Tetris!!

  • 1 / 2
  • Löllis
  • 23.1.2005 5:59
Mistä sais tämmönen Löllis "päivitetyn" Tetris-version? Siis ihan semmonen oikee Tetris mitä voi pelata yksin tai kahestaan, siinä on eri vaikeustasoja ym. Ex-miehelläni oli joku ihmeen Tetris CD-rom, sillä oli kaikenlaisia pelejä, harjotustasoja, yksinpelejä, kaksinpeli jne. Siinä oli äänitehosteita ja tosi mukava "pumppaava" tecno- tai trance-soundtrack (Löllis kun olen, en ymmärrä onko noilla jotain eroo ja jos nii mitä, vai oliko se jotain muuta musaa)... Mut nyt oon löllistelly sinkkuna niin kauan et toi mikä mun exällä oli, voi olla jo vähän tai hyvinkin vanhentunutta kamaa... Mut siis, mistä sais jonku hyvän version, hinta ei silleen ole ongelma kun muutaman kuukauden säästää vaikka puhelinlaskussa tai karkkikaupassa tai jättää vaikka ne farkut sinne kauppaan kun ei niitä uusia nyt niin hengenhätä ole saada.
  • 2 / 2
  • Kokuma
  • 28.1.2005 13:50
Itse ostin käsittääkseni ostin vuosi sitten tuon saman Tetris-CD:n jostain alelaatikosta hintaan 2e, ja sain kiusallisen pikku viruksen siitä, jonka poistamisessa sai käyttää kaiken taidon ja kärsivällisyyden.

Asensin taannoin Ubuntu Linuxin koneelleni, ja olin positiivisesti yllättynyt kun sen vakiohjelmistoon kuuluu noin 15 hauskaa puzzlepeliä, joukossa sellaisial helmiä kuin Gem Connect ja Mahjong, ja tietenkin aivan mahtava kopio Win 3.1 mukana vakiona tulleesta Tetriksestä, jota en ollut pelannut varmaan 10 vuoteen.