Club Becksun esiintyjä Eini

Morjens!

Olikos La.15.1 Oulun Becksus millainen fiilinki, kun
paikalla oli esiintymässä Laulaja Eini.

Olikos hyvä meno ja porukkaa vai lattea tunnelma??

Eikös sinne voisi saada jotain parempaa esiintyjää
tai joku show.
Laittakaa postia sinne Ravintolapäällikölle ym, jotta
kevääksi joku kunnon esiintyjä tai muu juttu!


Kommentteja!
mikset itse laita viestiä ravintolapäällikölle vaan tuhlaat aikaasi valittaen täällä? Vai onko pelko, että sinut tunnistetaan, jos valitat suoraan?
No ehkäpä hän on jo laittanutkin viestiä ravintolapäällikölle, mutta mitä enemmän palautetta ja toiveita, sen paremmat mahdollisuudet on niiden toteutua!
eihän tuo ollut mitään valittamista vaan ihan asiallisesti pyysi ottamaan osaa saadaksemme parempaa esitystä iltaan..jokin hirviö-eini-täti...kuka sellastakin jaksais katsella saatikka kuunnella? kysyn vaan , mutta tietysti ei maksa tollanen tollo , tupaten esiintymään puoli-ilmatteks. mä en kyllä oksentamatta jak´sais kuunnella tollasia einejä tai mitä lie hamppupäitä...
Pitää suoraan sanoa, että tunnelma oli huono, kiitos vaan heikkotasoisen esiintyjän. Pitää vain toivoa, että tulevaisuudessa Becksuun ei kiskota joka ojasta epämääräisiä raakkujoita pilaamaan iltaa.
  • 6 / 23
  • Public eye
  • 19.1.2005 15:48
Makuasioista ei voi kiistellä, mutta kyllä Einin täällä etelässä dtm:ssä ja Hercussa heittämät keikat ovat käsittääkseni menneet kuin kuumille kiville. Missähän vaiheessa Eini on tuollaiseksi "epämääräiseksi raakkujaksi" muuttunut?

Ei kai Ouluunkin ala iskeä Tampere-ilmiö, kun mikään ei tunnu kelpaavan?
Niin toki, pitäisi vaan olla aina tyytyväinen, vaikka mitä puliveivareita tulisi esiintymään. Mitä seuraavaksi? Anna Hanski? Matti Nykänen heti, kun hän on kykenevä taas?

Jos en olisi tiennyt, että kyseinen henkilö oli saapunut viihdyttämään meitä, olisin voinut luulla, että meneillään on jokin heikkotasoinen karaoke-kilpailu.
Kiitos, olen kyllä laittanut viestiä eteenpäin ja toiveita, mutta kuten muutkin toteaa, että mitä enempi ja useampi toivoo ja ottaa kantaa esiintyjiin ja esittää toiveita, sitä paremmat mahdollisuudet yleensä on.

Joten elä turhaan heti kritisoi minua nimim " Onneton "
heh, kyllä karaokessakin tässä nurkilla löytää lahjakkaampia esiintyjiä. Vaikka olen homo ei se tarkoita sitä että pitää kelvata mitkä tahansa raakkujat esiintymään. Perinteisesti kyllä aina kaikki pitäisi olla hyviä ja kukaan ei saisi olla huonompi kuin toinen ja arvostella ei saa koskaan. Minä en vain kerta kaikkiaan pidä einiä minkään tasoisena, ei edes karaokeen...jep
Aika hiljaista siellä oli. Ihan ok keikka, vaikka en Eini-tyyppisestä musasta tykkääkkään. Tosin eipä keikasta mahdottoman hyvää saakkaan, jos ei oo ees bändiä - kaikki paitsi laulu tuli CD:ltä. Tarttee kyllä olla aika kovaluontoinen esiintyjä, että uskaltaa ypöyksin heittään keikkaa.
Mun mielestä keikka oli ihan ok, vaikka en myöskään ko. musiikista niin hirveesti piittaa. Ja musta Eini oli ihan positiivisen pirteä ja energinen. Sitä paitsi oli tosi kivaa vaihtelua saada jotain ohjelmaa Becksuunkin. Tervetuloa vaan takaisinkin, Eini!
Mitkä sen Becksun yhteystiedot ylipäänsä on? Yritin aikoinaan kissojen ja koirien kanssa etsiä tiedonmuruja mm. aukioloajoista, esiintyjistä yms. mutta mistään en mitään löytäny. Onko nettisivuja tms.
Ongelmahan on se, että mitään kotisivuja EI ole. Paikan omistaja, joka omistaa myös monta muuta baaria Oulussa, ei ole vaivautunut vielä edes vuonna 2005 perustamaan yrityksillensä mitään info-sivuja webbiin! Käsittämätöntä!

