seksiä vain kännissä

  • 1 / 9
  • selvänä
  • 7.4.2005 12:53
tapasin mielenkiintoisen hepun ja erityisesti seksi luisti aivan ilmiömäisesti. kuitenkin kun tuttavuus syveni, huomasin että kaverille maistuu seksi ainoastaan pikku huppelissa. baari-illan jälkeen ja kostean koti-illan päätteeksi. kun selvinpäin pitäisi jotain tehdä, vaikkapa keskellä päivää, ei mitään tapahdu. missä vika? onko kokemuksia?
  • 2 / 9
  • sunshine
  • 7.4.2005 13:05
Taitaa olla vain ujo ja kokematon tuo kertomasi tapaus. Jos hän ei koe itseään rennoksi muuten? Alkoholihan poistaa estoja. Tilanne voi hyvinkin muuttua lähitulevaisuudessa.
  • 3 / 9
  • Paavo
  • 7.4.2005 16:28
Joskus ulkomailla (siellä suuressa maailmassa) joku sanoi, että hänen poikaystävänsä pystyi sekstailemaan vain ekstaasissa, siinä kemiallisessa. Hommassa ei nähty mitään hälyttävää, eivät ainakaan näyttäneet sitä, vaan kaupunkilomailemaan mennessään he veivät omat nipsut ja napsut mukanaan. Liekö totta vai tarua, mutta näin veistelivät?

Sinänsä syynä lienee juuri mainittu ujous tai se, että on vaikea hyväksyä omaa homo..(..blablabla). On tosin jotkut (no yhden olen tavannut, mutta ekstrapoloin tästä) umpiheterot umpijurrissa eksyneet miehen (no kyllä olen) kanssa sänkyhippaan.
  • 4 / 9
  • epsoosta
  • 8.4.2005 12:43
Näitä seksiä kännissä - otuksia löytyy jostain ihmeestä, aina silloin tällöin. Yksi exäni oli niin kaapissa (itselleen) ettei hänellä seisonut kuin vähintään puolentoista prromillen kännissä - siksiköhän hän dokasi 5 -7 päivää viikossa?
  • 5 / 9
  • sunshine
  • 8.4.2005 12:59
Vai olisiko kyseessä alkoholin käyttö puudutuslääkkeenä? ;-)
  • 6 / 9
  • Rokkihomo
  • 8.4.2005 15:39
Peffan puudutus, vai?
Vai se ettei laukea liian akkia?
Eh-heh, -R
  • 7 / 9
  • heba
  • 11.4.2005 22:43
Pieni känni on ok lääke siihen ongelmaan jos laukeaa liian nopeasti. Ainakin itse voin todistaa että panot kestää monin verroin kauemmin oikeanlaisessa nousussa; ei tietenkään nuokkuvassa kunnossa.
  • 8 / 9
  • Melli
  • 12.4.2005 1:59
Itsellä on ollut pikemminkin päinvastaisia ongelmia, laukeaminen on kestänyt liian kauan... Se nyt on jossainmäärin korjautunut iän myötä kun liika ujous on karissut pois. Mutta täytyy sanoa, että kännisistä on kyllä ollut vähemmän iloa sängyssä kuin niistä, jotka pystyvät seksiin selvinpäinkin.
  • 9 / 9
  • sunshine
  • 12.4.2005 8:54
Peffan puudutukseen viina voi toimia, joo ...

Mä en kestä känniseksiä. Se on säheltämistä jo tutunkin kumppanin kanssa. Parikymppisenä alkoholi kuitenkin oli mukana miltei aina, ainakin seuranhankinta vaiheessa, en ole mikään absolutisti. Muistaakseni sen puudutusvaikutus ei kyllä minuun tehonnut...

Eikä ne otteet nyt kännissä niin hallittuja voi olla. Puhumattakaan sitten vaarallisemmista seikoista - kännitila edesauttaa riskikäyttäytymistä ja altistumista taudeille.

Ei se alkoholin desinfioiva vaikutus kaikkeen ulotu ...