Karvanpoisto

Mitä keinoja käytätte selkäkarvojen poistamiseen? Itseäni vaivaavat ylä- sekä alaselän karvoitus. Voipi olla, että ainoa, jota ne vaivaavat ovat minä itse, sillä karvoitus ei ole kovin vahvaa, mutta omaan silmään osuvat ikävästi ja musertavat itsetuntoa. Pysyvään karvanpoistoon ei minulla ole varaa, sillä niihinhän saattaa upota satojakin euroja, eikä tulos ole välttämättä pysyvä, vaikka niin luvataan. Partahöylällä niitä ei kannata varmaankaan lähteä ajelemaan, mutta onko partakone yhtä huono vaihtoehto? Kuten partahöylälläkin, tulisi sängestä entistä paksumpaa, mutta partakoneella kuitenkin saisi ne suht helposti poistettua. Vahaliuskatkaan ei taida olla vaihtoehto, kun ei itsetunto riitä siihen, että antaisin poikaystävän tai ystävän niitä karvoja poistella..
  • 2 / 7
  • Melli
  • 27.3.2005 20:34
No siinähän jo itse mainitsit melkein kaikki keinot. Voit tietysti kokeilla myös veetiä tai jotain muuta karvanpoistoainetta, mutta huomaat ehkä, etteivät ne ole paljon helpompia käyttää kuin partakonekaan.

Itse olen suht tyytyväinen omiin karvoihini, vaikka osa mielestäni kasvaa väärässä kohdassa, juuri selässä. Joskus vuosia sitten yritin pariin otteeseen poistaa niitä, kun tiesin joutuvani tilanteeseen, jossa olisin julkisesti selkä paljaana. Veet aiheutti vähän punoitusta, ja Nads kylmävaha, jonka piti olla tosi tehokasta eikä edes sattua paljon, jäi kiinni ihoon, ei poistanut melkein yhtään karvaa, ja sattui pirusti kun yritin repiä liuskaa irti. Lopulta jouduin pesemään sen iholtani.

Sen jälkeen en ole juuri välittänyt karvoistani, jos joskus pitäisi vielä poistaa, käyttäisin ilman muuta partakonetta, vaikka selkään onkin hankala ulottua.
  • 3 / 7
  • kide-
  • 28.3.2005 11:28
Minä nypin poikaystävältäni selkäkarvat pinseteillä. Kymmenen minuuttia kerran viikossa...
  • 4 / 7
  • Melli
  • 28.3.2005 12:11
Nyppiminen voi olla ihan hyvä ratkaisu, jos karvojen määrä on edes jotenkin järjellinen, ainakin karva pysyy juurineen nypättynä poissa kauemmin kuin ajeltuna. Mutta HH:n ongelmahan taisi olla, ettei hän kehtaa pyytää poikaystävää tai ystävää poistamaan niitä. Pinseteillä saatta olla vaikea itse ulottua selkäänsä, mutta tietysti jos on taipuisa, voihan sitäkin yrittää.
  • 5 / 7
  • antti:hki
  • 7.4.2005 23:19
No yks keino on tietysti laserilla, mutta maksaa hunajaa ja vaatii monta hoitokertaa, mutta tietty tulos on pysyvä.
  • 6 / 7
  • Peedu
  • 12.4.2005 15:40
Pitäiskö teidän muiden mielestä kainalokarvoja leikata tai ajella, kun mä en oikein tukkää siitä jos ne rehottaa oikein kunnolla, mutta en mää niitä itteltäni kokonaankaan aja pois. Vain sillain trimailen tai jotain, että niistä jää sellaset kivan ja hyvän näköiset.
  • 7 / 7
  • sunshine
  • 12.4.2005 19:11
Niukkakarvaisen on ihan hyvä hieman trimmata, että ei ole pari hentoa, mutta pitkää karvaa ristissä ... Voihan siitä karvapeitteestäänkin pitää huolta.