Munaristeily 2005

Nyt kun vuosi on kulunut edellisestä, ensimmäisestä sateenkaariväen risteilystä on aika purkaa hieman ajatuksia ja samalla valmistautua uuteen matkaan.

Kun aloin kirjoittamaan tätä artikkelia pohjustin aihetta lukemalla läpi niin viimevuotisen matkakuvaukseni, kuin kaikki ne sadat kommentit, joita ranneliikkeen keskustelupalstalle oli aiheesta kirjoitettu.

Viestejä lukiessa tuli pakostakin mieleen se, että eniten vastustusta sai nimi ja sen jälkeen teema. Jostain syystä "Munaristeily" muuttuu kaksimielisestä ja varsin leikkisästä termistä pelkäksi negaatioksi. Vain muutama harva oli ajatellut, että laivalla oli kyllä niin miehiä kuin naisiakin, joten väitökset pelkästä homojen seksimatkasta olivat suuresti liioiteltuja ja lisäksi, onhan nyt pääsiäinen jolloin 'muna' on esillä muodossa jos toisessa. Tarkemmin analysoituani kirjoituksia tuli selvästi esiin se, että pahinta räksytystä piti pieni ryhmä kovaäänisiä ihmisiä, jotka tekivät selväksi oman mielipiteensä - ainoana oikeana. Ylilyönnit olivat välillä niin hurjia, että P.Räsänen ja äärikristityt kalpenisivat kateudesta :-)

Eräs silmiinpistävä piirre kommenteissa oli se, että niissä lähes kaikissa oltiin sitä mieltä että risteilylle olisi ikään kuin 'pakko' mennä ja sitä sitten pitää paheksua ja vastustaa. Käsittääkseni kukaan ei ollut väkisin laivalla - ehkä paikalla oli heitä, jotka odottivat saavansa jotain muuta kuin mitä todellisuudessa saivat - ohjelmisto, musiikki ja muu risteilyväki ei luonnollisesti voi miellyttää kaikkia. En tiedä, miten paljon järjestäjä sai palautetta matkan jälkeen, mutta yhtään kunnollista, asiallista ja hyvin perusteltua viestiä en keskustelupalstaltamme löytänyt - ainoastaan räksytystä ilman taustoja.

Tässä vaiheessa kirjoitusta on kaikille jo selvää, mikä oma kantani on risteilyn suhteen. Itse nautin koko matkasta suunnattomasti. On mukavaa bilettää välillä muuallakin kuin samoissa kotoisissa ympyröissä. Pieni pyörähdys merellä tekee ihan hyvää, vaikka itse merellinen ilmapiiri ja kokemus rajoittuisi laivahytin keinumiseen ja jäiden rytisemiseen aluksen runkoa vasten. On kiva syödä hyvin ja nauttia muutama juomakin - istua ja vaan olla ja jos termi sallitaan, 'tappaa aikaa'.

Välillä tuntuu, että homoja ja lesboja on äärettömän vaikea miellyttää. Liekö taustalla pilalle hemmoteltu nykyhomo ja media vai homojen ja lesbojen äärettömän vahva mielipidemaailma (joka hurjan usein tuntuu pyörivän oman navan ympärillä). Jos laivayhtiöt seilaavat 363 vuorokautta vuodesta massaheteroristeilyillä ja kaksi vuorokautta homo/lesbokeskitetysti niin mikä ihme estää menemästä sitten sinne laivalle silloin kun "hinnat on halvemmat, homoja ei ole joka paikassa, Paula Koivuniemi ei laula ja DTM ei näy"? Mitä tulee hinnoitteluun, jokainen meistä käsittelee maailmaa eri tavoin ja asettaa erilaisille asioille erilaisia arvoja - itse en ainakaan tuijota ensimmäiseksi euromäärää ostoksessa, jos tuote on sellainen, jonka haluan. Se, että hytin hinnalla pääsee Tampereelta Lontooseen kaksikin kertaa ei ole minusta riittävä peruste valituksissa hinnasta - kukaan ei edelleenkään pakota lähtemään laivalle. Totta on, että joukkoon mahtuu myös heitä, jotka oikeasti haluisivat laivalle, mutta rahaa ei ole. Olen vilpittömästi pahoillani heidän puolestaan ja toivon, että ensivuonna on jo kertynyt säästöjä matkaa varten.

