Ärsyttävät tyylijutut

Edellinen
Mikä teitä ärsyttää "tyyli"homojen tyyleissä?

Mua:

-CK tai muut merkkiboxerit, jotka "vahingossa" pilkottaa housujan alta.
-Valkoiset kangasvyöt
-Hopeasormukset, etenkin peukalossa
-Liian kireät paidat, etenkin ne missä napa paljastuu
-Kaikki mikä kiiltelee ei ole pop!
-Paidat joissa on jokin sanoma "100% virgin". Ja vitut!

Jatkakaa listaa!
For beging totally party boober....muta kun kerran kysyit niin tässä vastaukseni:
Tälläiset tyhjänpäiväiset keskustelut......pla,pla,plaaaa....
  • 3 / 101
  • Tyylitajuton
  • 17.10.2004 0:46
Onneks ei tule tuijotettuu sen kummemmin kenenkään vaatetuksiin tyylistä puhumattakaan.
Pääasia, etteivät liiku aivan kelteisillään tällä syysholotnalla.
Kyllä kaikki päivänpoppistelu vaateasioissa panee miehen kuin miehen öö-mappiin.
Alkkareiden pilkottaminen on skeittijuttuja sen vuoksi jees. Valkoisen vyön suhteen olen samaa mieltä. Tosi hinttiä, vaikka onhan niitä noissa Sokoksen ja Citymarkettien vaatemainoksissakin näkynyt.
Ärsyttävintä, mitä baareissa silmään sattuu, on se, kun joku selvästi nuoruuden ohittanut vetää päällensä teini-/nuorisoaiheisen paidan tai kun joku löysäkroppainen kekkuloi athletic- tai sport-teemaisessa tiukasti istuvassa paidassa.
Just tää pömppömahainen kukkakeppi ja hiaton paita -yhdistelmä saa oksennusrefleksin toimimaan :) Läskipohjakengät kaiken maailman nippeleillä eivät myöskään jaksa innostaa.
"homoilla on tyylitajua" on niin usein kuultu yleinen totuus että kukaan ei enää edes kyseenalaista sitä. Tai se, että "homot on trendsettereitä".

V####t.

Homoilla ei ole sen enempää tyylitajua kuin millään muullakaan ihmisryhmällä, vaan vähän enemmän yritystä. Ei meikäläisilläkään näytä olevan sen parempaa hajua siitä, mikä näyttää hyvältä. Riittää, että tyyli esiteltiin viimeisessä GQ:ssa.

Vaatekaupoissa on usein peilit, joista voi tarkistaa tuotteen istuvuuden. Ikävä kyllä moni näyttää unohtavan niiden käytön.
Mua ärsyttävät alle 25 v tyypit jotka varaa oikeuden trendihörhöilyyn vain nuorille tai/ja hoikille. Itse oon 43 ja aion vastaisuudessakin hörhöillä niin paljon kuin huvittaa.
En voisi kuvitellakaan vanhenevani hillitysti ja asiallisesti, ajatuskin puistattaa. Jos olen jonkun nuoremman mielestä pelkkä vitsi Jean Paul Gaultiereissani tai uusissa Diorin pillilahkeissani niin eipä vois vähempää kiinnostaa. Ei vanheneminen tarkoita mihinkään muottiin asettumista. eikä muotiin. Oli helpotus huomata kolmenkympin kriisin jälkeen että elämä muuttuu muutenkin vain parempaan suuntaan. Tosin joskus parikymppisenä en ois tätä tietenkään uskonut.
Suattaahan tuota tyylijä ostae rahallaen, vuan entäs jos vuatteet ei piälle istukkaan, vaekka ovattiin Huuko Possia tae aevan jottain muuta juppimeinikiriepuu?
Täätyyhän sitä, voe tokkiinsa, immeisen kahtoo, jotta onko sitä ryhtiä ja runkoo pistee pukuva piälle, taekka kahtoo ihteensä, ettei mahalöllykkä retkaleha niihen viimmesen piälle kirreihen verkkareihen sepaluksessa...

Vuan suattaahan se - katukuvassaen sen silimiin osuvessa - ollaej niin, jotta mies on pannu piälleen halavattiin vuatteet jostain marketin hyllystä ja suattaa näötöö ihan kunnon immeiseltä... Jopa paremaltaj kun jokkut sellaset jupin alut, joillen ei piälle istu muu kun kahen suan litran jätesäkki, vaikka kuin oisivat ostoo täräättänneet tuhannen ja yhen eoron vuateläjjäyksen...
Lisää tekstiä, voevoe! Emigranttisavolaisena nauroin maha kippurassa...
Ei tietenkään voi yleistää; homot ei ole tosiaankaan tyylitajuisempia kuin heteromiehet. Ainakaan Suomessa, valitettavasti. Mut tyylikkäimmät ja upeimmat jätkät löytyy Tukholmasta. Eikä ne ole välttämättä homoja! Samaa mieltä kuin "Petri",meil on ehkä enemmän yritystä kuin heteroäijillä! Ja sitä yritystä saa kyllä ollakin! Eniten arvostan jätkää, joka jaksaa pitää huolta vartalostaan ja ulkonäöstään ja pukeutuu siististi ja huolellisesti. Sellaisia on ihan liian vähän! Meil Suomessa on hirveä tyylikkyyden pelko! Puheet pukeutumisesta ja ulkonäöstä latistetaan nopeasti akkojen tai kukkakeppien touhuksi. Miks ihmeessä? Kärsitäänks me rappioromantiikka (Tampere) -syndroomasta: kaikki mikä on vähän rempallaan ja anti-chic, on ok, muu on Turusta!
Tyyliguru ynnä muut. Jos olisitte edes vähän perehtyneet estetiikan filosofiaan niin ette kirjoittelisi noin päättömiä.
Havaintoja Lontoon Sohosta keskiviikkona kahvilan ikkunasta: mies jolla oli suun ympärys täynnä metallirenkaita ja otsasta nenänpäähän - siisti rivi ylhäältä alas - piikkejä. Tupakoiva transsuliikennepoliisi. Mies, joka oli muuten täysin business casual korrektisti pukeutunut, mutta jonka päähinenä oli sininen yksisarvisen pää (pitkä sarvi, tuskin aito).

