formula . painajainen vai nautinto .

itse " formula hulluna" kysyisinkin , onko formulat homopiireissä enemmänkin "kirosana " vai sunnuntai iltapäivien " kohokohta " .

itse ainakin odotan tulevan viikonlopun kauden avausta , mielenkiinnolla .

taas on seuraavat 1/ 2 v. jotain " sisältöä " , muuten niin pitkäveteisiin sunnuntaipäiviin.

onko shumacher yhtä ylivoimainen kuin ennenkin ja kumpi on tallinsa ykköskuski montoya vai räikkönen .
hyviä kun ovat kumpikin.


entä oletteko kenties itse koskaan käyneet paikanpäällä kisoissa ??

olis myöskin mukava kuulla niiden saksassa asuvien " kavereiden " mielipiteitä , miten " sekaisin " saksa menee kun shumi voittaa kisasta toiseen.

vai eikö niitä enään jaksa moinen kiinnostaa , kun se on niin " itsestään selvää " , että shumi johtaa aina lähdöstä maaliin.
No kyllähän sitä todennäköisesti tulee sunnuntaiaamuna taas herättyä epäinhimmilliseen aikaan. Ja vain formuloiden takia...

Suurin mielenkiinto on toki mennyt Ferrarin ylivoiman takia, mutta en osaa olla katsomattakaan. Ja toivotaan että tällä kaudella olisi tapahtumarikkaampia kisoja :)
  • 3 / 13
  • Public eye
  • 3.3.2005 19:45
Formulat ja muut autokilpailut kuuluvat niihin asioihin, josta voin täysin rehellisesti sanoa: EVVK.

En näe mitään kiinnostavaa kilpailijoissa, autoissa ja niiden välisen paremmuuden selvittelyssä enkä koko megalomaanisessa tapahtumassa.

Tämä ei siis ole minulle nautinto eikä painajainen, kun luojan kiitos en joudu kilpailuja seuraamaan edes kenenkään läheiseni siivellä.

Silti voin kaikin mokomin ymmärtää, että jotakuta ne kiinnostavat, eihän kaikilla asioilla voi olla jokaiselle sama merkitys.
Formulakisat, toiselta nimeltään peräkkäinajokisat ovat mainio tv:ssä kun haluaa ottaa päiväunet. Sohvalle makuulle, kisa-TV auki ja nopeasti tulee uni silmään kun katselee peräkkäin ajavia autoja ja mottorien murina kuuluu taustalla. TV:n automaattinen off-kytkin katkaisee virrat ja uni voi jatkua... Idioottimaiset juontajat joskus häiritsevät horinoillaan.
Minä olen katsellut ja seurannut formuloita jo aivan pienestä pitäen näet kun isämme osti minulle ja veljelleni Jouefin autoradan joululahjaksi jo joskus vuonna 1967. Minä sain Ferrarin, koska punainen oli suosikkivärini ja veljeni sai sen BRM:n, joka oli onneksi veljeni suosikkivärinen eli vihreä. Nyt mulla on Scalectrixin autorataa jotain noin 8 metriä ja aina avauskisat otetaan joidenkin kavereiden kanssa F1-kauden alkajaisten kunniaksi.

Uskon, että tästä kaudesta ei tule enää Ferrarin juhlaa vaan Kimillä ja Juan Pablollakin on mahdollisuus pärjätä hyvin. Uusi Mc Laren vaikuttaa hyvältä. Veikkaus Melbournen super-triplaan Räikkönen-Montoya-Button.
Katselen kisat aina kun olen sopivasti paikalla. Menemisiäni en ole niiden mukaan järjestellyt, enkä valvonut.
Mielenkiintoisuus on ollut vaihtelevaa. McLarenin sekasorto ei kyllä lisännyt sitä... Toivotaan tästä kaudesta jännittävämpää. Suomen värejä on aina kiva katsella ja Maamme-laulua kuunnella :)
"F1 on yhtä tylsää kuin golf" - hmm, kai nyt kunnon homo golfin päälle jotain ymmärtää; reikää siinäkin pyritään täyttämään...
Painajainen! Ei sitä autojen pörinää kestä kuunnella tv:stä. Mutta eipä tarvitsekaan.
  • 10 / 13
  • Jacqueline.N.
  • 1.4.2005 19:02
FORMULAT!! Ugggghhhhh... Varsinaista TV-terrorismia. Ketä jaksaa kiinnostaa katsella kun ylipalkatut ukot kääntyvät tuntikaupalla oikealle? Eniten raivostuttaa kun tätä tuubaa syötetään ohjelmien päälle joita olisi halunnut katsoa. Nyt kun on digi-kanavat ynnä muut niin miksi ihmeessä näitä raivostuttavia melusessioita ei voitaisi siirtää niille eikä tavallisille kanaville muiden ohjelmien päälle! GRRRRRRRRRRH!!

Sama juttu jääkiekon ja jalkapallon kanssa. X_______x

EVVK
Kun Keke Rosberg voitti Las Vegas:ssa vuonna 1982 formuloiden maailmanmestaruuden oli hype todella paljon pienempi, lähes olematon.
Kiitos onnistuneen mainonnan ja sekä jonkin "sadunomaisen hohdon" luomisesta kyseisen kisan ympärille viimeisen 15v aikana on onnistunut luomaan siitä seuratun "urheilu" tapahtunman.
Mutta niin on myös ilmiöt supermallit, salarakkaat ym ilmestyneet luomaan väriä harmaaseen arkitodellisuutemme kyseisen ajan jakson aikana.
Mitä siis formulta sitten minulle meinaa....yhtä paljon kuin hyttysen pieru syysmyrskyssä.
Painajainen,kuten kaikki muutkin urheiluohjelmat.tv-lupamaksujen tuhlausta ja raivostuttavaa meteliä. talvella jääkiekko ja hiihdot,kesällä formulat ja olymppialaiset...
kaikki suosikkiohjelmat saa aina väistyä.
digi-tv on perseestä
Loistava kilpailu tänään:) Pyrin aina katsomaan kaikki kilpailut jos vaan se on mahdollista..ja harmittaa kun uusi GP2 luokka menee maksulliselle mtv3+ kanavalle:(
Muutenkin urheilu alkaa olla ainoata katsomisen arvoista viihdettä telkkarista. Hyvä että tulee. Silti en ole tuomitsemassa teitä jotka elätte nimeltämainitsemattomasta hömpästä. Se nyt vaan on niin että telkkarista pitää tulla kaikenlaista ohjelmaa koska ihmisillä sattuu vaan olemaan erilainen maku sen suhteen minkä parissa viihtyy.
Olen aina ihmetellyt millä järjellä jotkut perustelevat sellaisen asian "turhaksi" joka ei itseä kiinnosta? Ilmeisesti sillä että ainoastaan itse on täydellisen maun omaava jne.