Luettuani nyt tätä tulevan risteilyn ohjelmistoa ja menoa ainakin minulle tuli kuva, että järjestäjä on kuunnellut palautteita ja ohjelmistossa on vielä enemmän 'kaikille jotain'. Sun-Clubin saaminen laivalle oli riemastuttava uutinen ja useat DJ:t ovatkin kansainvälisesti todella kuuluisia. Hieman minua kyllä arveluttaa kuitenkin se tosiseikka, että tänä vuonna mukaan on houkuteltu selkeästi sellaista väkeä, jota usein haukutaan "piribilettäjiksi". Juurihan Ruotsissa oli clubiristeily, jonka lopputuloksena useita ihmisiä jäi kiinni huumausaineista ja kohu asian ympärillä sai megalomaaniset mittasuhteet. Tuomitsen huumeet todella rankasti ja mielestäni ne eivät kuulu aivoillaan ajattelevan aikuisen ihmisen päihdevalikoimaan - olipa joku kysynyt keskustelussa turvajärjestelyistä, kun ei halunnut ottaa kiinnijäämisen riskiä ja lähteä laivalle. Hyvä ratkaisu - toivottavasti huumekoirapartiot ovat tuplasti viimevuotista isommat laivalle saapuessa ja sieltä poistuessa!

Odotan risteilyä, se tarjoaa oikein kivan pakomatkan todellisuudesta. Arkinen ahertaminen, työpaikan stressit ja tylsät samat naamat vaihtuvat edes hetkeksi ja pääsen nauttimaan ihan jostain muusta, kuin lähes pakkopullamaisesta baari-illasta tai kotona nyhjäämisestä - ei sillä, ettäkö kärsisin arkisessa elämässä :-) Jollain hassulla tavalla mielissä on viimevuonnakin esille tullut tunne 'luokkakokouksesta' - vaikka naamat laivalla olivatkin tuttuja oli ympäristö eri ja se toi ihan mukavan, pirteän tuulahduksen.

Minä en lähde laivalle munajahtiin ja uskon vahvasti, että samaa sanoo valtaosa muusta risteilyväestäkin. Paikalle tulee ihan varmasti näitäkin tapauksia, mutta edellisvuoden kokemusten perusteella riskiä kähmimisestä ei ole - tavallinen ilta baarissa on pahempi limanuljaskakokemus. Ehkä syynä on juuri se, että laivalle lähtee se porukka, joka haluaa tehdä välillä jotain muuta, etsii elämyksiä ja vaihtelua ja jolla on siihen myös taloudellisesti varaa.

Kuten viimeeksikin, ranneliike tekee jutun reissusta jossa kerrotaan miten reissu meni. Näillä pohdinnoilla haluan toivottaa oikein hyvää risteilyä kaikille ja pidetään bileet hyvänä!

'Hiiru'
Olin viime vuonna ko. risteilyllä, ja viihdyin ihan hyvin. En mielestäni räksyttänyt kritisoidessani nimeä. Ja yritin olla rakentava ehdottaessani muita vaihtoehtoja. Luitko hiiru ihan oikeasti kaikki kommentit läpi?
Hyvä 'Tankero',

Kävin läpi kaiken materiaalin jonka säin käsiini. Valitettavasti ne muutamat, rakentavat ja jopa positiiviset kommentit hukkuivat pahasti mainitsemani 'räksytyksen' alle.

Siksipä toivon, että kun nyt tämä negatiivisuus on analysoitu on Teillä kaikilla mahdollisuus sanoa positiiviset mielipiteenne, vaikka tämän keskustelun jatkeeksi osoittamaan, että ei siellä laivalla nyt kuitenkaan niin kamalaa ollut/ole kuin mitä palautteen mukaan voisi luulla :-)

Love-Boat -terkuin! -H
  • 4 / 46
  • Public eye
  • 21.3.2005 11:56
Tuosta nimiasiasta nyt ei ainakaan homojen olisi alun alkaenkaan kannattanut ottaa minkäänlaista vastuuta tai pultteja.

Kuten uusimmassa Cityssä kovasti korostetaan, risteilyn molemmat järjestäjät ovat "umpiheteroita", joten kaipa se nimikin on heidän aivoituksistaan peräisin
Kyselin eräältä kaveriltani pääsiäisen menoja. Hän on nuori heteromies. Hän ilmoitti lähtevänsä Munaristeilylle. Ehkä hieman yllättyneen ilmeeni nähtyään hän totesi: "Olen kuullut, että siellä on hyvä meno ja meininki."

