Gay Club Botox 29.4. @ Fever

"Paluu juurille"

Seuraava Gay Club Botox järjestetään
pe 29.4. klo 21-04 Fever bar&clubissa
Osoite on Annankatu 32 (vanha mama).
Happy Hour 21-23.
Zero Gravity DJs ja VJ RisingTiger.
Liput 7 €.
Ikäraja 18 vuotta.

http://www.gayclubbotox.com
Oho, Feverissä... ideana hauska, voi tulla muistelemaan menneitä :) ja kerranki edes jollakin klubilla on todella halvat viinat alkuillasta! Uniqista kai jotain opittiin sitten... mutta tänne siis 29.4!
Mielenkiintoinen idea. Näemmekö joskus vielä Botoxin Lost & Foundissa tai peräti entisessä Bugatissa, nykyisessä Swengissä?
Hyvä, että joku jaksaa kehitellä jotain uutta tähän Helsingin gay tarjontaan. DTMät ja Hercut on nähty.
Hei täähän on jomelkein hassua. Tuolla edellisessä botox-keskustelussa valitetaan, ettei klubia mainosteta tarpeeks, ja nyt täällä on banneri ;) ja sitten valitetaan, että drinkit oli kallita ja nyt on sitten happy hour. heh. näköjään valittaminen kannattaa vai onks tää nyt jo järjestäjiltä noloo nuoleskelua. ei kovin undergroundia ainakaa oo. Toisaalta mähän tykkään kun mua nuollaan ;) anut ksymys on Mikä toi VJ juttu on?!?!
VJ = VideoJockey. Hoitaa bileissä visuaalista puolta esittämällä screeneillä erilaisia videoita ja kuvia.
  • 8 / 12
  • videopoika
  • 16.4.2005 10:52
ekassa botoxissa oli sellaiset videoskriinit ja ne näytti kyllä todella hienolta! ihan suuren maailman malliin!
  • 9 / 12
  • mulle kelpaa!
  • 16.4.2005 12:18
"...onks tää nyt jo järjestäjiltä noloo nuoleskelua. ei kovin undergroundia ainakaa oo."

on se kumma kun ihmiset valittaa ihan kaikesta! ensin on kallista ja nyt kun tulee häppäri niin sekään ei kelpaa! kyllä mulle halvempi viina ainakin käy ilman että tarttee valittaa. Jos järjestäjät vähän kuuntelee, mitä porukka tahtoo, niin eikö se vaan oo hyvä?!

ärsyttää kun homoilla on aina naama rutussa ja ne valittaa kaikesta!
Hauskija kemuja nuo aiemmat ainakin olleet joten ehdottomasti tännekin!Sitten saattakin olla pikku kankkusessa jo valmiiksi vappuaattona ;)
Nettisivujen mukaan siellä on drag queenejä paikalla. Onko joku muu tulossa dräginä kuin mä?
Miks pitää avata samasta aiheesta monta keskustelua- ärsyttävää. Viisuesiintyjä on vaan yks pieni esitys koko klubissa, mikä sekin on jo keskusteltu! Voisko ranneliike yhdistää näitä ja muita samalaisia viestiketjujaan??