Olenko ainoa?! :O

  • 1 / 25
  • FootyHooligan
  • 23.1.2005 4:02
hellou,
arkistojen kätköistä luin että joku toukokuun loppupuolella huhuili jalkapallofaneja, nimimerkillä PallonPoikanen, ja yhden vastauksen vaan sai kun kyseli et kuka aikoo seurata sitä ottelua (AS Monaco FC - FC Porto)... oonko sit niin kauheen anti gay tai jotain kun minä oisin riemumielin vastannu kyseiselle...? Se peli ei todella ollu sitä mitä oisin oottanu mut etukäteen niistä peleistä ei tiedä ja jälkeen päin ei voi vaikuttaa... mitähän horisen...
asian vierestä! Nno siis kuitenki oonko nii kauhee luonnonoikku, ku olen jalkapallofani ja vielä gay semmonen? pelaisin itekki viel mut mursin jalkani täs muutama vko sitten ja nyt oon ihan masentunu ku en oikeen pääse mihnekää, tuntuu silleen et hö, tähänkö se elämä loppu! ei tietenkää oikeesti mut semmonen olo et ei voi olla tosi! no onneksi se olin minä joka lensi pepulleen eikä esim joku muutenki jo huonossa kunnossa oleva mummi...

no entä ratsastus? eikö kukaan tykkää siitäkää??
Tykkaan kattoo jalkaplloo.,. en kuitenkaan fanita sita kovinkaan.. Mutta jos ruvetaan puhumaan ratsastuksesta, niin ma olen mukana.. yks mun lemmparilajeista.. Ratsastatsa ite?? Vai katotko vaan??
Täältä löytyy futisfani. Joskus tulee käytyä jopa SM-liigan otteluissa - ja ehkä tulisi käytyä useamminkin jos saisi kaverin mukaan - yksin on tylsää lähteä. (Toista jalkapallosta pitävää homoa en tulle. Esim. jääkiekkohomon tunnen - mutta jääkiekko EVVK) Englanninliikaa tulee myös seurattua. Itse olen pelannut futista sarjatasolla. Eli täältä löytyy toinenkin poikkeava homo ;)

Kesäisin tulee vieläkin leikittyä tekniikkapallon kanssa, pomputtelun merkeissä.
Minä olen jalkapallofani. Tykkään siis seurata sitä, en niinkään pelata itse. Seuraan ihan suvereenisti kotimaista Veikkausliigaa ja muitakin sarjoja. Ja Suomen maaotteluita, seuraava MM-karsintaottelu taitaa olla 26.3. Silloin olen kyllä nokka kiinni tv:ssä! =)

Ai niin ja olen ihan 100% homo, en näe siinä mitään ristiriitaa.
Minäkin tykkään katsella jalkapalloa. Hyvä laji, sillä jos ottelu on huono voi keskittyä pelaajien katselemiseen.
Kerran nuorena poikana jouduin hiukan noloon tilanteeseen kun en kysyttäessä tiennyt mikä on ottelun tilanne, vaikka olin katsellut ottelua alusta asti.
Hihihii ja hohohoo, miten hilpeätä! Tarkoitan tuota edellistä kun ei tiennyt tilannetta matsissa... cute!!
et oo näissä piireissä luonnon oikku . itsekkin tykkään katsella futista , varsinkin joka kesäiset mm- kisat on pakko nähdä .
Juu, ethän sä todellakaan ole ainoa.

Lätkää seuraan aktiivisesti, matseja paikan päällä n. 10-15/kausi. Sääli, että NHL jää ilmeisesti tältä kaudelta pelaamatta...

Fudiksesta seuraan lähinnä mm- ja em-kisat. Edelliselle tiedoksi: mm-kisoja ei pelata joka kesä, vaan neljän vuoden välein, aivan kuten em-kisatkin.
Joo, no mä oon pelannukin fudista.. 18-21v:nä pelasin miesten kolmos ja nelosdivarii...

Ja seuraan edelleenkin, lähinnä Euroopan sarjoi, varsinkin Espanjan liigaa ja Champions liigaa.

Eli mitä v...n välii sillä on, mikä on seksuaalisuudeltaan, että vois fudist seurata.

Ja mä en muute seuraa mitää pelaajien ulkonäköö/vehkeit, vaan ihan sitä itseesä matsia ja pelivälinettä, eli nahkakuulaa. Urheilu urheiluna, ja seksi seksinä, tajutkaa jo hölmöt.