Juhani
  • 7 / 46
  • ihmiäinen
  • 21.3.2005 14:24
musta munaristeily on kiva nimi, kun se ajankohtaankin liityy sopivasti, sellanen hellähkö lempinimi... minäkin lesbo ihan rakastan munaa (keitettynä leivän päällä), ja olen iloinen jos saan joltain ystävältä lahjaksi pääsiäismunaa... :)

musta tuollaiseen isoon "ei-ihan-tavalliseen" homotapahtumaan liittyy sellainen kiehtovan mukava yhteisöllisyyden tunne (no, joku heti varmaan kommentoi että harha, ei sen niin väliä). niinkuin jotkut pridet tai vaikka eurogamesit. se olisi se kiva, mitä itse lähtisin vaiks munaristeilyltä hakemaan.
Naksu, minä en ole koskaan uskonut käännynnäisyyteen näissä homoasioissa, vaikka Aslan muuta väittää. En siis otaksu kaverini tulevan laivan lankonkia pitkin mies käsipuolessa, ellei satu olemaan paha sivumyötäinen. ;-)
Juhani
Musta on älyttömän siistiä, että joku näkee vaivaa kaiken tällaisen eteen. Homot ja miksei lesbotkin ovat niin helvetin tyytymätöntä ja vaativaa porukkaa ja aina ollaan jotenkin kateellisia niille, jotka yrittävät tehdä asioiden eteen jotakin. Siisipä kiitokset järjestäjille, että saamme taasen juhlia pääsiäsitä munaristeilyllä.
Onkohan tuossa nyt kukaan pyyteettömästi nähnyt vaivaa risteilyn järjestämiseksi? Eiköhän se suurin kiitos järjestäjälle homojen pääsiäisen vietosta löydy kassalippaasta risteilyn jälkeen. Siitä kyllä pojot järjestäjille, että ovat suuren maailman vanavedessä tajunneet homot hyväksi kohderyhmäksi. Nimivalintakin on nokkela. Asiakkaalla on kuitenkin oikeus vaatia. Risteilyn hinta ei kuitenkaan ole ihan pieni. Ohjelman mukaan rahoille on kyllä tulossa vastinetta.
Asiakkaan lukutaito näköjään vähän rapistunut. Hiiru pyysi tähän keskusteluun niitä myönteisiä kommentteja... Kielteisiä voi itse kukin käydä selaamassa vanhassa keskustelussa.
Viime vuonna oli ainakin sikahauskaa, ja toivottavasti on myös tänä vuonna! No huomenna se nähdään. Hienoa, että tällaisia järjestetään.. Saadaan olla onnellisia. :)
Ja rannalle jäävät ovat vaan kateellisia.
En saanut enää lippuja, vaan risteily on loppuunmyyty. Ei minua kiinnostakaan eikä harmita, jos sinne menee heteroita.
  • 15 / 46
  • Madrenalin Oy
  • 24.3.2005 10:27
Risteily ei ole loppuunmyyty. Paikkoja saa edelleen soittamalla toimistolle tai meidän kännykkään.

HUOM! Toinen SVIITEISTÄ vapautui myyntiin!

# 0207 55 87 89/Sanna 0400 242118
# 0207 55 87 88/Chrisu
# 0207 55 87 87/Jouni 050 3666667

Varauksia otetaan vastaan niin kauan kuin paikkoja riittää.

