Meillä on ruokakaappien tyhjennyspäivä!!

  • 1 / 3
  • PikkuSekopää
  • 28.2.2005 17:09
Nytpä on meidän perheessä (isä, pikkuveljet 10v & 8v + minä) päästy ryhdistäytymään, koti on ihmeellisen siisti ja puhdas, onpa niin hyvässä järjestyksessä et jos en paremmin tietäis, luulisin et oon väärään taloon eksyny. Kyllä tänne jonku kivan poitsun voisin tuua käymään - mutta enpä tiedä uskaltaisinko vielä syömään pyytää...... Ehkä joskus! Aattelinpa että jos tässä vielä miettis mitä kaikkee syömistä tälle viikolle, tai ees tälle päivälle keksis, vois sanoo et johonki ois päästy......
Mulla on pää ja vatsa ihan tyhjinä, ni yritäs tässä ny viel jotain syömistä säveltää. Joltain saattaa onnistuu mut minä oon vaan tämmönen, enemmän ymmärrän pojista, urheilusta ja puutöistä ku kokkauksesta.....
Joten auttakaa, kertokaa mitä näistä aineista vois väsätä!

1,5l sitruunajääteetä, 2l karpalomehua, 2l appelsiinimehua, 6l omenamehua (meillä asuu 8v mehuhamsteri!!)
n250g juustoraastetta, 200g maustettua (aurinkokuivattu tomaatti) tuorejuustoa
ketsuppia, sinappisalaattikastiketta
2tlk ananasmurskaa, 2tlk tonnikalaa öljyssä
n1,5kg makaronia, 1kg riisiä
100g sipulikuutioita (pakastepussi)
200g lauantaimakkaraa
n50g hunajaa
lämmin kuppi -keittoaineksia joista saa ehkä n4-5dl keittoa
vaaleaa ja tummaa leipää
250g rusinoita
2l suklaajäätelöä
1l vaniljajäätelöä
1kg mansikoita
300g tuubi suklaakastiketta
200g suklaalevy
0,5l siideritölkki, 7,5dl lakkaviiniä
Mausteista on ainaki sokeria, suolaa, aromisuolaa, grillimaustetta, jonkulaista pippurisekoitusta ja jauhelihamaustetta ja ehkä vielä jotain muutaki.

ISO KIITOS =)
  • 2 / 3
  • arkadas
  • 1.3.2005 15:50
No, sitten ei muuta kuin googlettamaan vaikkapa puoliruokaa.net sivuja tai vastaavia, joissa tehdään ruokaa siitä mitä kotoa löytyy. Toisaalta omakohtaisiin kokemuksiin perustuen - ruuanlaito ei välttämättä vaadi reseptikirjaa, vaan uskallusta ja mielikuvitusta - ja sopivat aineet. Ennekin väännetty gourmeeta vähistä aineista ( vrt Kokkisota tv:stä).
  • 3 / 3
  • Jukka
  • 12.3.2005 15:06
Jaa-a. Eipä noista paljoa tulisi mieleen. Jokin makaroonilaatikon tapainen ja hirmu paljon jälkiruokaa ja mehua siinä ohessa.

Suklaakastike voi olla hauska väline seksileikkien kanssa.