- 1 / 5
- MelkeinKiltti
- 7.3.2005 9:51
Pari pientä ongelmaa
Tossa oli viikonloppuna kaverin tuparit ja kuten tupareissa on tapana, alkoholia juotiin ja paljon..
illan edetessä puheet ja käytös meni odotetusti villeiksi, ja alkoi pullonpyöritystä leikkiminen.
Tehtävät olivat mitä saattoi odottaa, tissien paljastamista, suutelua, peniksen paljastelua, yms..
Itse tyhmänä otin tehtävän ja mikäs muukaan se oli kuin että ota suihin joltain jätkältä.
Tietysti otin ja pidin siitä.
Tietysti seuraavana päivänä iski moraalinen krapula.
Seurustelen yhden ihanan miehen kanssa ja nyt pohdin että kertoako vai pitää omana tietonani.. .. ..
Toinen ongelma on tietysti tämä toinen kundi,
itse en oikein tiedä onko tyyppi homo, bi vai saatanan seko hetero..
ennen tätä pullonpyöritystä istuin sohvalla ja tyyppi tulee ensin hieromaan etumustaan naamaani, kaiketi simuloi suuseksiä.
sitten myöhemmin tulee ja "kuivanai" mun etumustani kun samalla itse hieron sen peppua.
eikä edes tehnyt mitään kun hieroin sen etumusta..
(heterohan joko mottaa tai juoksee karkuun, menee lukkoon yms)
en tajua..
Tossa oli viikonloppuna kaverin tuparit ja kuten tupareissa on tapana, alkoholia juotiin ja paljon..
illan edetessä puheet ja käytös meni odotetusti villeiksi, ja alkoi pullonpyöritystä leikkiminen.
Tehtävät olivat mitä saattoi odottaa, tissien paljastamista, suutelua, peniksen paljastelua, yms..
Itse tyhmänä otin tehtävän ja mikäs muukaan se oli kuin että ota suihin joltain jätkältä.
Tietysti otin ja pidin siitä.
Tietysti seuraavana päivänä iski moraalinen krapula.
Seurustelen yhden ihanan miehen kanssa ja nyt pohdin että kertoako vai pitää omana tietonani.. .. ..
Toinen ongelma on tietysti tämä toinen kundi,
itse en oikein tiedä onko tyyppi homo, bi vai saatanan seko hetero..
ennen tätä pullonpyöritystä istuin sohvalla ja tyyppi tulee ensin hieromaan etumustaan naamaani, kaiketi simuloi suuseksiä.
sitten myöhemmin tulee ja "kuivanai" mun etumustani kun samalla itse hieron sen peppua.
eikä edes tehnyt mitään kun hieroin sen etumusta..
(heterohan joko mottaa tai juoksee karkuun, menee lukkoon yms)
en tajua..