paha moka :-(

  • 1 / 5
  • MelkeinKiltti
  • 7.3.2005 9:51
Pari pientä ongelmaa

Tossa oli viikonloppuna kaverin tuparit ja kuten tupareissa on tapana, alkoholia juotiin ja paljon..

illan edetessä puheet ja käytös meni odotetusti villeiksi, ja alkoi pullonpyöritystä leikkiminen.

Tehtävät olivat mitä saattoi odottaa, tissien paljastamista, suutelua, peniksen paljastelua, yms..

Itse tyhmänä otin tehtävän ja mikäs muukaan se oli kuin että ota suihin joltain jätkältä.

Tietysti otin ja pidin siitä.

Tietysti seuraavana päivänä iski moraalinen krapula.
Seurustelen yhden ihanan miehen kanssa ja nyt pohdin että kertoako vai pitää omana tietonani.. .. ..

Toinen ongelma on tietysti tämä toinen kundi,
itse en oikein tiedä onko tyyppi homo, bi vai saatanan seko hetero..

ennen tätä pullonpyöritystä istuin sohvalla ja tyyppi tulee ensin hieromaan etumustaan naamaani, kaiketi simuloi suuseksiä.

sitten myöhemmin tulee ja "kuivanai" mun etumustani kun samalla itse hieron sen peppua.

eikä edes tehnyt mitään kun hieroin sen etumusta..
(heterohan joko mottaa tai juoksee karkuun, menee lukkoon yms)

en tajua..
  • 2 / 5
  • Samixxx
  • 7.3.2005 10:18
Niin, no eipä tuo nyt ihan täyden heteronkaan meininkiä ole, vaikka toki tyyppi saattaa olla enemmän tyttöihin päin. Aika rankat bileet ollut teillä, kutsu mut mukaan ensi kerralla.
  • 3 / 5
  • sunshine
  • 7.3.2005 10:50
Noh toi vieraan peniksen imeminen, kun ei ole sinkku, on joidenkin mielestä arveluttavaa, osan mielestä jopa virhe. Sanoit, että pidit siitä, okei, sitten vaan miettimään mitä se kumppani tuumaisi. Tiedät itse parhaiten, ei voi neuvoa.

Jäikö se bileissä ollut kaveri kiinnostamaan sua kenties? Muuten ei ehkä kannata hirveästi pohtia. Kivat bileet ja se siitä.

Hoh, nuoret ne jaksaa! :)
Suomalaisille heteroille jo suuteleminen on pettämistä...entäs...joten...
Jos haluat draamaa elämääsi, niin kerro suihin otostasi, mutta minä en sietäisi sitä keneltäkään miesystävältäni. Tyhmää edes kysyä.
  • 5 / 5
  • Public eye
  • 7.3.2005 16:04
On olemassa seurustelua ja näennäisseurustelua. Niin kauan kuin on vain seurustelevinaan jonkun kanssa, kyseessä on samanlainen leikki kuin pullonpyöritys. Jos seurustelun merkitys unohtuu samalla kun kumppani ei enää häämötäkään näkökentässä, se on pelkkää seukkailua ja seikkailua, jolla ei itse asiassa ole sen suurempaa väliä.

Näitä asioita ei varmaan opeteta missään koulussa eikä kursseilla, ne on jokaisen itse opittava. Useimmat oppivat seurustelun siinä vaiheessa, kun vastaan tulee oikeasti kiinnostava kumppani, sanotaan nyt vaikka vanhanaikaisesti ”se oikea”. Kaikille seurusteluun kuuluva toisen huomioonottaminen omien ohimenevien mielitekojen keskellä ei mene kaaliin edes kantapään kautta, ja heistä tulee niitä ikisinkkuja jotka kapakassa aina valittavat: ”Miksi kukaan ei välitä minusta”.