käsin, koska tuon tason syvällisyys näkyy naamaasta ja toimii tehokkaana karkottimena kaikille itseään kunniottaville miehille - eli juuri niille, joilta sitä teknisestikin hyvää seksiä voisi saada.
Mitäs tämmöinen keskustelu täällä tekee? Kaatopaikalle...

Vaikka se on kyllä uutta, että myös joillakin homomiehillä näyttää olevan peniskateutta. Tähän asti luulin sen olevan lähinnä naisten vaiva.
  • 6 / 22
  • JoonasKK
  • 26.4.2005 11:00
Joo tosiasia on ettei mulkkunsa kokoa juuri viitsi mainostaa - koska ainakin minä toivon, että se mielenkiinnon herätin minussa olisi naama tai persoona. Mutta tuo 15cm - mun kokemus osittaa kyllä, että näissäkin mitoissa se mittatikku on livahtanut pyllyreijän puolelle. Mutta kuten sanottu - so what :).
  • 7 / 22
  • sunshine
  • 26.4.2005 11:11
Peter kirjoitti: "Mitäs tämmöinen keskustelu täällä tekee? Kaatopaikalle...

Ämmänsuolle? Kiitos!
  • 8 / 22
  • miesmies
  • 26.4.2005 11:49
Voihan olla niin, että ketjun aloittaja on tehnyt tällaisen huomion ja olen vastaavaa kuullut niiltä, jotka käyvät homosaunassa harrastamassa seksiä dark-roomissa. Se on ainakin osittain totta. Olen ollut 2 kertaa pienikullisen miehen kanssa sängyssä ja arvaan, että se voi ottaa todella itsetuntoon. Sitäpaitsi suomalaisten miesten kalu on pienehkö YLEENSÄKIN. Se on rotuominaisuus. Itse pidän sopusuhtaisuudesta ja luonteesta miehessä. Lyhyt mies voi olla ihanan söpö ja rakastettava. Pitkä ja lihaksikas mies saattaa herättää turvallisuuden tunnetta. Riippuu ihan mielentilanteesta ja roolista, minkä haluat ottaa. Sängyssä on taas kaikki ihan mitä vain. Siitä ei voi tietää yhtään mitään etukäteen. Moni homomies arvostaa suutelemista, mitä olen lukenut jenkkien deittipalstoilta. Se mainitaan hyvin usein. Nyt on myös jonkin aikaa ollut daddy-buumi. Miehekkäät, karvaiset ja bodatut vanhemmat miehet ovat IN( eli 40v ja sitä vanhemmat). Usein ehkä siksi, koska he ovat saavuttaneet elämässään varallisuutta ja uran ja heillä on millä mällätä( pätäkkää). Totta on, että kun mies vanhenee, hänestä tulee miehekkäämpi kuin nuorempana ja tavoittaa arvokkuutta. Kyllä moni bodattu yli nelikymppinen karju voikin olla hemmetin seksikäs.
Pieni vehje ei haittaa ainakaan, jos on bottom. Ei kai topille voi olla kovin tärkeää, mitä siellä etupuolella heiluu. Ja jos on top, niin aina on niitäkin bottomeja, joilla on arka pylly, eivätkä he siksi edes halua isovehkeistä topia. Niin että jokaiselle löytyy jotain. Kuulemma vehkeen koko merkitsee eniten niille, jotka haluavat vain imeä. Silloinhan se on aivan silmien edessä, ja visuaalisella efektillä on enemmän merkitystä.
Vaan ensmäine o kaatopaikka...kahes jälkimäises on mm. seurakuntataloi ja asunttoi... :D


(Ei, Suikkila postinumero ei ol 767687.)
Mulla on 19 cm. Kyllähän siitä kiitosta ja kehuja on saanut, mutta silti olen sinkku. Useampikin on sanonut, että kyllähän sä kivasti nait ja sulla on ihana "toi"...mutta silti en ole kelvannut. Syynä on useamman kerran ollut se että olisin halunnut enemmänkin henkistä yhteyttä ja yhteenkuuluvuutta kuin vain pelkkää seksiä.
Meitä on niin moneksi ja mielihaluja on monia.
Heh... no nyt voin paljastaa että viestini oli ilkeä keskustelunavaus, alkuheitto. Peniskateutta täynnä? Uskoisin että väite "kookkaalla peniksellä saa arvostusta ainakin peniksen vuoksi" pitää paikkansa. MUTTA MUTTA. Eikö ole kahta autuaampaa tulla arvostetuksi ja rakastetuksi jos sinut "tiedetään" pienimunaiseksi ja kuitenkin sinulla on ystäviä. Bottomin rooli on pieni peniksiselle helppo ja varma. Siksi tämä turun mieskin persittääån mielellänsä antaa, ottia on ollu. Vielä heitän kysymyksen: missä ovat kaikki kohtuumunaiset topit jotka olisi helppo ottaa sisään??? Missä Top14cm tai Top15cm???
Oon joskus ilmotellu deitti.netissä mittojen kera. Eipä ole ollut kiinnostuneita. Sen sijaan jos on viestissä kirjoittanut jotain sellaista, josta voisi tulkita ilmoittajalla olevan isonkin munan, niin vastauksia on tullut. Siis en kuitenkaan ole valehdellut koskaan ilmoissani.
Minusta asia on taatusti niin, ettei peniksen koolla ja toimivuudella ole väliä oikeassa elämässä. Jos oikeasti rakastaa, niin 5 senttimetriä pitkä elin ei vaikuta suhteen laatuun. Sen sijaan, jos on niin pinnallinen ja suhde on noista mitoista kiinni, niin vaatija voi katsoa toki peiliin ja kysyä itseltään: "olenko oikeasti näin itserakas ääliö?".

t. Schlager, jolle oma mittakin on yksi ja sama
Ei sitä penistä voi sen enempää ohittaa kuin muitakaan kehon osia, joten erityispiirteet tulee huomioida käsittelyssä - olivat ne sitten kokoon tai muotoon liittyviä tms. Tottumuskin vaikuttaa.

Kyse on siis ennenkaikkea halusta huomioida ja hyväksyä toinen ihminen. Pelkästään seksiin keskittyvissä suhteissa kiinnostus moiseen huomiointiin on perinteisesti varsin olematonta joten sitä keskitytään kouriintuntuvampiin asioihin. Tämän vuoksi niissä moni kokeekin polttavansa näppinsä, kuka enemmän kuka vähemmän. Mutta kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

Aika nihkeää, jos mies kuvittelee tuottavansa nautintoa vain peniksellään. Ehkä silloin kannattaisi miettiä, mitä oikeasti haluaa antaa toiselle ihmiselle ja haluaako tältä mahdollisesti mitä itselleen. Sama tieytysti, jos on vain passiivinen bottom. Kumpikaan suuntaus ei herätä minussa mitään mielenkiintoa, ymmärtääkseni ei monissa muissakaan - ovat vain tylsiä.