Kyseisen omistajan baarit (eli myös Becksu) ilmoittelevat lähinnä paikallisissa lehdissä aukioloajoistaan ja ohjelmistaan, mutta pitäisi todellakin jo tällä vuosituhannella jokaisella asiakkaita arvostavalla ja haluavalla yrityksellä olla edes jonkinlaiset webbisivut yhteystietoineen, aukioloaikoinenn jne.!
Korjaan edellista viestiäni! Kyllä webistä näyttikin löytyvän tämän omistajan muiden baarien/yökerhojen kotisivuja.

Mistähän johtuu, että Becksulla ei sitten ole kotisivuja?

Webistä löytyi myös tieto, että Becksussa aletaan järjestämään clubi-iltoja, ensimmäisen kerran la 5.2.

Ihan positiivinen juttu! Ja varsinkin kun niitä ei ilmeisesti ole tarkoitus järjestää joka viikonloppu, sillä clubi-illat saattaisi karkoittaa liikaa "konemusaa ja heteroita pelkääviä" vakioasiakkaita :)
Becksuhan on vain Lanamäen uusin keksintö ottaa homoilta rahat pois. (En aio enää palata siihen, kuinka se männä vuosina todettiin syylliseksi syrjintään.)

Ja homothan on kummia kun ne raahaa itsensä sinne Becksuun - uutena vuotena kun oli Setan bileet niin siellä oli lähinnä naisia. Muuten kyllä olisi viihtynyt pitempäänkin! Ihme että ne setalaiset jaksaa Oulussa ees yrittää miehille jotain kun aktiivitkin on kaikki lähinnä tulevia tätejä.
  • 17 / 23
  • kysmys-female
  • 23.1.2005 14:06
Niin tarkoittaakohan nimimerkki Oululainen 2 tuolla mielipiteellään, että homot ovat siis miehiä (ja lesbot naisia, kuten olettaa saattaa) ja Becksua ei ole tarkotettu naisille ? Noh, onpa siellä Becksussa jonkun kerran tullut käytyä, ja toki voinen todeta tuohonkin viitaten, että miehille = homoille se on hyvä paikka; naista sieltä on turha lähteä "iskemään" . Toisaaltaan olen itse sitä mieltä, että ko. paikkakunnan Setan bileet ovat sellaiset "sisäpiirin kemut", joissa katsotaan ja mitataan toiset päästä varpaisiin. Musiikkitarjontana Rauhalassa, Uuden Vuoden bileissä oli juuri sellaista nyky-nuorison musaa, mikä vallitsee Becksussa... Voisi siis vain toivoa ja sen toiveen toteutuvan, että huomioitaisiin musiikkitarjonnassa kaikki. -Vertaisin viime Juhannus-bileisiin, jossa se oli kyllä tosi hyvä, ollakseen siis totta.
Rauhalan uutena vuotena oli samat tiskijukat kuin juhannuksena ja ihan varmasti musiikki oli muutakin kuin listahittejä.

Sisäpiirithän ne vaikuttaa olevan joka paikassa & baarissa - harmi jos tuntui että tuollainen seikka pilasi illan missään määrin.