Tuo viimeinen oli hätkähdyttävin, koska mies käveli ja jutteli myöskin business casual korrektisti pukeutuneen naisen kanssa; vaikutti siltä että he olivat tulossa duunista, oli myöhäinen iltapäivä. Ehkä heebo oli vaan aamulla ilmestynyt työpaikalle yksisarvisenpää päässään mutta muuten käyttäytynyt täysin normaalisti, ja duunikaverit olivat niin häkeltyneitä että kukaan ei kehdannut kommentoida tai kysyä mitään. :)

Kun taas tuo lävistetty heebo oli kovin ahdistuneen ja säikyn oloinen. Ja transsuliikennepoliisi taisi oikeasti olla kyllä nainen.
Joppaan on enklannin muassa pukkeetuminen suana omituijsen kiänteen. Vuan josson iänaakon ympärj täännä metaljrinkuloeta, niin suaattaa tuohiin immeinen suaha itelleen vaekeuksija matkustellessaj ulukomualle. Suattaa siinä erräänij kerran metallinilimasin huutoo... Vuan jos sattuu hiän kulukemmaan Ryynäsen romuttamon ohi, jiäkö huulistaj kiinni siiheij issoon mankneettiij jolla Ryynäs-Pekka niitäj aatonruatoja pinovaa?

Vua oeskoon tuolleij Niko-pojalleij kääny niinniin, jotta on vuan suattanaj kahella jonniin virman nuamiaisporukkoo, ja sen polliisin kohalla taenna erehtyy pahemmain kerran - suattohan tuo ihan akkaij olla - polliisiksi. Johan ne on tänneij suaneet ihan immeisen olosija naespolliiseja Veljmies- patsaan kuppeeseen päevystämmään...
Termi, jossa mielestäni on viisauden siemen "pukeutua ikänsä mukaisesti" on useimmille trendiklubimenohomoille täysin tuntematon. Tarkemmin ajateltuna se on useimmille stadilaisille täysin tuntematon. Vieläkin tarkemmin ajateltuna, se on kaikille Britannian tasolla ja sitä ylempänä asuville kansoille tuntematon...
Mutta mutta. Pitää muistaa että täällä pohjolassa ihmiset näyttävät nuoremmilta kuin italiaanot ym. He ovat hyvännäköisiä 16-21v mutta sitten repsahtavat, kuten Inglesiaksen poika. Täällä ollaan miehistymisessa n 5-7 ikävuotta jäljessä. Siitä nuorekas pukeutuminen
gemines kirjoitti. "Meil Suomessa on hirveä tyylikkyyden pelko! Puheet pukeutumisesta ja ulkonäöstä latistetaan nopeasti akkojen tai kukkakeppien touhuksi. Miks ihmeessä? "

No varmaankin siksi, että nuo puheenaiheet ovat suunnilleen turhimpia ja tarpeettomimpia mistä puhua voi. Jos ei ole suurempia huolenaiheita niin voi puhua vaikka säästä, se ainakin koskettaa kaikkia, toisin kuin merkkivaatteiden ja uusimpien trendien vertailu. Ja jos akoilla tarkoitetaan naisia niin heilläkin usein on jotakin tähdellisempää keskusteltavaa, jossei muuta niin ainakin aviomiesten haukkuminen. Suomessa ollaan toistaiseksi oltu sikäli terveellä pohjalla, että on ollut muuta tekemistä kuin oman ulkonäön ja vaatteiden pähkäily ja eteläeuroollainen narsistinen itsensäesittely, mutta huonompaan suuntaan ollaan menossa, valitettavasti.
Bekhami on nähty ja valokuvattu rukousnauha rannekoruna julkisuudessa (äikstökstöks!). Joko on nähty homoja rukousnauhat deeteeämmässä heiluen?
Beckhamilla oli punainen kabbala-ranneke, joka kai on "fashion statement" nykyään, mutta ei se rukousnauha hyvällä tahdollakaan ole.

Mutta mitkä tyylijutut ärsyttävät? Tuulipuku. Oli sitten homon tai heteron tai minkä vaan päällä.
Yle24:
"RUKOUSNAUHA ei ole muotikoru, muistuttaa Englannin ja Walesin katolinen kirkko julkaisemassaan lehtisessä. Lehtiseen päädyttiin, kun jalkapallo- ja poptähdet David Beckham ja Britney Spears olivat pitäneet julkisuudessa rukousnauhoja ranne- ja kaulakoruina. Beckhamin näyttäydyttyä näin muotilehden kansikuvassa rukousnauhojen myynti ponkaisi huimaan nousuun, kerrotaan kristillisestä kirjakaupasta. Sen mukaan uudet asiakkaat ovat ennen muuta lapsia."
Yleensäkin ärsyttää sellainen liian teennäinen tyyli, josta näkee että henkilö yrittää liikaa. Oma persoonallinen tyyli, joka sopii henkilölle on paras.
Tuosta tuulipuvusta tulikin mieleen.

Se on vallan huvittavaa kaupungissa kun ihmiset menevät lenkille tiukat stretch-farkut jalassa, tiukka trikootakki yllä, street-pipo päässä ja esikulutetut muoticitylenkkarit jalassa ja joka välissä täytyy pysähtyä oikomaan sitä valkoista street-pipoa kun se menee ihan vähän väärään asentoon.

Stretch-farkuissa luulisi olevan aika vaikea hölkätä eikä se näytäkään sujuvan kovin hyvin kun 'kinnaa' joka saumasta :D
Lisäksi naiset ovat pakkelit naamassa pururadallakin ja sen näköisiä että siihen meikkaamiseen ja lenkkivaatteiden valitsemiseen meni enemmän aikaa kuin itse lenkkiin :D

Tällaisesta ex-maalaispojasta tuo kaikki näyttää varsin huvittavalta ja on yksinkertaisesesti äärimmäisyyteen venytettyä turhamaisuutta.
Pururatojen ja kävelyteiden varsille täytyisi varmaan pystyttää peilejä.

