mikä..

  • 5 / 26
  • mickebear
  • 15.11.2004 18:02
niinpä niin...

ekaks katson silmät, sitten muu kokonaisuus - kuinka viihtyy omassa kropassaan ja pääkopassaan. Iät, ja muut toisarvoisia.
Yleensä se on kokonaisuus, silmät kertovat aika paljon mutta eivät ihan kaikkea sentään...
Komea ulkonäkö ei meinaa paljoakaan jos korvien välissä ei ole mitään tai ei ole mitään mistä keskustelisi.
Miehekkyys on minulle tärkeää, ei kumminkaan "näytelty" vaan aito miehekkyys.
Miehen pitää osata myös sitoutua. On tärkeää, että voi luottaa omaan kultaansa ja tietää sen menemisistä ja että tämä luottamus on molemminpuolista.
Ensinnäki silmät, mutta hiukset on tosi tärkee (siis pitää olla hiuksii), ja ei missään nimessä partaa, tai parransänkee, so on ihan hirvee! Tekee tosi suttusen ja epäsiistin vaikutelman. Siinä kai ne tärkeimmät mihin kiinnitän eka huomiota.
Minusta lihaksikkuus yhdistyneenä sydämen lämpöön. Minusta koskettelu on myös mukava piirre miehessä. Siinä ruotsalaisessa haastattelussa( sentry), jossa haastateltiin islamin uskoisia arabeja, juuri tämän ison irakilaisen miehen tapa olla miehen lähellä vaikutti mukavalta. Hän oli sillä tavalla aidon lämmin ihminen, josta voisin tykätä.
Ensimmäiseksi tulee varmaankin kiinnitettyä miehessä huomio yleiseen olemukseen. Ja kasvoihinhan sitä ensimmäiseksi katsoo, silmiin. Silmät ovat sielun peili, ja ne kyllä kertovat kaiken kun osaa niitä vain lukea...

Mutta tärkeintä miehessä on toki rehellisyys, aitous - ja ne asiat huokuvat olemuksesta. (ja silmistä).
Pidemmän päälle luonne.

Mutta seksi ei minulta onnistu siloposkisen miehen kanssa. Naamakarvaa pitää olla - viikset, goatee tai parta.

Viiksettömiä miehiä tuskin edes huomaa ellei ihan eteen tuoda. Voivat olla kaikin puolin mukavia yms. mutta seksiä (tai siis suhdettakaan) ei varmasti näiden kanssa voisi ajatella.

Olenko rajoittunut? Ehkä, mutta näin se vain on. Fetissi mikä fetissi :-)
Hey näähän on hyvi vastauksii, mä liityn kaikkiin kommentteihin! ja partasuu pitää olla! ;)
Parta on kauhistuttava. Silloin tuntee olevansa tekemisissä jonkun oopperatenorin kanssa. Jotkut tomppa-viikset ovat vielä hirveämmät, ne pilaavat koko miehen.
Pitaa olla tyylikas, hyvannakonen, hyvakroppanen, hyva sangyssa. Rikas on tietysti hyva olla. menevaa tyyppia, ei mikaan nynnero. Ja huomioonottava, mutta sopivalla tavalla itsekas.. Kaikinpuolin taydellinen..
Kä-Kä kirjoitti: "Parta on kauhistuttava. Silloin tuntee olevansa tekemisissä jonkun oopperatenorin kanssa. Jotkut tomppa-viikset ovat vielä hirveämmät, ne pilaavat koko miehen."

Hyvä, että markkinat jakaantuvat ;-)

Minulle naamakarvaton mies on vähän kuin naisen kassa olisi. Miehille kun kasvaa karva luonnostaan - liitän mielessäni arvojen ajon miehisten piirteiden poistoon. Teko on jollain tavoin sukua dragille.
Olikohan freudilainen typo? Piti tietenkin olla Karvojen ajo eikä Arvojen ajo :D
Itse en pidä partaa enkä erityisemmin pidä siitä, en ainakaan jos se on hoitamaton ja jos haivenia on vain siellä täällä. Olen jotenkin huomannut, että suurimmalla osalla miehistä jotka pitävät partaa se ei niille kunnolla kasva... (Ja joille se kasvaisi, he eivät sitä pidä) Onkohan karvattomuus aiheuttanut jonkinlaisen miehisyys-kompleksin näille risuparroille?

Sänki tekee mielestäni miehen epäsiistiksi, suttuiseksi niin kuin tuossa joku taisi jo mainitakin.

Oopperalaulajista puheen ollen: mies jolla on parta kunnossa ja se sopii... iki-ihana Raino Sirkiä... Aaah... Eli kaikki suttupekat ja risuparrat: Katsokaa Sirkiästä mallia!

Ps. Viikset on knapsut!
no kyllä jakautuu, mä liityn vahvasti tuohon, että mies ilman partaa olisi kuin naista suutelis! rikas ei tarvitse olla mutta omillansa toimeentuleva kuitenkin ja perusarvot kunnossa! alkoholistit ja muut ei kyllä oikein sulaudu mulle!
ja karvoista vielä, niitä ei saa missään nimessä ajaa pois, korkeintaan siistiä!
kokonaisuus . pitää olla siisti ja huolitellun näköinen. ei mikään kalja kuppiloiden renttu . ehdottomasti myöskin jos hiukset kerta vielä kasvaa , niin hiukset päässä . joko sitten lyhyet tai korkeentaan olkapäille ulottuvat . viiksetkin käy ja parta kans . mutta sen pitää sitten kans sopia kaverille , eikä partaa kasvata vaan sen takia kun ei viitsi itseään huoltaa. muuten sellanen ilonen ja rento , itsensä kanssa tasapainossa oleva kaveri on kaveri mun makuun .
Tärkeintä on ajatteleva mut iloinen luonne! Pilke silmäkulmassa laittaa mun pään sekaisin takuuvarmasti. Sit tulee samalla viivalla kiva ja siisti ulkonäkö, suht tasapainoinen elämässään, tykkää seksistä.
Olen huomannut, että jos itse on musikaalinen ihminen, ja kumppani musiikillisesti täysin tumpelo - musiikaaliselle ihmiselle kyse on helvetistä! Onneksi tilanteeni nyt on korjaantunut :)