ihana vuodenaika

  • 1 / 8
  • valivali
  • 28.2.2005 23:22
On kivaa kun on näin kylmä (ei edes ole kuin -12) ja kiva olla flunssassa ja käydä duunissa puolikuntoisena, palella ja varpaat on jäässä vaikka kahdet sukat päällekkäin ja villasukat.

*haukotus*
  • 2 / 8
  • -Mobile-
  • 28.2.2005 23:34
Huomenna on maaliskuu. Mulle se on kevään ensimmäinen päivä. Pää pystyyn! Kohta lumet sulaa ja flunssakin on muisto vain! =)
  • 3 / 8
  • Pessimissi
  • 1.3.2005 21:16
puolen vuoden päästä saadaan alkaa valmistautua syksyn tuloon ja iltojen pimenemiseen ja räntäsateeseen ja .... Niin että tämmöistähän tämä on Suomessa elämisen autuus ja ihanuus!
  • 4 / 8
  • -Mobile-
  • 1.3.2005 21:58
Upeat pimenevät syysillat, tunnelmaa kun ulkona myrskyää ja puut ovat kauniin värisiä. Niin ja joulukin lähestyy sitten jo. Eikö olekin ihanaa? =) Enää puoli vuotta tuohon ja sitä ennen on upea kevät ja kesä edessä.
  • 5 / 8
  • sunshine
  • 1.3.2005 22:25
Purevasta pakkasesta huolimatta tässä vuodenajassa on vetoa. Pian koittava kevät kihisee ja villitsee jo pinnan alla!


______________________________________________________

Ooh baby let's take love's highway
it's automatically yours and my way
no road is too rough to travel
we'll walk bare foot on life's gravel
  • 6 / 8
  • joku mies
  • 2.3.2005 0:23
Minua ei ainakaan haittaa pikku pakkaset, kunhan aurinko paistaa. Naama on aurinkoisena päivänä niin virneessä, että korvat on jossain takaraivolla..

;)

Jeeee, kesä tulee........
  • 7 / 8
  • peter
  • 2.3.2005 10:23
Muuten on Saksassa ihan kivaa, mutta tähän jatkuvaan vesi- ja/tai räntäsateeseen ei kyllä meinaa tottua. Nyt on onneksi vähän pakkasta ja sataa ihan oikeaa lunta.
  • 8 / 8
  • jesse.
  • 3.3.2005 10:54
tätä kirjoitellessa on TÄYDELLINEN kevätpäivä .

ulkona paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta ,pakkasta on -2 astetta ja lunta maassa .

sopii mulle paremmin kuin hyvin.

heinäkuun aurinkoiset +30 asteen hellepäivät on mulle liikaa , kesä ja " korkeintaan "+20 asteen aurikoiset päivät on mun ihanne kesäsää.

mut hei , kohtahan on vappu !!!! ja lunta sataa taivaan täydeltä , kuten yleensäkkin on vappuna tapana .

ei tartte ainakaan terassilla tilailla " kylmiä juomia " , ja kaivarin " vappu biknikilläkin " voi ottaa " ilon irti elämästä " , pulkkamäen muodossa . kun laskiaisena konsanaan .