salibandy tampere

  • 1 / 15
  • sport babe
  • 3.2.2005 18:07
moiks
oon lepakko naisen alku ja pelaillu aika kauan suomen rajojen ulkopuolella. muutin just treelle ja oisin kiinnostunu pelaamaan sallibandya ja tutustumaan lepakoihin..
aattelin kysasta etta miten esim. treen joukkueissa suhtaudutaan lepakkoihin..en kuitenkaan varmaan oo ainoo..jos joku teista pelaa nii vastailkaa mulle, oon aika arka lahteen yksin..
Ilokseni voin kertoa sinulle, että Tampereen salibandyjoukkueet ovat täynnä lepakoita. Sen kun vain rohkeasti otat yhteyttä. Oletko minkä tasoinen pelaaja?
  • 3 / 15
  • sport babe
  • 3.2.2005 18:39
kiva kuulla kiitos!
oon pelannu kymmenisen vuotta, ja tavoite ois pelata mahdollisimman hyvassa joukkueessa.
oisko sulla jotain vinkkia kehen kannattaa ottaa yhteytta?
  • 4 / 15
  • Säbä-world
  • 4.2.2005 19:02
Jos ja kun haluat tutustua Mansen sporttityttöihin kannattaa mailanlapa kääntää Queer as Sport-bileisiin 24.3.2005 klo 22-04. Paikkana: Laterna. Liput: 6 euroa/ ovelta. Ikärja: 18-v
Asusuositus: Sporttinen asu
Dj: Miik da Houseboy (Gay Tampere)
Järjestäjä: Varala-Tiimi
  • 5 / 15
  • tennis girl
  • 6.2.2005 0:36
hellou sport babe ja muut

muutin ite suomeen ja manseen pari kk sitte.oon pelannu 15v paljo tennist ja ainaki meil lontoossa suunnilleen kaikki tennispiireis oli lepakoita..oon kuullu et niin ois suomeski,but who knows..en oo ainakaa paikkaani viel loytany.
mut good luck ja jos taal naisten nurkas on lepakko tennareit ni ois kiva kuulla teist...
  • 6 / 15
  • Salibändylle
  • 7.2.2005 10:26
Gunners pelaa ykkösdivarissa ja etsi ainakin jokuaika sitten pelaajia...
  • 7 / 15
  • ulkotampere
  • 7.2.2005 19:35
Onhan niitä jengejä Treellakin muutama kymmenenkunta.. Lepakoista en tiedä, mutta eiköhän niitä ole urheilunparissa ihan kivasti.

Mee paikan päälle kattoon. Sarjatasoja liigan lisäksi neljä.. Joista alla olevan linkin kautta löydät kolme alinta.. Siellä ehkä näkisit minkä sarjan jengi olis paras, tai tietty jos vain mimmeillä väliä niin niitä(kin) voi samalla tsekata.

http://salibandy.net/liitto/sarja-alue/turnauskalenterit/ss/turkal_nss.htm
Migissä pelaa ainakin todella paljon lepakoita ja joukkueitakin on useampia, ykkösjoukkue pelaa superia, kakkonen II-divaria ja kolmonen III-divaria. Lisäksi löytyy harrastelijajoukkue ja mummojoukkue. Käykää tsekkaamassa http://www.migsalibandy.net
Budo piireissä ei lepakkoja näy.... :( Kai sit se on "enemmän" heteroita kiinnostava laji tai mä en ainakaan oo bongannu ketään. Kaikilla on miesystävät. No onneks harrastus on aivan ihana, mutta ei siellä pari lepakkoa olis pahitteeks ;)))
Tampereella on ainakin aikido-piireissä lepakkoja. Muista budolajeista en tiedä.
Muistakaa ny sportti-ihmiset "Queer as Sport" -bileet Laternassa torstaina...siellä nähdään!
Uskaltaako sinne edes tulla, vaikkei oliskaan missään sabä-, jääkiekko- tai pesis- tai futisjoukkueessa pelaajana?

Naisten bileet houkuttelisi mukaan, but I'm not a player ;)
Täältä on tulossa kulttuurin harrastaja, joka ei ole koskaan juurikaan urheillut, saati pelannut joukkueessa ;) Elikäs muutkin mukaan! Mutta naisten bileet ne ei taida olla? Mutta homothan on tosi kivoja ja trendikkäitä!
Ai kah, no eipä sillä väliä, pileet kun pileet. Mixei on vaan niin miesvoittoista touhua, että olis kiva, jos olis jotain naistenpileitäkin :0) Ehkä silmäni luki mietä mieleni halaji.

Eiköhän sinne sitten tule lähdettyä =) Mut ei kai nyt verkkareita tarvi päälle pukea (kun ei oo sellasii trendivetimiä)?