Nähdään laivalla!
Munaristeily oli hauska. Paula Koivuniemi oli sietämättömän loistava. Kruunasi täydellisesti oman iltani. Muut ohjelmanumerot jäivät omasta mielestäni Paulan varjoon. Koko yön jatkunut Sun-klubi takuuDJ:neen oli myös kiva. Gaydols-kilpailu vaikutti hieman hätäisesti kokoon kyhätyltä, vaikka Jätkän humppa saikin hymyn suunpieliini. Dtm:n jatkot puolestaan olivat - hmm - tunnelmalliset. Ja viinahuuruiset. ;)
Todella hauska risteily!!Ohjelma monipuolista ja porukka mukavaa,kiitokset järjestäjille :)Toivottavasti ensi vuonna taas uudestaan!!
Kiitos järjestäjille ja kaikille mukana olleille artisteille ja esiintyjille hinosta matkasta. Olin ensimmäistä kertaa "munaristeilyllä" nimi on hyvä ja se liittyy pääsiäiseen miksi moista muuttamaan. Joskin olisi vielä tärkemäpää että myös järjestöt osallistuisivat avoimin mielin risteilylle Eikä vain kaikki kaupallinen .. mm. Dtm. Toki myönnettäköön että dtm. oli hvin mukana ja edustettuna koko risteilyn ajan. Toivottavasti saamme jatkossa myös tällaisen risteilyn ja että ohjelma monipuolistuu ja kerää koko suomen gay- kansan yhteen paikkaan. niin neidit kuin nahkahomot koko kirjon. Ja voimme yhdessä viettää kunnon sateenkaari juhlia !!! Kiitos siis tästä !
Orkidea
Risteily oli niin mahtava biletys paikka, että oli pakko tarkastaa löytyykö jo ensi vuoden risteilystä suunnitelmia. Ei olisi ollenkaan hassumpi idea, että risteily olisi kaksi päiväinen - HEL -STO - HEL, vaikka maihin ei mentäisikään!

Mutta mutta, vuosi on pitkä aika. Olis kiva löytää pitkään syksyyn myös joku koho kohta - siis jotain normaalista poikkeavaa menoa. Ei mitään underground juttua, vaan sellaista koko gay kansalle suunnattua juttua niinkuin oli risteily. Miten olisi, jos järjestäjät vuokraisivat särkänniemen huvipuiston yhdeksi päiväksi, siihen liitettäisiin hotellipaketti mukaan...
Itse en ollut mukana mutta kiitos Ranneliikeen kuvien ja raportin pääsin viime vuoden fiilikseen. Kuvat oli tosi ammattimaisesti otettuja ja paikoin aika hauskojakin. Mutta voisiko joku sanoa oliko Robin S tosiaankin paisunut noin muodottomaksi?
Kyllä se oli. En oo mikään pieni ihminen, vaan skrode jäbä joka käy salilla kolmesti viikossa. Se vaan tuli ja työnsi mut sivuun. Mitään en voinu :D Kuvaajalle todellakin pisteet!
Kuvissa näkyvät tumma nainen ei ollut Robin S vaan Diva Varia (tjsp...) Robin Tuli vasta hänen jälkeenlLavalle
Risteily oli jälleen kerran upea, kelikin suosi perjantaina ja allasbileet saatiin viettää lämpimässä kelissä. Porukkaa oli ympärisuomea ja ruotsista myös ainakin. Ilmapiiri laivalla on kyllä todella maukava, kai se johtuu siitä kun paikalla on uusia ihmisiä ja ympäristö ei ole se tuttu ravintola.
Ilahduttavaa oli että mukaan oli lähtenyt myös vanhempia herrapariskuntia, se lisäsi osallistujen kirjoa mukavasti.
Ja sitten se Paula....Aaah.

Oltiin kyllä samaa mieltä että risteily olis voinut olla pidempi, mutta
toisaalta kuinka moin olis maksanut tuplahinnan 2vrk retkestä.
Nytkin jo kuuli kauheaa valitusta kuinka nyk. hinnoilla pääsee vaikka
maailman ääriin. Mutta hyvä että edes näin.
Kiitos ja SYVÄ kumarrus järjestäjille!
Risteily oli aivan mahtava !!! Ensi vuoteen toivoisin vain parannukseksi ajan muuttamista. Aamulla alkaneen poolpartyn olisi toivonut olevan paljon pidempi, joten jos vaikka illasta voisi aikaa supistaa ja lisätä sitä seuraavan päivän poolpippaloihin. Esim. että risteily alkaisi klo 21 ja poolpartyt taas kestäisivät sitten klo 18:sta (tai mihin se nyt sitten menisikään)... Siitä olisi sitten hauska lähteä jatkoillekin.

Moni on puhunut samaa, joten en ole ainoa, joka on tätä toivonut.

Ensi vuonna tavataan...
Aivan ihana risteily :D altaasssa oli ihana lillua ja musiikki oli mahtavaa Esiintyjät loistavia, fiilis vielä mahtavampi. Kuka jaksaa vielä marista jostain, menkööt itseensä.

Kiitos kaunis ja syvä kumarrus kaikille järjestäjille, järjestitte taas kerran mahtavat bileet.

