rovaniemi?????

  • 2 / 11
  • Ex-roilainen
  • 11.3.2005 21:20
Missä tahansa ravintolassa, mutta aikaisemmin Paha Kurki oli erityisesti opiskelijoiden, taideopiskelijoiden suosiossa (90% homoja) mutta yökerho Dorikseenhan ne kaikki homot menee. (Kaikki neidit) Jos haluaa tavata vanhempia taiteilija, -teatteri, -kaappihomo, -rokuhomoja niin Pub Tupsu. Amislaisia ja varusmieshomoja pyörii Roy Clubissa. Rock ravintola Kellarisssa pyörii ahdistuneita keski-ikäisiä bi-seksuaaleja, jotka yrittää sua kännissä, jos olet vähänkin hyvännäköinen. Tylsät tavikset ja mitättömyydet (siilitukat, paksukaiset ja vakosamettitakit) pyörivät valtakadun uusimmassa pubissa, jonka nimeä en edes muista kun on niin mitäänsanomaton. Jos haluat tavata ammattihuoria (ammatikseen huoraavia ukkomiehiä) ja haluat kaupan päälle vaikka klamydian niin mene uimahalli Vesihiiteen.
ja sitten listasta puuttuu Karhugalleria niminen baari, jossa on sekä naisia että miehiä, nimestä huolimatta..taidevirittynyt paikka.
Karhussa on pidetty ja ilmeistesti pidetään tulevaisuudessakin Seta:n bileitä, joten varmaan sitäosin vetää glbt-kansaa puoleensa. Itse olen käynyt samaisen kadun varrella olevassa toisessa pubissa, ja siellähän vilisee homoja enemmän kuin olisi voinut kuvitella. Kiva paikka ja saa laulaa karaokeakin halutessaan, eikä juomienkaan hinnat ole pilvissä, ja tarjoilijatkin on... söpöjä.
mikä toinen pubi siinä muka on? siis karhun kaa samalla kadulla..nykyinen karhu on aika lähellä rautatieasemaa...
  • 6 / 11
  • PolarBear
  • 14.3.2005 16:58
Café Ane sijaitsee Pohjolankadulla. Samassa rakennuksessa kuin Monde. Vastapäätä on kerrostalo jonka sivuseinässä on iso hilla.
roin ongelma on siinä, että meikäläiset ripottautuu yksitellen eri baareihin ja yökerhoihin. olis hyvä jos saatas muutama eri tyyppinen paikka, joissa olis enempi samanhenkistä seuraa..en kuitenkaan tarkoita että tarvis olla yks, sillä musiikkimaku yms kuitenkin erottaa ihmisiä. mut vähempi kuitenkin, kuin tällä listalla on tullut esiin. että jos saatais edes sellanen lista aikaiseksi, missä olis muutama 2-3 miehille ja 2-3 naisille..siis paikkaa mainittua, niin olis muualta tulijalla helpompaa.
Itse käyn aika lailla eri paikoissa mitä tuossa ylhäällä on tullut esille. Esim.

- Legenda,(viihtyisä paikka, käydään kaveriporukankanssa bilettämässä/tanssimassa) Olen törmännyt nuoriin opiskelijahomoihin.

- Koskikapakki, hyvää musaa; rock henkinen. Olen tavannut monia rock henkisiä homoja. Ilmapiiri hyvin vapaa. (Jotenkin helppo tutustua ihmisiin, ehkä pubin pienen koon takia?)

- Ylityö, rento pubi, missä tapaa aina mielenkiintoisia ihmisiä (vanhempia bi-miehiä ja silloin tällöin homojakin). Ainoa paikka missä voi kunnolla jutella, koska ei taustamusiikkia; tosin pe-la iltaisin voi törmätä yhteislauluun; ei tuoleja (tuolit katossa), siksi tunnetaan myös nimellä pystybaari.

- Hemingways (miljööltään viihtyisä, ja ilmeisen suosittu) kaappihomojen mesta.

- Irish Times, turistien suosima, mutta paljon keskiluokkaisia tavishomoja, opettajia, yliopistosakkia, nuorempia toimihenkilöitä)

Sitten oin tietenkin kaikki hotellien aulabaarit ja yökerhot missä pyörii enemmän kansainvälistä jengiä, jossa olen tavannut paljon mielenkiintoisia homoja.
Heh, voisi päätellä noista kirjoituksista, että Rovaniemi on oikea gaymekka, kun näyttää että kaupungin kaikki baarit taitavat olla mainittuna aiemmissa viesteissä jonkinlaisina homo/lesbopaikkoina;)
Mutta eipä taida Roin kokoiseen paikkaan mitään todellista homopaikkaa muotoa, hakuammuntaa siis sieltä sun täältä.
  • 10 / 11
  • Dancing Queen
  • 18.3.2005 11:10
Tuli vain mieleen, että nyt varmaan kaikki kaupungin kaappihomot alkaa pelkään baarissakäyntiä, kun lukevat tätä foorumia. Nyt kukaan siilitukka,samettitakki ei uskalla mennä Holviin, yliopistoheppu Irish Timesiin, Kellarin ahdistuneilla pipareilla pitää ottaa muija mukaan, ettei kukaan vahingossakaan ajattele, että vois tehdä mieli kullia jne. He he :)) En tiedä, mutta homoja täällä ainakin vilisee kuin Vilkkilän kissoja...
Mun mielestä Rovaniemellä vois edes joskus koota vähäsen homoporukkaa yhteen ja lähteä jonnekin bilettämään, tai jotain. Heteropiireissä täytyy pyöriä ainaki minun jos baariin menen :)

Jos jonkun mielestä täällä pyörii hirveästi homoja, niin ookoo. Itse en oo kuitenkaan erityisemmin homoja baareissa nähnyt. Ehkä oon pitänyt silmäni kiinni tai jotain.