Barcelona - hotellit ja kaupunginosa

  • 1 / 7
  • Jussi
  • 23.1.2005 18:16
Hei

Olisiko jollain kokeneella Barcelonan kävijällä antaa neuvoja, miten matkan kannattaisi järjestää. Lähtöaika olisi joskus pääsiäisen tietämillä ( 25-27.3) ja perillä olisi tarkoitus olla viikko.
Lähinnä haluiaisin tietoa, onko jotain hyviä matkanjärjestäjiä, vai kannattaako olla omatoiminen ja tilata lennot ja hotelli erikseen. Huomasin eri matkanjärjestäjien sivuja selatessani, että suurin osa niiden tarjoamista hotelleista on jossakin pääkatu Ramblasin lähellä. Ilmeisesti tämä on jonkinlainen myyntivaltti, Onko se myös sitä homomatkailijalle, joka haluaa käydä ainakin pari kertaa baareissa ja clubeilla matkan aikana. Voisiko jopa säästää rahaa tai nostaa hotellin tasoa, jos ei halua asua aivan keskustassa ? Olisin valmis maksamaan noin 100 euroa/yö.

Kaikki hyvät hotelliehdotukset tai kokemukset seuramatkoista otetaan kiitollisuudella vastaa.

T .Jussi

PS. Huomasin kyllä noi gaybarcelona ym. nettisivut, mutta olisi mukava kuulla myös henkilökohtaisista kokemuksista.
  • 2 / 7
  • tamperelainen
  • 23.1.2005 21:40
Monet Ramblasin varrella olevat hotellit ovat tosi edullisia ja sen lisäksi niistä on lyhyt matka erilaisiin klubeihin ja discoihin. Voithan katsoa pallontallaajien sivuilta niiden tarjontaa. Usein omatoimimatkat tulee edullisemmiksi. Jos olet menossa Barcelonaan pääsiäisen aikaan niin melkein sanoisin, että sinun tyydyttävä siihen tarjontaan mitä on enää jäljellä. Koita onneasi mahdollisimman nopeasti.
Olen itsekin lähdössä Barcelonaan pääsiäisen aikoina ja kiinnostaisi tietää hotellikokemuksista.
Joitakin hotelleja olen kokeillut, mutta tällä kertaa en aio maksaa maksamisen vuoksi. En aio millekään seuramatkalle:D
Olemme menossa maaliskuussa, ja netistä varasimme hotellin ja lennon. Lento oli messutarjous ja maksoi jotain 250. Hotelli löytyi finskin sivujen kautta, ja sijaitsee Ramblasilla ja hintaa oli joitan 80%/yö (2hh).
Kartan mukaan Ramblasilta on n 1-2km meikäläisten alueelle.
  • 6 / 7
  • vetti
  • 1.2.2005 19:19
Moron,

Itse olen käynyt täällä: http://www.hotelclub.net/hotel.reservations/H10_Gravina_Hotel_Barcelona.htm
. Ensimmäisen kerran kun menin vahingossa (sattui netissä eteen), sen jälkeen ei ole muualle ollut tarvis mennä.

Ramblas ja Place de Catalynia ihan kulman takana, kohtuu hintainen, loistava palvelu. Taksilla lentokentältä alta 20€ (jos pyydetään enemmän, on kusetettu). Ja meikäläisten aluekin ihan kävelymatkan päässä.
  • 7 / 7
  • vetti
  • 1.2.2005 20:49
Ja ennen kuin joku muu ehtii (kuitenkin näin käy...), niin korjaan itse kirjoitusvirheeni; kyse on siis Plaça de Catalunya.