Mutta minkäs sille tekee kun nykyinen yhteiskunta on "mielikuvamaailma" jossa ulkonäkö menee kaiken edelle.
Koska tahansa meikattu strecthfarkkuinen henkilö ennemmin kuin olen-niin-paljon-aidompi landepaukku, joka terrorisoi tyylitajuttomalla laiskuudellaan. On aina hienoa, kun ihmiset miettivät mitä päälleen laittavat ja edes pyrkivät miellyttämään vs. nää-on-mukavat-vaatteet-en-luovu-näistä.
Ehkä maalla ei olla 20h/vrk "tarjottimella" samalla tavoin kuin kaupungissa, eikä sen takia kokoajan tarvitse olla muodikas ja 'tuotteistettu'.

Maalla katsos puhutaan kuitenkin selän takana pahaa, ei ole väliä pukeudutko kuin Hollywood-näyttelijä vai otatko rennommin.

Lisäksi kaupungissa ihmisten toimintamallit ja elämä ovat muutenkin neuroottisempia, ei vain pukeutuminen.
Kaupungisdsa asuvat ihmiset eivät siltikään ole yhtään sen parempia maalla asuviin verrattuna, vaikka kuinka julistavat tällaista Totuutta(R)

*kiinnittää itseensä pikku pinssin jossa lukee "I luv Country"*
Ma olen aika samoilla linjoilla naiden ihmisten kanssa, jotka puolustaa hyvin pukeutuneita ihmisia.. Ma itse en varmasti astu pikkuvarpaallanikaan kadulle ennenkuin mulla on viimesen paalle hyvannakoset kuteet ylla ja muuten laitettu.. Se on niin yksinkertaista, etta mulla on hyva olla ja tykkaan lahtee laitettuna liikenteeseen.
Se ei toimi enaa, jos sa lahdet reikaset verkkarit ja tuulipuvuntakki paalla liikenteeseen.. No ehka jossain Vammalassa tai jossain Siilinjarvella (missa ne muuten on??) Ja se on myos jollakin tavalla toisen ihmisen kunnioittamista, etta sa laitat paalles kivannakoset kuteet ja naytat hyvalta.. Niin ainakin kuvittelisin.. Kylla mulla ainakin tulee paha olo, jos ma joudun olemaan samassa tilassa sellasten verkkari-Hankkijalippis-tyyppien kanssa..
Mulle varmasti saa silmat pyorimaan paassa, jos sulla on paalla jostain halpahallista ostettua vaatetta tai FEIKKEJA.. Mitaan en vihaa niin paljon kuin ihmisia, jotka kayttaa feikkeja.. Myos ihmiset, jotka ei pukeudu ikaansa nahden "oikein", arsyttavat.. Harmaapainen mies, jolla on jalassaan muka tyylikkaat allottavan variset laskipohjalenkkarit, tiukat, liian lyhytlahkeiset farkut, typera teinix paita, siihen yhdistettyna turkiskauluksinen tikkikangastakki, paassa huivi jnejne. ja sit se kavelee viela oikein rinta rottingilla ja nokka pystyssa (luullen olevansa jotain erikoista) alkaa vituttaa.. Ma valitettavasti joudun kattomaan tallasta miesta joka aamu, kun se tulee mun kanssa samassa junassa, kun ma menen kouluun. Niinpa ma ajattelin ensi viikolla kirjottaa sille pienen viestin, jossa kerron etta se ei nayta yhtaan hyvalta. Liitan siihen viela parin Louis Vuittonin tai Diorin liikkeen osotetta.. Jos ei toimi niin mun kai pitaa vaihtaa kulkuvalinetta..
olisi varmaan paras kaikkien kannalta jos alkaisit käyttää taksia, kun on sietokyky noin alhaalla.
Mangon viesti todennäköisesti on parodiaa, mutta eiköhän meistä jokainen ole tavannut tuontyyppisiä mielipiteitä esittäviä homomiehiä ihan elävässä elämässäkin, valitettavasti.
Tämä "Mangohan" kehuskeli tuolla toisessa keskustelussa harrastaneensa seksiä yli viidenkymmenen miehen kanssa ja olevansa "17wee". Hahahaa.

Miksi muuten kaikki pellet yms. feikkaajat ovat aina "17wee". Miksi ei voi (muka) olla "17-vuotias"?

Niin ja mitä tulee Diorin ja Louis Vuttonin (en tiedä kirjoitinko oikein ja ei voisi vähempää kiinnostaakaan) kuteisiin, niin joku "17wee" ei sellaisia todellakaan ostele.
Totta...vieläkö joku teini käyttää oikeasti tuota "w"-kirjainta?! :D

Ja mitä tulee esim. niihin Louis Vuittonin ruskeisiin laukkuihin joissa on pieniä LV-logoja, niin suoraan sanottuna NE OVAT HELVETIN RUMIA! Vitun teini-peelot ostaa niitä (aitoja tai feikkejä) vaan koska ne on muka mageita, ei sen takia että uskoisivat niiden olevan oikeasti laadukkaita tai hyvän näköisiä.
ärsyttää kun puudelikoira on puettu Louis Vuitton'n haarniskaan, ja ulkoiluttaja on verkkareissa tai pahempi vielä, aamutakissa ulkona. Tätä näen ihan päivittäin täällä... parvekkeelta...
Jos ei ole tyyliä, niin voi kätevästi piiloutua merkkien alle.

Ja eihän elämä nyt oikein miltään maistukaan, ennen kuin on Ballyn laukku ja avaimenperä, Cerrutin takki, Joopin farkut, Gabbanan (huom. ein "Dolge & Gabbana", todelliset tietäjät lyhentävät merkin trendikkäästi) paita/bleiseriyhdistelmä.

