Kaverin ex???

  • 1 / 7
  • Olga
  • 17.2.2005 14:13
Mitä mieltä olette kaverin exän kanssa seurustelusta? Minun entinen ystäväni laittoi minuun välit poikki ja rupesi seurustelemaan exäni kanssa. Satuin ihan vahingossa näkemään häntä baarissa ja hän kertoi siitä. Tämä kyseinen exäni kohteli minua tosi huonosti ja tämä hänen nykyisensä siis entinen ystäväni ylisti minulle häntä ja "kumosi" kaiken mitä olin hänelle kertonut kohtelustani. Ettei tämä nainen ole ollenkaan sellainen...ja blaa, blaa. Alussa minua vaivasi hirveästi tuo asia, että kaikki mitä hän minulle teki olikin vain minun "kuvitelmaa" tämän kaverini mielestä! Nyt olen päässyt asiasta yli ja minusta he sopivat todella hyvin yhteen, kun ajattelen tarkemmin tätä "ystävääni" niin..... Onnea heidän suhteelleen. Vakka on löytänyt kantensa :)
  • 2 / 7
  • otso
  • 17.2.2005 17:44
Noi on niitä elämän kovia paikkoja. Suhteen poikki meneminen on jo tarpeeksi rankkaa ja sitten ystävyyskin pettää. Toivottavasti tosiaan osaat suhtautua asiaan noin kypsästi ja hurtilla huumorilla. Ja pysyt erossa noista "ystävistä"
  • 3 / 7
  • Olga
  • 17.2.2005 17:50
Joo kyllä tuohon nyt jo osaa suhtautua hurtilla huumorilla ja saavat olla ihan rauhassa keskenään :) Todella hyvä pari ;)
  • 4 / 7
  • ihmiäinen
  • 22.2.2005 19:15
mä mietin tätä tapausta noin yleisemminkin, kun lienee kohtuullisen yleistä, että tuttu/kaveri alkaa seurustelemaan oman exän kanssa? vai?

minä en ole edes niin "piireissä" pyörinyt, mutta kyllähän tätä kuitenkin tapahtuu, ja olen miettinyt, että sillä että kuviot ovat aika pienet, on moniin mustasukkaisuusdraamoihin selkeä yhteys. baarissa varsinkin.

ikävää on se, että kaveri sitten "liittoutuu" exän kanssa, mutta onneksi omalla kohdalla on käynyt niin, että on pystynyt sille kipuilulle antamaan aikansa, ja pysynyt kavereina kaikkien kanssa. ei minun tartte exän tyttöystävälle todistaa, millainen hän minua kohtaan oli, ihan hyvä jos pystyy olemaan kiva nykyään. (tämän asenteen saavuttaminen on kyllä vaatinut aikaa.)

ei kande ihmisiä vihata, mutta totta on se, ettei kaikkien kanssa tarvitse olla tekemisissäkään...
  • 5 / 7
  • Olga
  • 23.2.2005 10:46
Mä mitään ole todistellut exäni nykyiselle!!!! Tämä kaverini ei edes tuntenut koko ihmistä, kun seurusteltiin. Sulla taitaa olla jokin lukihäiriö tai jotain omaa pientä elämää siellä aivoissas, kun aina väännät asiat ihan erilaisiksi kuin mitä ne joku täällä on kirjoittanut.
  • 6 / 7
  • xion
  • 23.2.2005 13:27
Minun pari exääni alkoivat seurustelemaan keskenään... Ei tuottanut ongelmia minulle, mutta heille kyllä... Siinä todella yritettiin todistella, että kuinka hyvin menee yms... Totuus on toisenlainen ja kavereina ei pysytty, jossa aina oltiin mustasukkaisia... Lopulta jo hinguttiin mennyttä takaisin... En tiedä miten tuollainen etenee tai pitäisi edetä... Minusta se näytti kaikkea muuta kuin normaalilta suhteelta, toivon kaikkea hyvää kuitenkin kaikille, joten asia ei kerta kaikkiaan minulle kuulu... Niin silloin päätin ja siinä pysyin...
  • 7 / 7
  • Olga
  • 23.2.2005 22:04
Mä oon kans ajatellu, et olkoot keskenään. Just tuo todistelu, että nyt on niin ihana suhde kun vaan voi olla pisti mulle ainakin korvaan ja pahasti. Miks sitä pitäs todistella, jos sellainen on? Sama juttu tuo, että musta tuntuu kans että heillä ois vaikeempaa olla samassa huoneessa mun kanssa kun mulla heidän. Ainakin tää entinen kaverini ois niin mustis (hänet tuntien), kun vaan vois olla! Siinä oiskin mielenkiintonen tilanne.....heh :) No oikeesti...toivon, että tekevät toisensa niin onnelliseksi kuin kumpikin osaa.