Botox 18.3 @ Uniq

  • 4 / 26
  • -Mobile-
  • 26.2.2005 16:49
Siis siinä jääbaarissa??? Mä haluan kanssa. Pitäisikö sitä oikein tehdä matka Helsinkiin. =)
  • 5 / 26
  • sunshine
  • 26.2.2005 18:05
Hienoa! Uniq on siisti ja oikein tasokas paikka. Ehkäpä minäkin nyt muistan tän. :)
Hups, ikäraja unohtui nettisivuilta - korjataan. Botoxissa on ikäraja 18 v. myös 18.3., vaikka Uniqissa yleensä onkin 24.
Jääbaariin maksaa erikseen sisään muistaakseni. Onko joku ollut? Onko se sen väärti? Kauanko siellä saa / joutuu olemaan?
Täytyy varmaan kokeilla. Kyl vähän järkytyin kun näin ikärajan, kun muistelin että viime kerralla pari nuorta kaveriani oli kuitenkin päässy Botoxiin. Mut onneks oikaisitte väärinkäsityksen...vois kyl vilahtaa. Taitaa olla kallista, mut ei se niin kirpase kun uusi paikka kysees.
En menisi jääbaariin vaikka halolla uhattaisiin, palella saa Suomessa muutenkin. Mutta ne pari kertaa mitä olen Uniqissa ollut, niin suosittu se tuntuu olevan. Onhan se uniikki. Sinne näkee klubin tiloista. Pakkasvarusteet tulee tietääkseni talon puolesta (?)

Muistaakseni Uniqissa oli lattialla oikein puhdas ja kirkas äänentoisto, se miellyttää mua aina ...

Hinnat on ydinkeskustan tasoa eli kovat, mutta baarista ei pahaa sanottavaa ...
Kiitos vinkeistä. Ehkäpä se kuuluisa juomapörssi sitten tarjoaa alennusta tiskillä ;)
nyt vast tajusin, että botox on neljään auki!!! edellinen botoxhan ei ollu ja sillon se pikkusen harmitti, kun halus vielä jatkaa iltaa ja piti lähtee jonottaan muualle. mut loistavaa siis tää nyt!
Mahtuukohan tällä kertaa kaikki sisään? Ainakin nettisivuillaan Botox mainostaa, että on enemmän tilaa. Saa nähä.
Iiiik! No toppahaalarit à la Hansu tiätty!

Enstex ne on aina yhtä tyylikkäät, ja
Toistex ei siellä ilman tarkene, voi tulla pissivaiva.

Anteex....
Ei mitään anteeks. toppahaalarit on mahtava idea, että tarkenee jääbaarissa pidempään. eikä palele klubista lähtiessä taksitolpalla! Löytysköhän kirpparilta jotkut hauskat retrot. Eikä sitten mitään alle ja vetoketju edestä auki. hot!!!! Hauskaa että on jos klubeja joihin voi vähän kreisisti pukeutua. en kai minä ja kaverini ole ainuita jotka nyt sitten laittautuu kun se olis noloa????
no hyvä. sitten mun keinoturkikset ei oo ees mitenkään överii!
Ennakkolippuja ei valitettavasti ole ollut myynnissä, kun ei ole ehditty organisoida myyntiä. Ensi kertaa varten mietitään asiaa uudelleen.

Uniqiin mahtuu paljon enemmän asiakkaita kuin UMOon, joten paikkaa ei myydä yhtä nopeasti loppuun kuin viimeksi. Kannattaa silti tulla ajoissa, ettei jäädy jonossa jo ennen jääbaaria.