No niin, nyt voi elämä sitten alkaa...
Ompaan männy mallilleej. Jottain Kappannaa ja Vuttoniij... Osulasta kuule kun ostaij pitkäpunttiset hyvonit jalakaan ja pakkaspäeviin varalle vielä rommaotoo pässinpökkimät piälle, ja siihej kuule sarkahousut ja roemavartiset suappaat ja vetäsöö vieläj ruutupaejan piälle kunnon myyjäesistäj ostetun villapaejan ni jo vaen on mies mallillaej, vaekkois kerruutähteistäj tehty..

suahan noeta merkkejäin ollaj, vuan vuattee on vuatteet ja uatteet on uatteet...
Ei taa voi olla totta.. Minka helvetin takia te hyokitte mun mielipiteita vastaan.. Ja sulle Pyh.. Ma en tajuu miten ma vakuutan sut siita, etta ma todellakin olen 17?? Ma en niinku voi tajuta etta pitaa olla niin itsepainen ja tollanen dorka, ettei anna mun olla rauhassa.. Ma kun en ole tehnyt teille kenellekaan yhtaan mitaan.. Ma vastaan taalla mun nakokannalta ja elamankokemuksella (mika nyt ei kylla todellakaan ole suuri, koska olen niin nuori). Ja etteko ole kuulleet koskaan nuorista ihmisista, jokta ostaa merkkivaatteita.. Ma en tajuu, missa tynnyrissa te elatte. Enhan ma sille mitaan voi, jos te olette niin koyhia, ettei teilla ole varaa ostaa mitaan..Toisilla on rahaa ja toisilla ei..
Ja se, mita toisessa keskustelussa kirjoitin, on myoskin niin totta, niin helvetin totta, mika nyt ei taas tahan keskusteluun kuulu.. Jos teilla itsella ei ole asiat "hyvin", niin alkaa silti vittuilko toisille. Toisilla on asiat erilailla.. onneksi ei olla kaikki samasta muotista..
Luin naita keskusteluita uudestaan ja tulin siihen tulokseen, etta ma ainakin kirjottelen taalla aitjoa mielipiteita ja asioita, mita taas ei voi kaikista sanoo.. Kaikista, jotka istuu tietosanakirjan kanssa tietokoneen aarella ja kuitenkin kirjottaa nama "hienot" sanat aivan vaarin.. kuten stragedia.. Mika vitun sana se muka on?? Ja esittelette toisten mielipiteita ominanne, mulkut.. Voisitte oikeesti hankkia elaman.. Ja taa nyt ei taas kuulu tashan muotijuttu-keskusteluun, mutta ma olen niin vittuuntunut tahan paskaan, etta ma kirjotan tan vaikka Raamattu-keskusteluun..
Mango, mitä ois tyyli, jos sitä olis kaikilla? :) Pukeudu sä tyylillä kun osaat ja haluat, tän foorumin vikisijät on katos keski-ikäsiä, jotka pelkäävät erottuvansa naapurista. "Hui, mä näytän makeelta! Nyt kyllä naapurit varmasti arvelee et mä oon håmå."
Kyllä se on niin tytöt että oli mies sitten 20-, 40- tai vaikka 60-vuotias jos on asiallisesti pukeutunut (siistin miehekkäästi eikä välttämättä viimeisen muodin mukaan) ja saa naisten niin nuorten tai vanhempien naisten silmän iskemään....on homma halussa ja komeesti.
Se on eri sitten jos on tarkoitus mielyttää muita Vogue-kotkotajia varten niin siitä sitten vaan....
Strike a Pose!!!!!
DKNY... mutta eihän Vogueen tarvitse pukeutua... alastihan saunas ollaan... sinne vaan tasa-arvoisesti pallit tasan ja värkki tanassa peppu keinuen... =D (-tietysti kotkottaen, kuinka rumaa on ollut rahvaan pukeutuminen tulomatkalla).
Jeps.. No kylla mun pukeutumisella ainakin saa naisten silmat iskemaan jne jne.. Kylla taalla pain ainakin paat kaantyy.. Tosin eihan se ole sama asia, kun ymparilla vilisee ihmisia sen miljoona.. Suomessa kun pukeuduin nain, niin varsinkin kaanty paat.. Mut en ma tieda.. mita vaan.. Ja ma en pukeudu mitaan Voguen kotkottajia varten.. En jaksa edes lukea Vogueta alusta loppuun saakka, vaikka ma sen selailenkin aina lapi.. Ma pukeudun kuitenkin paaosin itteeni varten ja sen takia, etta en kehtaa lahtee verkkareissa mihinkaan.. Se kun nyt vaan on liian noloa..
Taisin kirjoitaa hieman epäselvästi.....tarkoitin että komea mies ei turhan koreta rekvisitaa ympärilleen tarvitse, riittää että osaa kantaa itsensä miehekkäästi.
Se on sitten eri millä avuilla Mango saa päät käntymään, siihen riittää kyllä ihan muutama riikinkukkon sulka ja säihkyvä paljetti luomus....
Tuntuu tuo pukeutuminen olevan <30 v homoilla juuri se kriittisin kysymys - siinä menee helposti tili ja hiukan stockan luottoa, kuin visaa ja masaakin vinguttaen useampi tonni vuodessa vaatteisiin. Toivottavasti muistatte laittaa ostokuitit vaatteista ja kengistä ( myös niistä dragkorkkareista) talteen verottajaa varten. Nimittäin tulonhankkimisvähennyksiin voi laittaa omien vaatteitten käytöstä reilunkin vähennyksen, kun sen suuruuden muistaa perustella.
DKNY, toitottamasi miehisyys on geneettinen ominaisuus, eikä siihen vaatteet/pukeutuminen liity. Miehekäs mies on miehekäs huulet punattunakin :)

Ärsyttää vaan tämä pukeutumisen mollaus, että oon automaattisesti neiti, jos katson peilistä itteeni ennen ulko-oven avaamista ja seuraan/poimin vaikutteita trendeistä. Olen urheilullinen, komea, tyylitajuinen ja varakkaasta perheestä. Miksi se ei saisi näkyä? Pukeudun tilanteen ja seuran mukaan, haluan viestittää hyvästä maustani muille kaltaisilleni materiaaleilla, leikkauksilla, harkitulla värimaailmalla ja persoonallisilla yksityiskohdilla. Näytän huolettomalta, onnelliselta 'unelmapoitzulta', joka näyttää vain vetäneen kledjuja aamulla niskaansa, mutta näyttää vi..n hyvältä! Näyttää mageelta olematta ylipukeutunut - se vaatii paneutumista :D Joskus puunaamiseen menee 5 minsaa, joskus puolitoista tuntia. Välillä on vaikeaa valita 50 farkkuparista yksi.. vai laittaisinko sittenkin kangashousut.. mutta jos mä laitan nää kengät niin sillon vyö on tämä ja..