Harmi että oli vielä kaksi iltaa risteilyn jälkeen jatkot kaveredien luona ja jotenkin nyt vain väsyttää ihan mielettömästi. Mut ensi vuonna uudestaan. Jaksaa kylllä odottaa ensi vuotta huh huh. Niin ja oli siellä yksi ihana nainenkin :D

Kia
Ihanii pissaliisa-kanoja munaristeilyllä oli taas. Kaikista ärsyttävin oli DTM-Ritu. Hyi saatana sitä ämmää, mikä kana.
Pakko kysyy että mikä sen biisin nimi on minkä Paula kOivuniemi esitti ekana.. Joku "Pois, pois..." en mä muista tarkkaan :D
Risteily oli kerrassaan succé, voisi ensivuonna olla pidempikin reissu =)
En ole ollut millään munaristeilyllä, mutta mikä etten joskus voisi sinne mennäkin. Tutut ovat niitä kovasti kehuneet. Jotenkin minua vain tässä keskustelussa vaivaa se jonkinlainen anteeksipyytelevä, selittelevä ja ikäänkuin huonon omantunnon värittämä sävy, että "enhän minä nyt sinne mitään munaa mene hakemaan, ihan vaan bilettämään mukavassa seurassa". Jos on näin, niin hyvä on, erittäin hyvä! Varmasti kaivattua vaihtelua meille monille niin ankeaan ja ilottomaan arkiseen työssä raatamiseen; kunnon irrottelu ja karnevaali tekisi totisesti hyvää ihan kaikille hapannaamoille. Mutta totuus on, että jotkut menevät sinne nimenomaan sen munan takia, eikä siinä minusta ole mitään pahaa. Turhaa, tympeää moralisointia ja sormella osoittelua. Jos hormonit hyrräävät, niin antaa hyrrätä vain! Jokaiselle jotakin. Irstaille hiplaajille voi sanoa selvästi ja tiukasti, että ei kiinnosta... tai sitten jos sattuisikin kiinnostamaan, niin vastaushan tulee jo kuin selkäytimestä: "Saanko luvan, vai tanssimmeko ensin?"
Risteily oli taas kerran mahtava, mutta yksi asia minua suorastaan vitutti siellä.
Rivieralla oli muka Suomen parhaat dj:t...
Minusta osoittaa aikamoista ammattitaidon puutetta huudattaa musiikkia niin kovalla että ääni särkyy korvissa ja musiikki kuulostaa kamalalta...Ja karkottaa samalla puolet bilettäjistä. Varsinkin perjantaina äänenvoimakkuus oli niin järkyttävä, ettei meistä voinut kukaan olla Rivieralla kymmentä minuuttia kauemmin.

Ja kyllä...kokeilin korvatulppia...niitä tyylikkäitä oransseja joita Silja oli hyttiimme jättänyt, mutta kyllä bileistä pitäisi pystyä nauttimaan ilman niitäkin...
Mä kävin risteilyllä ihan vaan hakemassa munaa eikä tarvinnu pettyä. Sain sitä useammankin kerran. Loistava keksintö tollanen risteily missä voi tulla ulos kaapista hetkeksi ja nauttia. KIITOS
Ai joku muukin inhoaa dtm:n Ritua. Mie en voi sietää sitä ja oon aina ihmetellyt, että miten kaikki tuntuu siitä niin hirveästi tykkäävän, kun oon dtmssä käynyt. Just sellainen "homot on ihanii"-akka.
No, no. Eihän Ritu tietysti sylje lasiin, mutta on sillä niin ihanan käheä ääni. Vähän tulee joku Bonnie Tyler tai Marianne Faithful mieleen. Kunpa Ritu vielä laulaisi sillä ihanalla viskinpolttamalla äänellään.
Risteily ylitti odotukset ja päätinkin jo risteilyn aikana lähteä mukaan myös ensi vuonna :-)
Mutta yksi asia harmitti rankasti, ja se onkin tulut jo esille tässä keskustelussa: Miksi Pool partyjen musiikkia piti HUUDATTAA niin KOVALLA? Ainakin perjantaina.. Tärykalvot olivat koetuksella vaikka vain kävelin allasosaston läpi! Ei toivoakaan että olisi voinut jutella kenenkään kanssa, ja korviin/päähän alkoi oikeasti sattua ylenmääräiset volyymit. On ihan kivaa ja tunnelmalle hyväksi että musiikki soi kovaa eikä taustalla, mutta rajansa kaikella! Olisin tahtonut oleilla altailla, mutta korvat eivät kestäneet :-(
Joten välittäisittekö tiedon järjestäjille/dj:lle (ainakin ensi vuoden sellaisille): desibelimittarit mukaan ja volyymi siedettävissä rajoissa! Tarkoitus on kai pitää hauskaa eikä hankkia päänsärkyä ja korviensoimista...
DTM oli käsittääkseni järjestämässä risteilyä, joten tuollaiset toiveet varmaan kannattaisi esittää myös DTM:n kotisivujen palautelomakkeen kautta.
Suuri kiitos risteilyjärjestäjille!!