Vasta(?) kuusi vuotta Oulun Setan hallituksessa,
Ani
olin yksi illan soittajista (kumpaisissakin bileissä) ja mielestäni soitimme paljon muutakin kuin vain uusimpia listahittejä. tiskijukilta saa toki käydä toivomassa mielimusiikkiaan, emme me pure :) toiveet tietenkin myös toteutetaan resurssien puitteissa.

pahoittelen myös omasta puolestani, jos bileet tuntuvat sisäpiirin bileiltä. tahallaan niistä ei tietenkään sellaisia tehdä, kaveriporukat ovat varmaan aika fiksaantuneita mutta luulen, että niin on kaikkialla. nyt jo jonkin aikaa helsingin lepakkoelämää seuranneena voin todeta, että täällä ne sisäpiirit vasta ovatkin.

tarkoitus ei ollut kiistää kritiikkiä, mutta omat toiveet voi reippaasti tulla kertomaan, tuskin meistä kukaan on ajatustenlukija...

nättiä päivää kaikille!
ja sekin juttu vielä, että me kaikki Oulun Setan aktiivit olemme tällä hetkellä aika nuoria (alle 30-v). Setamme on pieni, eikä uusia levyjä ole varaa ostaa kovin paljoa. Meillä on siis juuri niitä levyjä, joita aktiivien hyllystä löytyy. Mukaan saa siis tulla Setaan ja bileitä järjestämään. Erityisesti kaipaamme joukkoomme "vanhempia" sateenkaarikansan edustajia, jotta voisimme paremmin suunnata toimintaa kaikenikäisille.
Bileissä mahdontonta ei ole myöskään se, että ottaa oman levyn mukaan.
Niin, näyttää siltä, että Einistä on vähän eriäviä mielipiteitä. henkilökohtaisesti ei kyseinen esiintyjä ollut omaan makuuni, mutta kyllä sitä kuunteli.

Ikävä kyllä kaikille tiedoksi, että 'jonkun kunnon esiintyjän' hankkiminen ei todellakaan ole halpaa, eikä niistä juuri koskaan saa rahojaan takaisin.

Ja jos jostain pitäisi kitistä, niin mikä kumma oikein Oulun homoväestöä vaivaa, kun porukka ilmestyy paikalle vasta kahden maissa? Jos toivotte, että paikka pysyy edes pystyssä niin voisitte ilmestyä hieman aikaisemmin areenalle.
Tottakait joku parempi ja tasokas esiintyjä maksaa, mutta uskon että sellaiseen kannattaa panostaa, kun useampaan huonoon, eli vaikka kerran tai pari vuodessa joku isompi tähti tai jotain muuta kivaa.

Niin, olen samaa mieltä kuin " whats" että miksi porukka vaivautuu paikalle vasta 2 hujakoilla??

Ennen kun Yöhuikka aukesi vasta 24.00, niin siitä naristiin kun niin myöhään aukeaa ja pitäs olla sellainen paikka joka aukeais aikasemmin ynnä muuta, ynnä muuta.

Nyt Becksu aukeaa 23.00, mutta porukka tulee vasta entistä myöhemmin.

Toivottavasti tilanne muuttuu, että edes Becksu tasoinen paikka olisi meillä Oululaisilla sateenkaari kansalla, toki kaikki ovat tervetulleita ja tullista myös...
  • 23 / 23
  • Becksu-kävijä
  • 9.2.2005 0:19
Einin keikka oli mieletöntä menoa, toivottavasti tulee vielä uudelleen! Ja joskus ihan sen bändin kanssa! Ja kuten täällä aiemmin joku oli sanonut, niin tosissaan vaatii rohkeutta lähteä ilman sitä bändiä sillä on se varmasti aivan eri juttu heittää keikka nauhojen kuin bändin kans. Viihdyttävin esiintyjä Becksun historiassa!