Kaunis Ihminen

Mikä tekee joistain miehistä niin kauniita/viehättäviä?
Oon kauan miettinyt enkä tajua itteäni, mutta jotkut näkemäni miehet ovat tosi "siistejä", onko he mahdollisesti
myös homoja?
Näkyykö homous niin selvästi ulospäin? onko kokemusta?

Heh, tänää oli _tosi_ karmea pettymys:katoin liikennevaloissa että onpas sika-siisti intti-tyyppi, kun kaveri tuli lähemmäs se olikin eukko ARG! nainen inttipuvussa!
Tosta tulee jääkylmät väreet selkärankaan huh.

Toi "kauneus" juttu on sinänsä mielenkiintoinen kun oon tarkkaillut ettei siihen vaikuta kampaus-tyyli ei pärstäkerroin vaan "joku" muu joka viestii että toi kaveri on _tosi_ siistin näköinen että voisi heti viedä sen alttarille.

Luojalle kiitos naiset saavat mut melkein oksentamaan.

t.happy-gay ;)
Kauneus voi olla myös kirous. Kaunista ja usein myös siroluista miestä pidetään usein tyttömäisenä ja se antaa kauneudelle häpeän vivahteen. Siksi kai monet kauniit miehet "kuvittelevat" itsensä tytöiksi, koska heitä on pidetty epäilyttävinä liiallisen kauneutensa vuoksi, sillä mies ei saa olla liian kaunis. Voi olla, että monilla homoilla on tällainen kompleksi ja he liioittelevat sitä piirrettä, jotta heidät jätettäisiin harmittomina rauhaan. Voi olla, että he tajuavat oman kauneutensa, josta saa sitten pitää ja liioitella "naisena", sillä liiallista itsensä peilaamista pidetään naismaisena, mutta, kun vetää naisten kledjut päälleen, se on luvallista. Kauneutta pidetään naisille kuuluvana ominaisuutena. Se ei ole miehekästä. Kun mies on kaunis, hän on usein myös boheemi esim. muusikko. Monet muusikoista ovat selvästi transvestiitteja, mutta he ovatkin esiintyjiä ja saavat tarvitsemansa huomion ammattinsa perusteella, koska heillä on yleisö. Kummallista on, että monet naiset(oikeammin murrosikäiset tytöt) ihailevat naisilta näyttäviä miehiä! Heavyrokkareilla on naismaisen pitkät hiukset, joita moni homo inhoaa, mutta moni nainen rakastaa. Pitkät hiukset ovat kauneutta. Ne voi tyttömäisesti sitoa. Sitten kaksi sydänystävää löytää toisensa ja he voivat vaikkapa letittää aikansa kuluksi toistensa hiuksia. Hippiliike rikkoi tabuja voimakkaimmin kuin mikään liike ennen heitä. Yht´äkkiä kaikki maailmassa oli yhtä lovea, kun pää oli pilvessä, koska ei sitä maailmaa kestänyt muuten selvin päin. Hippiliike synnytti myös homoliikkeen, koska silloin syntyi myös nuoriso ja homothan ovat ikuisesti teinejä, jotka ovat aina kapinoimassa ja avantgardisteja(varsinaisia kuvien kaatajia!), koska marginaalissa eläminen synnyttää voimakasta vihaa ympäristöä kohtaan, joka ei heitä suvaitse, vaan sysää sivuun. Kateus antaa voimakasta energiaa ja on tuhoavaa. Siksi monille homoille on vaikeata tulla toimeen keskenään eivätkä he sitä edes halua, koska silloin ei ole vihalle kohdetta. He nimittäin pakahtuvat raivosta, koska he ovat niin masentuneita omassa marginaalissaan.