Ja se kiinnostus johonkin matsiin lähtee yleesä siitä, että tietää jotain joukkueist, niitten pelaajist ja niiden välisist voimasuhteist.
samaa mieltä mitä tuo edeliinen sanoi: "Eli mitä v...n välii sillä on, mikä on seksuaalisuudeltaan, että vois fudist seurata. "

mut sanoisin tuohon edelliseen vanhemanpana ja kokeneempana futaaja ja katsojana::: eli mitä v...n välii sillä on, jos kundi kattoo vaan pelaajii. se ei ole sitä lihallista seksii, vaan ihan tavallista kattomista ja ihailemista, eli, tajutkaa jo ...

Ja se kiinnostus johonkin matsiin lähtee yleesä siitä, että tietää jotain joukkueist, niitten pelaajist ja niiden välisist voimasuhteist, ja milt ne näyttää, miten ne futaa, miten miehisii ne oo, ja niisillee edespää.

Ahdasmieliset hölmöt antakaa jokasen kattoo ja tykätä siitä mistä ite pitää. ollraight???
Hyvä pojat, tulkaa katsoon jalkapalloa, jääkiekkoa,mäkihyppyä tai miltei mitä vaan urheilua Sport Academyyn, siellä on aivan pirun hauskaa!!!Odotan jo innolla sm-liigan playoffeja ja kevään MM-rumbaa...Maksa parka...
Ratsasti aikoinaan paljonkin, parhaimmillaan 3krt/vko. Mutta se oli silloin se. Nykyisin ei enää varaa, omasta hevosesta haaveilen edelleen. Sitten jonain päivänä ehkä...
Miten ton ratsastuksen kanssa muuten, oliko vielä muitakin harrastajia? Mä olin aina ainoana tallipoikana, tylsää..