Ei ole mikään ansio olla välittämättä ulkonäöstään, teistä ruikuttajista tulee mieleen Valion mainos: 'Ikinä en oo maitoo juonu. Enkä juo!'
Ja ajassa kiinniolevan, hyvinvoivan ja menestystä huokuvan tyylin aikaansaaminen ei onnistu Citymarketin ja Anttilan rekkien vaatteilla. Valitettavasti.

Vaatteet tukee mun aatteita. On typerää olla käyttämättä hyväksi pinnallista maailmaamme: Mä ainakin nautin kauniiden naisten ja miesten flirtistä, hyvästä palvelusta ja ihmisten kiinnostuksesta tutustua muhun. Olla uskottava ja saada hyväksyntää laajoissa piireissä.
Kiitos Henrik tarjosit minulle viikon parhaimmat naurut, todella.

Mutta tää on pakko olla pila........joten annetaan pilan jatkua..
Rakas Henrik olen siis täysin epäonnistunut ihminen kun en ole elämääni omistautunut muodille. Minä tyhmä kun luulin että ajatuksilla on sijaa kiinostavan persoonan kokonaisuudessa.
Heittäydyn kenkiesi tallottavaksi mutta uskon epämuodikkaan olemukseni olevan turhan ala-arvoinen vasinkan_nahka kengillesi.
Ehkä seuraavassa elämässäni minusta myös tulee Eddina Monsuun.
No kuitenkin DKNY valittaa ja hyokkii vastaan minua ja henrikia, vaikka itse on ominut nimimerkikseen 80-luvulla ja 90-luvun alussa todella suositun ja muodikkaan vaatemerkin, joka tunnetaan joka puolella maailmassa. Ja se on vielakin todella suosittu. Jos joku ei viela tajunnut, niin ma puhun nyt Donna Karanista. Sita myos myydaan Helsingin Stockalla, ja kaykaa vain huvin nuoksi katsomassa hintoja.. teilla kenellakaan valittajalla ei ole siihen rahaa. Joten jotainhan on tainnut talla muotia vastaan hyokkivalla mauttomalla ruikuttajalla olla mielessaan, kun on nimimerkkiaan valinnut..
Ja viela tuolla jossain ylapuolella keroiltiin tallasta: "Toivottavasti muistatte laittaa ostokuitit niista vaatteista ja kengista (myos niista dragkorkkareista) talteen verottajaa varten... Jnejne.. taytta paskaa.. Te vaan ette niiku voi uskoo, etta viela sattuu olemaan ihmisia, joilla todellakin on varaa.. Mun ei ole ikina tarvinnut jollain keinotteluilla maksella mun ostoksia tai kiskoo joka penni irti jostain ties mista.. Onneksi.. Eika tarvii saastella ostokuitteja.. Joten tietysti voi aina miettia, mita tanne kirjottelee.. Niinku sanoin aikasemminkin, jos teilla itsella ei ole asiat hyvin, niin alkaa toisille siita vittuilko..
Kun nyt tätäkin ketjua tulin lukeneeksi, niin totean vain, että toivoakseni minulla ei koskaan mene ainakaan niin huonosti, että joutuisin rahavaroillani nettikeskusteluissa leveilemään.

Sanotaan vaikka että elämä on liian lyhyt vietettäväksi peilin edessä, vaikka sellaisen omistankin ja päivittäin siihen vilkaisenkin. Kanssaihmisistä luon kuvan aivan muin perustein kuin heidän vaatteisiinsa ommeltujen merkkilappusten tai niistä (ehkä) poistettujen hintalappujen perusteella, ja toivon muiden arvioivan minua aivan samalla tavoin.
Kiitos, tämä kyllä lyö laudalta monet komediat.
Hei poitsut älkää ottako niin vakavasti itseänne ja tätä huulen heittoa. Muoti on ihan hieno juttu ja itseensä panostaminen mutta siihen peilikuvaan eteen ei kannata kovin kauan jäädä ihailemaan.
Suosittelen teille myös vierailua Donnan omassa liikkeessä New Yorkissa joka on todella kaunis liike, itse olen sitä mieltä että ote miss Karanilla on hieman lipsunut viime vuosina enkä ole ollut kovin ihastunut viime vuosien tuotteista. Hugo Boss on sitten enemmän minun makuuni.
Miksi omisin tuon niccisi on taas vain minun ja NYC välinen juttu, hyvin henkilökohtainen siis......... :)

Vinkiksi viellä pojut, tavaroilla raflaaminen on todella OUT!!
Kyllä ne tuotemerkit näkyvät kun ovat näkyäkseen, turhaan sitä on mainostaa mitä päälläänsä pitää ja mitä ne maksoi.
Ellei sitten ole Tuppervaara-kutsuilla muiden perheenäitien kanssa, naiset kun pakkaa kahdetumaan helpommin.
Sayonara vaan mango................
DKNY, Elämää ei tarvitse omistaa muodille, ja ajatukset ovat toki tärkeämpiä kuin vaatteet. MUTTA, Ei kukaan ole laajemmalti kiinnostunut kuulemaan mielipiteitäsi, jos pukeudut kuin ryysyläinen. Poliitikot, elokuvatähdet, näyttelijät jne. eivät kulje päällään mitä sattuu. Heitä ihaillaan, ulkoinen olemus viestittää uskottavuutta ja taitoa(esim. tv:ssä, mainosmaailmassa). Tämän pukeutumistaidon hallitsemista peräänkuulutan.