(hahhaa)
Hmm tuo hippiliike kuulostaisi hyvält vaihtoehdolta nykyäänkin kun kaikilla on niin julmetun kiire elää ja jokaisella on sikamaisesti stressiä päällä. toi on hyvä keino sanoo maailmalle että mee sää vaa kuinka lujaa tahdot mää relaan tässä hiukkasen aikaa ;)

Ite en ole koskaan todennut että joku nainen voisi olla kaunis, monesta miehestä olen kylläkin todennut tuon.

Nooh onnex näinkin päin, ettei kaikki kuolaa naisten kauneuden perään heitä on varmaankin 90% miehistä ja ehkä jopa naisistakin.

toistan itseäni:naiset armeijassa arg. oksettaa ihan tautisesti huh :)
  • 5 / 14
  • Jacqueline.N.
  • 27.2.2005 0:39
Miksi ihmeessä naiset oksettavat sinua, Genesis?

Vaikka olen lesbo, miehet eivät okseta minua. Jos jokin oksettaa, se on törkeä käytös..

Kauneus on sisäistä ja ulkoista. Minä pidän molemmista.
En kyllä pysty yhtä tai useampaakaan asiaa nimeämään, mitkä tekevät ihmisestä kauniin. Jotkut miehet ja naiset vain ovat hyvännäköisiä -- siis minuun mielestä -- sillä makuja on monia, joten joku, joka on mun mielestä hyvännäköinen ei ole toisten mielestä hyvännäköinen. Ja ei se hyvännäköisyys riipu pelkästään ulkonäöstä vaan koko olemus vaikuttaa eli miten liikkuu, käyttäytyy, mistä keskustelee jne.
  • 7 / 14
  • Mansikka
  • 27.2.2005 19:13
Mä olen ihan hirveen tosi kaunis ja mul on sellanen kaveri, ku sekin on ihan tajuttoman kaunis, ja joskus se ei ees harrastanu anaalii et hei miettikää! Mut ei ihmisii saa luokitella, et toi on kaunis ja toi jotain muuta, kun kauneutta on niin monenlaista, ku esimerkiks joku jos laulaa kauniisti ja on sit muute niinko et yäk, ni kyl se silti on kaunis jos on vaiks sokee se toinen joka on siis sen kans.

Monel on sellanen harhakäsitys et jos niinku joku on kaunis, ni et sil on kaikki hyvin sen pienes maailmas, mut kun ei se aina näin mee! Aina ihmisil on ongelmii ja se ei oo sen vika joka syntys kauniina et se on kaunis, mut ei ainakaan sitä saa sen takii syyttää jostain mitä se ei oo ansainnu, ku kyl me kauniitki voidaan olla ihan oikeita ihmisiä! Ja mä sanon niil kaikil jotka sanoo jotain muuta, et ite ootte!
En tarkoita tuolla sitä vaan että "yleensä" miehet rakastaa naisia ja naiset miehiä, mää vaan rakastan naisia yhtä paljon kuin meitin koiraa eli en mä koe minkäänlaista vetoa naisia kohtaa ne ovat vain ihmisiä :/
mut sytyttää "siistin" näköiset miehet, ja tuo siisti tarkoittaa sitä että se näkee jotenkin päällepäin/silmistä kun toisen kohtaa että tämä on se "minun rakkaani"

tuo kommenttini oli kieltämättä yliolkainen, sorry.
Vilhelmi: oot oikeassa tuosta. en mä tiedä mikä tuon tekee mutta toiset huomaa jo kaukaa että tää on mun juttu jeesjees. pari kaveria on ollut joista mä olen nähnyt silmiin katsoessani että jessus mikä äijä.
Vaikka en enää tapaakaan häntä niin muistan koko loppuikäni hautaan asti sen kauniin katseen *sniif*
Mansikka: mäkin mietin tuossa pitkään että jos rakastan samaa sukupuolta mutten ole harrastanut sexii heidän kanssa niin kuitenkin olen homo ja tyytyväinen siihen koska (ja nyt päästään eniten maailmalla väiteltyyn asiaan :) olen samalla uskovainen(ainakin omasta mielestäni) ja Raamattu sanoo että jo ajatuskin riittää synniksi.
Toisaalta luin jostakin että ennen Raamattuakin ja sit Wanhan testamentin aikanakin miehillä oli homosuhteita, sinänsä ihan siistiä.

