Hölö ja muita tervehdyksiä?!

  • 1 / 5
  • teinipåitsu
  • 20.2.2005 2:07
Joskus parhaiden ystävien kans ei jaksa aina hokea "terve", "moi", tai edes englannista lainatuilla "ta-ra", "cheerio", "bye" ym.

Niinpä aina kavereideni kaa yritetään yllättää toisemme aloittamalla ja lopettamalla sähläpostin, puhelun ym mitä mielikuvituksellisimmalla tavalla - huom, älkää yrittäkö tätä muuten kuin hyvin tuntemienne ihmisten kaa! Saattaahan mun ikä tietysti olla ratkaseva tekiä mutta kuulemma mua aikasemminki syntyneet harrastaa tätä.

Minä oon saanu s-postia joka on alotettu / oon ite alottanu sähköpostin esim näin:
Hölipötzkötz! Kölikö Höz? (Tervehdys! Mitä kuuluu?)
Hölö! (Haloo!)
Riemunkiljahdus!
Asiatonta päivää!
Moiskelis
Pimpelipompeli

Ja lopetuksia:
Töks. (mulla tuli kiire johonkin enks ehtiny muuta kirottaa)
Voihan vehnäsämpylä - eiku siis näkemiin!
Närovaniemelle, Näouluun, Nähelsinkiin tms (vertaa näKEMIin)
Tillin tallin!
Höpöhöpö! (vähän niinku naminami, pusipusi tms)
Hywää huomenta.
Paiskelis!

Olisko teillä jotain kivaa mitä en ole aatellu?? Kiitso palju! ;)
  • 3 / 5
  • Statisti
  • 20.2.2005 21:51
Joskus 80-luvulla oli lyhyen aikaa tapana tervehtiä "Terve"-sanan sijasta sanalla "Terska". Sopisi tähän homojen seksuaaliseen viitekehykseen oikein hyvin. En tiedä kuinka paljon näin tehdään nykyisin. En ainakaan ole kuullut tätä pitkään aikaan. Enkä edes välitä kuulla.
  • 4 / 5
  • kettu
  • 9.3.2005 12:08
Jostain syystä veljeni vastaa puhelimeen "Laa"...

Itse olen käyttänyt tervehdyksenä joskus Pelle Hermannin taikasanaa: Höröplöö.
  • 5 / 5
  • SuperOscar
  • 21.3.2005 0:14
Nimistä väännetyt "Boutros goutros ghali" ja "Haile selassie" toimivat tarkoitukseen mainiosti.

(Edellisen seuralainen on tietenkin, kuten kaikki erään tv-sarjan seuraajat tietävät, "Bono estente"...)