Rahaakaan ei paljoa tarvita, jos on luovuutta. Puhun tässä TYYLISTÄ, en riikinkukko/paljettiasuista. Ette tekään ole niin juntteja, että rinnastaisitte tyylin karnevaaliasuihin tai tyttömäisten hinttimaneerien tiivistymään. Ettehän?
Tulee mieleen yks superjulkkis joka ei vaatteilla koreile: Michael Moore. Mitäs tähän kommentoisit(te)?
Kommentoin vaan sen, etta Michael Moore on kylla julkkis, mutta ehka kaikista turhin sellainen.. Ja sehan on amerikkalainen. Ja viela lihava ja rumakin.. ja taistelee keikkea suunnilleen normaalia vastaan.. Etta sillein..
Mickebear, väitätkö ettei hänen tyylinsä ja haastattelutekniikkansa ole viimeisin päälle mietitty ja hiottu?
Oh yeah!! Tämähän meni vallan yhteiskunnalliseksi keskusteluksi. Mangolla oli muuten paras aikoihin määritelmä G.W.Bushista... "suunnilleen normaali". ehdotonta klassikkoainesta!
Jopas vaan DKNYnkin mieli muuttuu aikas vinhaa vauhtia.. Eka on niin vastaan niin vastaan, mutta, aijaijai, kun tulee julki totuudet, niin jo vain alkaa tulla esille totuuksia. Jos oikeesti olisit vastaan, niin et paljastaisi pukevas yllesi Hugo Bossia, etka varsinkaan etta olet ollut Donna Karanin showroomissa New Yorkissa. uskottavuutesi on menetetty..
... Onko tämä nyt sitten jo sitä parodiaa? Vai onko tuo mango oikeasti joku ihmistunkio jonka puolesta muu maailma saa kuolla ympäriltä kunhan ei kuole huippumuodinluojat ja itse näyttää ahhh, niin hyvältä (omasta mielestään). Ikävää jos menin provon ansaan.
Väitätkö, ettei hän käytä pukeutumistyyliään tarkoitusperiensä saavuttamiseksi?
En väitä mitään muuta, Henrik. Ilman muuta Michael Mooren tyyli ja haastattelutekniikka on hiottua. Näin reportaasin ennen USAn presidentin vaaleja, jossa Michael Moorea haukuttiin hänen tyylinsä vuoksi, mutta missä myönnettiin, että hän on tällä 'anti-tyylillään' älykkäästi tehnyt rahaa ihan kiitettävästi.
Miksi siis ei näkisi vaivaa ja hioisi omaa ulkonäköään vahvistaakseen identiteettiään? Itse ainakin käytän ulkonäköäni hyväksi...kyllähän tekin tiedätte totuuden, että jos kaksi yhtä taitavaa henkilöä hakee samaa työpaikkaa, kauniimpi saa sen.

Ja toiseks, DKNY, me ei mangon kanssa ikämmekään takia juuri Hugo Bossin valmisvaatekokoelmaan vielä vuosikymmeneen kosketa. Bisness-setämuotia. Ja kyllä, mä olen just niitä menestyviä uraohjuksia, jotka tallovat tuollaiset yhden Bossin valmispuvun vaivalla säästäneet urpot, jos viitsivät vaivautua :)
Rakas Hmmmm....mieleni ei ole muuttunut mihinkään, en kiellä ettenkö pidä kaikesta kauniista ja esim hyvin istuvat vaatteet oikean ihmisen päällä on mielyttävä katsoa.
Vastaan olen sitä että siitä on turhaa tehdä numreoa, muoti on vaan osa ihmiselämää ja oikeasti vaattethan ovat vaan vartalon peittämistä varten.
Täällä missä asustan tällä hetkellä ihmiset kuluttavat huomattavasti enemmän rahaa vaatteisiin ja viimeisempään muotiin, sillä seurauksella että ne revitään päälle sopisivat ne sitten kyseisen ihmisen vartaloon tai ei.
Se mitä minun päälläni on minun oma asia, en tee siitä numeroa....olivatpa ne sitten minkämerkkisiä tahansa tai mista sitten ostettuja.
Ymmärrän että kyseiset nimimerkit ovat vielä lapsia ja muodin, oman ulkonäön narsistinen ihailu kuuluu siihen kauteen. Valitettavaa on se että uskotaan että vaatteet tekevät sinusta mielenkiintoisen henkilön.....

Estetiika on elämän mausteita joista esim minä saan nautinnon se kattaa myös kotini jossa asun.

Minun uskottavuuteni ei ole perustettavissa pelkästään näihin kirjoituksiin, ne eivät edusta kuin pientä osaa ajatusvirrastani aiheesta riippuen.

Ajatusmaailma ei koskaan ole heijastunut minun ulkonäkööni, en omaa aate-vaate-kulttuuria, en tarvitse jengin tukea tai hyväksyntää.
Ne kuulusivat siihen aikaan kun olin ylä-asteella ja silloinkin ryhmiytyminen nauratti minua ja rajusti.
Huh! Onneksi toimin alalla, jolla saa päteä osaamisella ja ihmissuhdetaidoilla eikä tarvitse osallistua kukkotappeluun höyhenet vahattuina!
Nauraisin kyllä äänekkäästi jos tällainen menestyvä uraohjus esim. astuis täällä Brysselissä koiranpaskaan... siinä on kuule silloin tyyli kaukana, kun kiroillen kaivelet nenäliinoja taskusta, jotta kakka kengästä kopahtaa...
Public Eye, kuulostat humanistilta, joka kulkee norjalaisvillapaidassa, villasukissa, sandaalit työkenkinä pitkin konttorisi käytäviä :D Millä substanssilla sä tuut tänne päivittelemään kuin eläkeläismummot?

