psykiatria ja abduktiot

  • 1 / 5
  • imagination
  • 24.2.2005 19:51
Ainakin Harvardin yliopiston psykiatrian professori John E. Mack on tutkinut paljon vieraiden sivilisaatioiden tekemiä abduktio-tapauksia. Ihmisiä on kaapattu ja viety aluksiin. He eivät muista siitä paljon, koska heidän muistinsa on pyyhitty pois, kun heidät palautetaan takaisin. Heillä ilmenee kuitenkin flash-black:eja, takaumia.

Muistan muutaman yön, kun huoneeseen tuli ufo. Sillä oli viirut mustat silmät. He pystyvät keskustelemaan telepaattisesti. Näitä vieraita olentoja ihmetyttää huolemme mutta he ovat kiinnostuneita niistä.

Avaruusaluksissa näihin siepattuihin ihmisiin asennetaan implantteja. Mm. Luukanen-Kilde on tehnyt näistä tutkimuksia ja otattanut rtg -kuvia. Mikä näissä on ihmeellistä on, että ne ovat mikroskooppisen pieniä ja saattavat joskus jopa hävitä yht'äkkiä. Ainakin CIA:lla on mind control -ohjelma, jossa vastaavanlaisia siruja päästetään ilmaan ja ihmiset hengittävät niitä sisäänsä. Ihmisen tunne-elämää voidaan moduloida näiden sirujen avulla. Muukalaisten tarkoituksena on saada tietoa ihmisistä, mutta CIA, ja eräät muutkin organisaatiot yrittävät manipuoloida ihmismassoja mind-control sirujen avulla.

Älkää olko liian paljoa auringonvalossa, tai katselko tuntikaupalla tv:tä. Myös suihku on iholle epäterveellistä koska siinä on paljon eri kemiallisia yhdisteitä. Me emme tajua, että ympärillämme on koko ajan vahvoja kenttiä ja erilaista säteilyä.
  • 2 / 5
  • Samixxx
  • 24.2.2005 20:43
Just...oletko itse oleskellut tällaisissa kentissä viime aikoina?
  • 3 / 5
  • imagination
  • 24.2.2005 20:47
Tämä psykiatri on kirjoittanut kirjan Passport to the Cosmos. Nyt kun olen lukenut kaikki Luukasen kirjat, voisinkin ehkä lukea tämän :).
  • 4 / 5
  • mies
  • 24.2.2005 20:49
Kertoisitko Imagination enemmän siitä, miten yrität hallita omaa tilannettasi? Vältteletkö suihkua ja TV:tä? Liiallinen suihkuttaminen kuivattaa toki ihoa ja tuntuu epämiellyttävältä, mutta suihku voi olla myös rentouttavaa ja hygienian kannalta hyvä asia. Ilman televisiota pärjää aivan hyvin kuten ilman mikroakin. On totta, että ruokaa ei tarvitse lämmittää, sen voi syödä kylmänäkin. Ruoan säilyttäminen käy vaikeaksi, jos ei voi käyttää jääkaappia ja voi olla terveydelle haitallista. Valoa me kaikki tarvitsemme, kun tulee pimeä kuten kynttilä, mutta ilman lämpöä on kyllä hankala elää.

Toivon, että vieraasi tuovat sinulle lohtua ja seuraa ja ovat ystävällisiä, mutta toki voisit joskus palata maan pinnalle ja tavata ystäviäsikin, joista voisi olla ihan käytännöllistä hyötyä. Miten mukavaa on joskus voida kertoa ongelmista tai askarruttavista asioista meille ihmisille, mitä olet jo tehnytkin tämän palstan avulla ja se on hyvä.

Muista kuitenkin välillä ulkoilla raittiissa ilmassa ilman abduktion pelkoa tai mene ihmisten pariin esim. kuntosali. Sinne eivät ufot lennä. Olen varma siitä. Itse asiassa turvallisinta onkin juuri ihmisten parissa oleskelu ja se tuo vaihtelua esim. elokuvat.
  • 5 / 5
  • imagination
  • 24.2.2005 21:28
Vesi kannattaisi suodattaa. Auringonvalo on vaarallista iholle. Se on ihan todistettua.