suhteista

  • 1 / 5
  • kysymysmerkki
  • 31.1.2005 23:39
ja naisnäkökulmasta..
Onko vain Yksi oikea vai monta oikeanlaista/vääränlaista suhdetta?

Seurustelin 1,5v. vallan ihanan naisen kanssa ja elämän onnettomista sattumista johtuen (minusta) menetin hänet, erosta jo yli vuosi aikaa, ja uusikin ihastus ja mukava nainen mielessä, hän on ihana mukava hellä mitä adjektiivejä nyt voikaan käyttää ihanasta naisesta ;)
Olemme pikkuhiljaa tutustuneet ja välillämme on lämpöä kovastikin ;) Harrastukset, ajatukset elämäntilanteet yms. samanlaisia nekin.

Olen miettinyt vain sitä että elämänkokemuksista johtuen vai mistä tuntuu jotenkin että ei pysty/voi antaa kaikkea hänelle mitä haluaisi, Olen onnellinen hänen kanssaan, voimme puhua ja nautimme toistemme seurasta, luotamme toisiimme.
En koskaan voisi pettää häntä tai edes tule mieleen , mutta aina kaikki palaa entiseen mielessäni , vaikka olen nyt onnellinen hänen kanssaan.

Sekavaa mutta siis voiko olla vain yksi se Oikea?

Niin ja tämä exä, oli ensimmäinen naispuolinen seurustelukumppanini. Mutta kaikki tuntui niin oikealle muutaman kk. kuluttua ja arkikin sujui..
  • 2 / 5
  • martin
  • 1.2.2005 0:08
En voine kirjoittaa naisnäkökulmasta, mutta vastaan:

Minulle on olemassa vain se YKSI OIKEA siitä huolimatta, että 3 yritystä suhteeseen. Ei liene kovin lohdullista tilanteesi kannalta sanoessani näin (toki vain oma kokemukseni). Ymmärrän, että olet oikeastaan ongelmallisessa tilanteessa. Kaikki suhteet eivät myöskään voi olla samanlaisia.
Sinun olisi hyvä mielestäni suorittaa surutyötä pidemmälle ensimmäisen suhteesi menetyksestä. Se ei välttämättä muuta sen arvoa, mutta paikkaa ja asemaa elämässäsi.
  • 3 / 5
  • sunshine
  • 1.2.2005 9:29
Niitä Oikeita on mielestäni useampia. Mutta kaikkihan tietää, miten harvassa ovat ihmiset joiden kanssa löytyy syvällisempi yhteys, saati sitten ne jotka saa roihun syttymään sydämmessä. Eli tapaamisen todennäköisyys on silti hyvin pieni.
  • 4 / 5
  • kysymysmerkki
  • 2.2.2005 23:49
niin, olen(edelleen) miettinyt ja pohtinut asiaa. Jo alkumetreiltä,nyt ja kuukausiakin sitten, tuntui että minulla oli ja on vain yksi oikea.
Ajatteli että elämän on jatkuttava, ja toisaalta halusikin jo päästä elämässä eteenpäin, mutta seurustelu ei paras tapa sittenkään kohdallani. Olen aina ollut hieman hitaansorttinen, ja ajatteli että hiljalleen etiäpäin, mutta muistot tulevat aivan liian kirkkaina mieleen, ei mahda mitään.
Toista(ketään) ei todellakaan halua loukata.

kiitokset kommenteista,lohduttavia .

Taidan mennä ja hakata nimemme kiveen. Siihen jolla istuimme
  • 5 / 5
  • sunshine
  • 3.2.2005 9:12
Kyllä minäkin uskoin siihen, että on se yksi Oikea. Ei siitä ole kaunkaan aikaa.

My mistake. One of the many.