Mm. egyptiläiset harrasti paljon homosuhteita.
Joo, ihqua Mantsikka, mä oon ihan samaa mieltä sun kaa. Minkäs sille voi jos on syntyny kauniiks, se vaa on silleen et jotkut on ja jotkut ei. Se on siis joko syntymä lahja tai sitten ei. Mut toisaalta kuitenkin kaikki luokittelut vois kyllä yrittää unohtaa, kun kaunis on kaunista vaan jos joku pitää sitä kauniina. Et esimerkiks ei kaikkien mielestä samat asiat ole kauniita. Niin ei me voida niiät luokitella kauneiks tai rumeiks. Ihan samaa mieltä olen joo.
kauneus ei ole katsottavassa eikä katsojan silmässä vaan siinä kun nämä kohtaa. "hyvä olo" ei ole sitä miltä joku näyttää vaan miten mun aivoni (ja joku muu) reagoivat siihen...
Ei pidä täysin paikkaansa. Toiset ihmiset ovat komeampia katsojasta riippumatta. Jotkut taas niin rumia, etteivät kelpaa kuin harvoille.
Minä en hirveästi enää usko objektiiviseen kauneuteen. Tai ehkä sitä on olemassa jonkinlaisessa muodossa, tulee mieleen eräs miesmalli, (tai muutamakin), jota monet pitävät todella kauniina. Jos katson häntä, niin tavallaan minun on myönnettävä, että kyllä, siinä on kaunis mies. Mutta vain sillä tavoin kaunis kuin jokin posliiniesine tai nukke voi olla, tavallaan virheetön ja samalla myös persoonaton. Minussa hän ei väräytä mitään viisaria, en vain pidä häntä millään tavalla kiinnostavana. Joskus kun olin nuorempi, hän taisi olla melko kiinnostunut minusta, mutta lyhyen keskustelun jälkeen tulin siihen tulokseen, ettei meillä ollut mitään yhteistä, mihin lopahti se vähäinenkin kiinnostus, jonka kuka tahansa voi saada aikaan osoittamalla kiinnostuksensa kohteliaasti.

En silti sano, etteikö ulkonäöllä olisi mitään merkitystä. Ehkä nyt hieman vähemmän kuin silloin nuorempana, ja makukin on muuttunut, pidän yhä vähemmän sellaisista "kauniista pojista", ja yhä enemmän "raavaista miehistä". En usko, että useimpia niistä miehistä, joista voisin olla kiinnostunut, voisi sanoa perinteisessä mielessä kauniiksi. Miehekkäiksi kyllä, joitain komeiksikin.

Nuorempana minua kai pidettiin jossain määrin "kauniina". Tavallaan se huomio oli imartelevaa, mutta sanoisin, että siitä oli itse asiassa enemmän haittaa kuin hyötyä. Sellaiseen "kauniiseen poikaan" kai kohdistuu jotain kummia odotuksia. Olin hyvin ujo, enkä uskaltanut lähestyä sellaisiakaan kundeja, jotka olisivat kiinnostaneet. Eivätkä kai hekään uskaltaneet. Kerran selitin ujouttani eräälle tyypille, johon olin jotenkin onnistunut tutustumaan, ja joka oli syyttänyt minua ylpeydestä, kun en mene juttelemaan muille, johon hän vain totesi "sä et näytä ujolle." Tavallaan sitä tunsi itsensä vangiksi, kun ei uskaltanut mennä juttelemaan muille, kun oli ujo, ja muut eivät tulleet juttelemaan, kun luulivat ylpeäksi. Vain jotkin känniset äijät tulivat kourimaan persettä niin että teki kipeää. Ehkä viina rohkaisi liikaakin, tai jotain sellaista.