Ei ole tullut enää käytyäkään, mutta uudestaan olis tarkoitus aloittaa kun pääsee tutulle puoli-ilmaiseksi.
Ikina ei ollu ketaan muita kundeja jotka ratsasti.. Ma olin se "saatanan hevosia paneva homo" tai joku muu.. Ma oon ratsastanu 5-vuotiaasta saakka. Viime kuuhun saakka mul oli kesasta taukoo, kun ma muutin ulkomaille ja mun piti myyda mun oma hevonen. Nyt kuukaus sitten suunnilleen aloin kayda taas, ja valmistaudun ens kesan kisoja varten. En teida kilpailenko taalla Japanissa. Luultavasti en saa kilpailla missaan virallisissa, koska en ole maan kansalainen. Mut sit kun tuun takas Suomeen ja mul oottaa kisavalmiina mun uus hevonen siella, niin sitten. Onko taal nyt siis ketaan, joka ratsastaa tal hetkella ja kilpaileekin viela?? Ens kesana ja syksylla sit ehka nahdaan jossai kisoissa. :))
Mitäs Mango on kisannut, koulua vai esteitä? Kansallisissa? Mulla itselläni on menossa 19. vuosi, kun ratsastan. Oon vannoutunut koulutuuppari ja yritän kisatakin jonkun verran aluetasolla, ei vaan oo tällä hetkellä sopivaa hevosta millä mennä.. eikä oikein rahaakaan, opintotuesta ei pahemmin riitä. Kiva huomata että täällä on muitakin hevostelevia homppeleita. :)
Mango on kisannut esteita.. Koulua en oikein osaa kylla.. Siita puolesta en ole oikeastaan kiinnostunut laisinkaan, vaikka se kuuluiskin ihan perusjuttuihin melkeen. Mua nyt vaan vahan arsyttaa ja huolestuttaa jahka syksysta tulee yhtaan mitaan, koska isa ei kerkea katella mulle hevosta ja ma en luota muihin siina hommassa.. Se sano etta silla ei oo aikaa katella mulle sita ennen ku ens talvena. Mun pitas ite ruveta. Taidan haudata sen jutun siihen, kunnes paasen kotiin taalta kaukomailta. Onko sulla ylapuolella omia hevosia ollu? Ma tarvitsisin itelleni koulupuolen opettajan.. Voisitko??
Mie majailen Lahdessa. Omia hevosia ei ole ollu, mutta vuokra- sellaisia kylläkin. Tosin viime vuodet olen joutunut tyytymään tuntiin viikossa, kun tosiaan opiskelen. Eikä kyllä oikeastaan ole aikaakaan..
Onko sun isäkin mukana hevostouhuissa, jos kerran et muihin luota hevoskaupoissa? Kyllähän Suomessakin sentään on muutama luotettavakin hevoskauppias..
Nii, ootko millä tasolla kisannu? Mietin pää punasena, että keitä kundeja tiedän estepuolelta.. Mikä sen sun myydyn hevosen nimi on?
Voi hyva ihminen sentaan.. Ihan olen seuratasolla kisannut.. Ja hevonen oli ihan tavan pullukkapollykka puolverinen, jonka nimi oli Memory.. En ma nyt sentaan niin kuulusa ole.. Isa ei periaatteessa ole hevostouhuissa mukana muuten, kun silla on vaan pari omaa ravuria. Silla vaan sattuu olemaan parhaat kontaktit myos ratsupuolelle ja se tietaa hevosista kuitenkin niin paljon, etta osaa kattoo hevosen, joka tosissaan on kunnossa ja jonka kanssa mulla pelaa yhteen. Edellinen hevonen kaytiin kattomassa sen ja sen yhden ratsuttajatuttavan kanssa, ja hyva hevonen loydettiinkin. Sita edellisen hevosen ostin ite ku olin 15. Isalle naytin valokuvan ja videon siita. Se oli ihan just koulutettu ja liian nuori oli mulle, joten se kauppa meni perseelleen.. :)) On tosin typeraa selvitella naita asioita taalla.. Taa palsta on ihan muille jutuille.. :))
No ilmankos.. :) Joo, ei tää ehkä ole oikea paikka tämäntyyppiselle keskustelulle, ketään muuta tuskin tämä kiinnostaa. Jos tuntuu siltä, niin laita vaik joskus sähköpostia. Tai nähdään ehkä joskus kisoissa. :)
Niin me tehdaan.. :)) Oli tanaan muuten harkat. Meni ihan pain helvettia. Meilla oli kovia ratoja. Eka alotettiin tietty ihan alhaalta, mutta lopussa oli 120 rata ja mulla meni niin paiva helvettia. Opettaja suuttu mulle ja uhkas laittaa mut luokkaa alemmas, eli pentujen kanssa hyppaamaan.. :)) Saan viela nayttaa kynteni ens viikolla ennenku peli on menetetty. :) Ja mailla on tallin kisat 15.3.. Suunnilleen.. Siela ei voi nolata. olen kaikkien silmatikkuna kun olen ainut ulkomaalainen.. :))
Vielä lisäkysymys. Jalkapallon Veikkausliiga alkaa ensi viikolla ja jo eilen tuli telkkarista Liigacupin finaali. Olenko Suomen tasavallan ainoa homo, joka odottaa innolla kauden alkua? :D Oma suosikkijoukkueeni pelaa tällä kaudella europelejäkin. Menen taatusti paikan päälle katsomaan ainakin muutaman ottelun vaikka niin fani en olekaan että hankkisin kausikortin. En tosin asu sillä paikkakunnallakaan jolla suosikkijoukkueeni pelaa.
Ite en ole kovinkaan urheiluihmisiä, mutta mun poikakaveri on sekä jalkapallo että jääkiekkofani ( ja muukin urheilufani, eipä sen puoleen).Itsekin on harrastanut ja harrastaa pelihommia.Hän katselee kyllä ottelut telkkarista tai lähtee bussilla jonnekin paikan päälle (jonkun faniporukan mukana). Joskus hän kysyy,tykkäisitkös pahaa, jos mä lähden taas kahden viikon päästä matsia katsoon.Kun hän sitten tulee reissusta myöhään yöllä ( minä tietenkin olen jo nukkumassa) hän sanoo, mitäs se mun kultakimpale. No pakkohan sitä hänen urheiluintoa on ymmärtää, vaikka on aina kerrottu ja puhuttu, että homot eivät ole kiinnostuneita joukkuepeleista.Joskus pikkasen ajattelee, että miten mä olen haksahtanut ihmiseen, joka on noinkin urheiluhullu.Hänen kauttaan olen tutustunut muutamaan muuhunkin gaykaveriin, jotka ovat urheilufaneja.
Rakkaus näyttää teettävän kaikkea !!!!