Mickebear, useasti ole Brysselissä käynytkin, ja täytyy sanoa, että likaisempaa kaupunkia saa hakea. Saasteitten likaamaa rapattua seinää koko kylä. Belgialaiset ihmiset onneksi ovat mukavia.
Henrik, totta virkat. Bryssel ei tosiaankaan ole mikään maailman kaunein kaupunki, ja todella, sitä saastetta riittää. Ja koiranpaskaa. Onneksi koko Belgia ei ole sama kuin Bryssel, eikä koko Bryssel ole kuten kaupungin keskusta.

Ja... Onneksi belgialaiset ovat mukavia. Mutta ovatkohan tyylikkäitä?
DKNY kirjoitti: "Ymmärrän että kyseiset nimimerkit ovat vielä lapsia ja muodin, oman ulkonäön narsistinen ihailu kuuluu siihen kauteen. Valitettavaa on se että uskotaan että vaatteet tekevät sinusta mielenkiintoisen henkilön....."

Vaatteet eivät lisää pääkopan sisältöä, siitä me olemme samaa mieltä, Mutta ulkoinen huoliteltu, persoonaa korostava olemus on tehokas keino vaikuttaa kuinka sinut ymmärretään ja otetaan vastaan. Ensivaikutelma on tärkeä! Pukeutuminen on yksi 'työkalu' elämässä pärjäämisessä. Kuten sanoit, esteettinen kiinnittää huomion ja lähettää positiivisia mielikuvia.

Ja narsismista, ei kukaan ihminen laita mielestään rumia vaatteita päälle. Makua ja kiinnostusta ei vain ole kaikilla. Sitten ollaan kateellisia ihmisille, jotka tämän homman handlaavat.
Henrik, kukaan ei edes huomaisi kuinka komea, tyylikäs ja menestyvä olet, jos ei olisi kateellisia ja tyylitajuttomia ihmisiä. Sinun pitää olla helvetin kiitollinen, että kaikilla ei ole tyylitajua.

Sitä paitsi unohdat ihmisryhmän, joka nyt ainakin Suomen pienillä paikkakunnilla on vielä erinomaisen hyvissä voimissa. Nimittäin ne, jotka eivät voi käsittää miksi joku maksaisi housuista enemmän kuin mitä ne Anttilassa tai Valintatalossa maksavat. He eivät varmasti ole sinulle kateellisia.

Tilanteen mukaan pukeutuminen ei ole minun mielestäni sitä, että kiskotaan joka kerta GQ:n mainostamat viimeisen huudon malliset kuteet niskaan, vaan sitä, että osaa ottaa myös ympäristönsä huomioon.
henrik: "Sitten ollaan kateellisia ihmisille, jotka tämän homman handlaavat."

Vähän pisti silmään... Sorry, mutta en minä saanut DKNY:n tai Public Eye'n kirjoituksista mitenkään sellaista mielikuvaa että he olisivat jotenkin kateellisia. Itseasiassa samasta asiasta he puhuvat kuin sinäkin, vain vähän toisenlaisella kielellä.
On toki ihailtavaa, että on ihmisiä, jotka osaavat suurella rahalla ja vaivalla stailata ja puleerata itsensä täydelliseen kuntoon tehdäkseen unohtumattoman ensivaikutelman. Tämä on varmasti lyömätön strategia, jos työ on sellaista, että ensivaikutelma riittää. Useimmat meistä 'joutuvat' kuitenkin panostamaan työssään pysyviin asiakas- ja sidosryhmäsuhteisiin, ja siinä ei ensivaikutelmalla pitkälle potkita.

Kohdatessasi ihmisen ensi kertaa hän vilkaisee sinua päästä varpaisiin ja saa tietyn kokonaiskuvan. Sen jälkeen hän keskittyy silmiisi ja siihen, mitä sinulla on sanottavana sekä miten sen sanot. Tässä ei tuhansien eurojen/dollareiden puvut enää paljon auta. Sinun on tajuttava, mitä hän sinusta haluaa ja mitä hän liikekumppaniltaan odottaa. Ja katseesi paljastaa sinusta uskomattoman paljon enemmän kuin pukusi alkuperä.

Itse panostan itse mieluiten siihen, että osaan ammattini paremmin kuin kukaan muu ja että kohtaan työssäni eteen tulevat ihmiset heidän asemastaan riippumatta arvostaen ja annan itsestäni luotettavan sekä asiakeskeisen vaikutelman - sellaista kumppania tiedän heidän etsivän.

On sanomattakin selvää, että pukeutuminen on siistiä ja tyylikästä, mutta tyyliä ei, kuten tunnettua, rahalla ja vaatemerkeillä taata. Jos minun luokseni astelee kalliille parfyymille lemahtava suoraan kauneushoitolasta tulleen näköinen sliipattu Versaceen tai Rykieliin pukeutunut itsetietoinen juippi tarjoamaan vaikka sijoituspalveluja, tuskinpa ryhdyn hänen kanssaan kauppoja tekemään. Luottamukseni herättämiseksi tarvitaan aivan muita avuja.
Mutta hyvä Public eye, olet varmaan huomannut että kyseessä ovat viellä lapset jotka ovat juuri jättäneet koulunpihan ja siellä valittsevat arvot. Suomessa alkaa olla varmaan sama juttu kun USA:n kouluissa jos käytät kaksi kertaa viikossa samaa vaatetta ....ooot ihan köyhä.
Samoilla uskomuksilla luullaan porskuttavan sitten myös työelämään.....oppia ikä kaikki ja jokainen vuorollaan.
Kyllä ne luulot rapistuu aikanaan kun ei se elämä olekaan samaa kuin saippuaooperoissa.