En omalta osaltani ymmärrä lainkaan kritiikkiä Sun Clubin äänenvoimakkuudesta. Hengasimme aurinkokannella useamman tunnin eikä volyymi häirinnyt lainkaan ja keskustelemaankin pystyi täysin edes ääntään korottamatta...... ehkä äänentaso riippui paikasta who knows.....

Terveiset myös aina yhtä pirteälle Ritulle, keep up the good work ;-)
Kaappihomo taisi saada aivokupan samalla kun munaa.

Tuo itsekehuinen asenne on joillakin homoilla, joiden pitää yrittää saada toisia kateelliseksi tavalla tai toisella, vaikka yhden yön panoilla, kun ei muuta ole.

Säälittävää!

Toivottavasti kaappihomo putoaa seuraavalla kerralla kännissä kaappistaan ja halvaanuttaa jalkovälinsä lopullisesti.
Ruikuttajalle:

Munaristeilyn hinnat ovat olleet useamman kuukauden (ja edelleen) nähtävissä osoitteessa http://www.munaristeily.fi

Huomattava on, että nyt sivuilla olevat hinnat ovat hieman korkeammat kuin syksykkä 2004, jolloin ne tulivat 'ennakkomyyntiin'. Sama käytäntö lienee taas seuraavalla kerralla.
Olin eka kerran munaristeilyllä ja kivaa oli, risteilyn hinnat oli ihan ok eli
normaalia Siljan luokkaa. Musiikki allasbileissä oli todellakin liian kovalla ei
pystynyt kauvaa bailaamaan koska korviin sattu.
Risteily aikataulu oli hyvä ja 20 h riittää mukavasti laivalla bailaamiseen,
48 h risteily tulisi niin kalliiksi ettei kaikilla olisi varaa lähteä.
Tälläisiä risteilyjä pitäisi järjestää ainakin pari kertaa vuodessa vaikka "pikkujoulut"
laivalla tai juhannus. Kerran vuodessa on liian vähän käydä kunnolla bailaamassa laivalla kun tavallisilla risteilyillä meno on niin tylsää ettei sinne viitsi paljon mennä.Mahtavaa että yleensä tälläisiä risteilyjä järjestetään ja suosio senkun kasvaa! Odotan innolla uusia risteilyjä ja muita tapahtumia.
Moi,

miksei asiaa nyt täälläkin sitten voisi uteliaisuudesta kysyä: löytyikö/löytyykö tukarin jakamille kortsuille käyttöä? Onko niiden jakamisesta muuta kommentoitavaa?

- Heikki
Oliko hyteissä tänä vuonna kumeja? ei ainakaan osunut minun silmään...

Mutta vastaus kysymykseen ei tarvittu, se 4 tuntia minkä olin hytissä käytin kyllä tehokkaaseen nukkumiseen=)

Niin ja seuraavaan on aikaa 357vrk tai jotain...
"Oliko hyteissä tänä vuonna kumeja?"

Ei ollut, SinCity hoiti ne kuulemma viime vuonna, mutta ei ollut lainkaan mukana tällä kertaa.

Kortsuja saa -- on suorastaan suositeltavaa :-) -- käyttää muuallakin kuin risteilyllä. :-)
Dvd "Boat Trip", jota tähdittää Cuba Gooding Jr ja Roger Moore ( saa Anttilasta ) on yksi versio munaristeilystä.
Joo Boat Trip on hauska leffa joskin aivoton mutta välillä on kiva sellaisiakin katsoa,2 heteroa buukkaa risteilyn jolla iskeä naisia mutta joutuvatkin gay-risteilylle ;)

Löytyy vuokrattavana myös Filmtownista ja Makuunista