syöpääkö????

  • 1 / 3
  • teinipåitsu
  • 21.2.2005 17:07
ööh... tää ny on mulla maailman hirvein ja vaikein asia kysyy mut pakko jostain saada tietoo - esim ennen ku ryntään koulun lääkärille ihan paniikis nolaan itteni!!
tänää koulun jälkeen kävin rentoutumas suihkussa ja siinä sit ihan silleen ku mulla on tavaksi tullu, tunnustelin kiveksiäni. elä naura tai mesoa aiheesta et miks, meiän porukassa on opettettu sitä jo kovin nuoresta, oon oppinu et samalla tavalla ku likat kokeilee rintoja onko niis jotai muutoksia ni pojat voi tehä siihen verrattavana vaik kerran kuussa ja nyt mulla oli se päivä. ei mitää ole koskaan tuntunu kummalliselta, ekan kerran lisäkivekset hämäs ja minä sit sain paniikis miettii vaikka mitä mut onneks sitten pian sen jälkeen käsiteltiin just näitä juttuja koulus, ja sillä selvis sit et ei se ollu muu ko lisäkives.
mut nyt, tuntu tosi ufolta!! ei se nyt ollu lisäkives, sen löysin sieltä mis sen piti olla mut tää ny oli eri puolella, tuntu muuten vaan pahalta. oli yks semmonen kohta mikä on vähän kovempi, paksumpi, semmonen epätasanen juttu. vähän siinä ympärillä oli semmonen arka kohta mut ei hirveen kipee. eli?????
  • 2 / 3
  • Victor
  • 21.2.2005 18:05
Käy siellä lääkärissä. Itse on tullut käytyä monestakin hurjalta tuntuvasta syystä ja aina on tultu huojentuneena takaisin täysin harmittoman syyn kera. Don't panic.
  • 3 / 3
  • Yo-lupukki
  • 23.2.2005 20:37
Jos pahkura kutistuu makuuasennossa, se voi olla melko yleinen kiveksen suonikohju eli varikoseele. Kannattaa joka tapauksessa käydä lääkärissä varmuuden vuoksi ja oman mielenrauhan takia.