Macintosh

  • 1 / 5
  • GManStadi
  • 29.1.2005 16:32
Muita Macin käyttäjiä? Hankin juuri iBookin ja olen
ollut suht tyytyväinen. Paljon on kuitenkin juttuja,
joissa olen ihan pihalla. En kehtaa kysyä ex-poikaystä-
vältä, hän kun minut hankintaan innoitti
  • 2 / 5
  • MacPan
  • 21.2.2005 17:44
Olen kans hommannut iBookin. Hieno vehje, tosin jokin työpöydän hallintaan liittyvä prosessi kaatuu, kun näytönsäästäjä menee päälle ja peli on kesken. Sitten voi kaatua sammutusikkunakin, jolloin ainoa ratkaisu on kai ottaa akku irti. Kaikissa tietokoneissa on omat vikansa.
  • 4 / 5
  • Nade
  • 23.2.2005 20:40
Minullakin on ibook ja sen käyttö tuntuu luontevalle, vaikka muualla käyttääkin pc:tä. Kaikkia hieno kikkoja en vielä osaa, mutta onpahan ainakin jotain mitä voi opetella käyttämään paremmin...
  • 5 / 5
  • Tuulia
  • 15.4.2005 12:51
Mä olen käyttänyt macciä aktiivisesti töissä ja kotona kaksi ja puoli vuotta ja kaikkien aikaisempian kauheiden pc vuosien jälkeen tuntuu että elämä on helpottanut tietokoneiden kanssa aimo harppauksen. Kun pääsin tutuksi maccien maailmaan,hihkuin useamman kuukauden "tämäpä loogista ja kuinka helppoa ja ah kuin ihanaa ;)" Ja päivääkään en ole katunut kun maccimaailmaan törmäsin. Mulle macin käyttölogiikka avautui hyvin ja nopeasti.

Itselläni on kotikoneena 12 tuumainen ibook ja siihen kuvankäsittelyssä ja kotisivuhommissa yhdistän 17 tuumaisen lättänän näytön. Jossain vaiheessa kun sain vielä tehokkaamman maccimyllyn kuvien pyörittelyyn. Mutta vielähän tämäkin riittään.

Ja onhan macit vielä esteettisempiäkin ulkonäöltään kuin useimman pc.t :)

Aurinkoa kaikille!