ihana vuodenaika
On kivaa kun on näin kylmä (ei edes ole kuin -12) ja kiva olla flunssassa ja käydä duunissa puolikuntoisena, palella ja varpaat on jäässä vaikka kahdet sukat päällekkäin ja villasukat.
*haukotus*
Huomenna on maaliskuu. Mulle se on kevään ensimmäinen päivä. Pää pystyyn! Kohta lumet sulaa ja flunssakin on muisto vain! =)
puolen vuoden päästä saadaan alkaa valmistautua syksyn tuloon ja iltojen pimenemiseen ja räntäsateeseen ja .... Niin että tämmöistähän tämä on Suomessa elämisen autuus ja ihanuus!
Upeat pimenevät syysillat, tunnelmaa kun ulkona myrskyää ja puut ovat kauniin värisiä. Niin ja joulukin lähestyy sitten jo. Eikö olekin ihanaa? =) Enää puoli vuotta tuohon ja sitä ennen on upea kevät ja kesä edessä.
Purevasta pakkasesta huolimatta tässä vuodenajassa on vetoa. Pian koittava kevät kihisee ja villitsee jo pinnan alla!
we'll walk bare foot on life's gravel
Minua ei ainakaan haittaa pikku pakkaset, kunhan aurinko paistaa. Naama on aurinkoisena päivänä niin virneessä, että korvat on jossain takaraivolla..
;)
Jeeee, kesä tulee........
Muuten on Saksassa ihan kivaa, mutta tähän jatkuvaan vesi- ja/tai räntäsateeseen ei kyllä meinaa tottua. Nyt on onneksi vähän pakkasta ja sataa ihan oikeaa lunta.
tätä kirjoitellessa on TÄYDELLINEN kevätpäivä .
ulkona paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta ,pakkasta on -2 astetta ja lunta maassa .
sopii mulle paremmin kuin hyvin.
heinäkuun aurinkoiset +30 asteen hellepäivät on mulle liikaa , kesä ja " korkeintaan "+20 asteen aurikoiset päivät on mun ihanne kesäsää.
mut hei , kohtahan on vappu !!!! ja lunta sataa taivaan täydeltä , kuten yleensäkkin on vappuna tapana .
ei tartte ainakaan terassilla tilailla " kylmiä juomia " , ja kaivarin " vappu biknikilläkin " voi ottaa " ilon irti elämästä " , pulkkamäen muodossa . kun laskiaisena konsanaan .