Lepakkosivustoja?

  • 1 / 5
  • surffaaja
  • 26.2.2005 17:02
Löytyykö Suomesta muita hyviä lepakkosivustoja kuin tämä lepakkolaakso? Olen törmännyt vain (aika surkeaan) sapfiseen verkonmutkaan.... =/

Jos saisin linkkejä, olisin kiitollinen.... =)
  • 2 / 5
  • pikkulintu
  • 26.2.2005 23:25
siinä taas joku valittaa kuinka surkeasti asiat ovat - mitä itse olet tehnyt maailman hyväksi? ole tyytyväinen että joku vaivautuu sivuja tekemään jotta neiti voisi jatkaa surffailua! :)
  • 3 / 5
  • Jacqueline.N.
  • 27.2.2005 0:35
No höh, eihän hän valittanut vaan kysyi onko muita suomalaisia lesbosivuja! Aika lailla vähemmän tuntuu löytyvän suomeksi kuin englanniksi. Googlettamalla löytää kaikenlaista. Tosin liiankin usein hakusanalla "lesbo" tai "lesbian" löytää kaikkea asiatonta..
  • 4 / 5
  • pikkulintu
  • 27.2.2005 0:59
no joo.. mutta jos olisin itse tehnyt kansan iloksi sapfisen verkonmutkan, tuskin tuntuisi mukavalta jos joku määrittelisi sen aika surkeaksi.
  • 5 / 5
  • xion
  • 27.2.2005 10:48
Setan sivusto ja yksi päivä itse löysin tuollaisen kuin lepakkosaari sivuston... Siellä oli uusimmatkin viestit vuodelta 2004, eikä se tahdo ainakaan minun koneeltani aina aueta... Mozilla firefoxilla pääsee sivustoon ja se on aika uusi mutta sisältää mm.deittipalstan... http://www.sananvapaus.tk/