Ennustan kylläkin että jompi kumpi herroista/neideistä(en ole ihan varma) omaa jo kolmekymppisenä jähmettyneen naaman kun siihen on piikittetty siihen mennessä jo 1000 Botox ruisketta. Pääasia on että poseraus ilme on rypytön ja looki antaa vaikutelman että ollaan viellä 18-vuotias
Täytyyhän sitä tehdä vaikutus muihin ihmisiin ja kertätä ihailua........
ilmeisesti ei henrik eikä mangokaan ole koskaan sairastanut vakavasti tai joutunut seuraamaan läheisen pitkittynyttä ja vakavaa sairautta.. elämässä on niin paljon muutakin kuin pelkkää ulkonäköä ja puhtoisen ensi vaikutelman tekemistä.

kun elämässä on oikeasti suuria muutoksia tai suurta surua, ei ulkonäkö ole huolenaihe numero yksi. ei vaikka sitä rahaa ja tyylitajua olisi kuinka paljon.

olisi kiinnostava tietää uskaltaisiko mango lähteä edes maitokauppaan sairastettuaan aggressiivista syöpää niin että sekä henkiset ja fyysiset voimavarat on ammennettu tyhjiin... sairaus kun ei katso lompakkoa tai tyylitajun määrää.

käyvätkö tyylitajuiset ihmiset ylipäätään enää maitokaupassa?
"käyvätkö tyylitajuiset ihmiset ylipäätään enää maitokaupassa?"

Jos maitokaupalla tarkoitat Stockaa niin tietty. Harmi vaan kun pitää alentua ostamaan samaa maitoa kuin tuulipukukansa. Tosin oon asunut Lontoossa nyt pari vuotta ja täytyy sanoa, että onneksi ne järjestää myös kotiinkuljetusta Harrodsilta, jos vaikka nuha sattuu yllättämään. Aika paljon tuolla Harrodsilla noita rahvaan edustajiakin on kattelemassa, mutta on mukava katsoa niitten ilmeitä kun Harrodsin miestenvaateosastolla Visaa vinguttelee.

Nykyään ei muuten tulis mieleenkään ostaa Suomessa käydessäni vaatteita tai mitään. Oxford Streetiltä saa kaiken tarpeellisen ja aina voi poiketa lähikaduilla. Sitä paitsi Oxford Streetin Selfridgesin ja John Lewisin myyjät ovat paljon tyylikkäämpiä ja palvelualttiimpia kuin suomen rautakangen nielleet. Mutta ettehän te suuresta maailmasta mitään ymmärrä, parempi kun pysyttelettekin siellä Suomessa, ettei tarvitse hävetä silmiä päästään täällä. Harmi kun teistäkin suurin osa on niin kateellista poikaa, että...
Niin ja jäi vielä tuosta äskeisestä sanomatta se, että vitsit on vitsejä. Trendipellet saavat minun puolestani pukeutua miten kalliisiin vaatteisiin hyvänsä, minä pukeudun vaatteisiin, joissa viihdyn (tokihan ne saavat myös hyvältä näyttää, mutta ei se ole pääasia). Eivät vaatteet tee ihmisestä seksikästä, vaan se, miten kantaa ne vaatteet päällään. (siis huom, pilkunnussijat; ei päänsä päällä :))
hmm.. tekeeköhän cK tai Armani mahdollisesti arabiviittoja + päähineliinoja? Sattuisiko kukaan tietämään?
Jokainen saa pukeutua miten haluaa, samoin minä pidätän itselläni oikeuden purskahtaa hörönauruun lukiessani tämänlaista paskaa. "Entä jos sairastuisit syöpään"...plääh... tuota, mun pukeutumisessa tuskin olisi moitetta silloinkaan. En omista rumia 'kotiverkkareita' tai kulunutta 'kollegepaitaa'. Sairaus sinänsä on vakava asia, mutta liian absurdi kommentti kevyeen pukeutumisväittelyyn.

En ole väittänytkään, että olisin vanha. Olen vastavalmistunut juristi ja työskentelen kansainvälisen konsernin palveluksessa. En asu Suomessa. En ala tässä työnkuvaani sen tarkemmin erittelemään, mutta neuvottelut ja sopimukset ovat arkipäivääni. Tiedän olevani yrityksen käyntikortti ja työni etuihin kuuluukin jatkuva tyyli- ja tapakonsulttien työnohjaus. Public Eye, on kuitenkin kyse vähän suuremmista summista kuin sinun säästöjesi sijoittamisesta. Jos rehellisesti puhutaan, sä et varmasti edes osaisi arvostaa pukujeni istuvuutta, materiaalia ja laatua. Katsoisit vaan, että: "Kappas, hyvännäköinen nuorimies hyvännäköisessä puvussa."

Osa palkasta menee yksityiselämän suojaamiseen ja kivuttomaan etenemiseen ie. järjestän elämäni niin, ettei minun tarvitse kuluttaa vapaa-aikaani jonottamalla Alepan kassalla tai Halpalaarin alennuskravateista tapellen. Siksi lomailen, asun ja shoppailen eri osoitteissa kuin te.
Mielestäni muodin seuraaminen on muutenkin aika ihmeellistä. Jotkut saavat siitä nautintoa ja suotakoon se heille. Sen sijaan muut, joilla on oma tyyli, saavat noudattaa sitä ja nauttia oman itsensä valloittavuudesta. Itse kuulun tähän jälkimmäiseen ryhmään, jonka ainutlaatuisuutta eivät trendit sotke.

Itse en siedä laihuusmuotia. Samoin korut ällöttävät. Mutta meitä on niin moneen makuun.
Henrik-poikaseni, mikä saa sinut kuvittelemaan, että puhuin säästöistäni?

Sitä paitsi, mitä suuremmista summista on kysymys, sitä tärkeämpää on yhteistyökumppanin antama luotettava yleisvaikutelma itsestään, asiastaan ja taustaorganisaatiostaan. Totta kai, jos vastapuolenasi on samanlainen tyylikonsulttien kouluttama "asiantuntija", tulette varmaan hyvin juttuun keskenänne. Miten itse konsernilla menee noin niinkuin pitemmällä tähtäyksellä, on taas aivan toinen - ja ilmeisesti muiden - huolenaihe. Parin vuoden päästä lienet kuitenkin edennyt kivuttomasti jo toiseen tai viidenteen konserniin.
Wau, good 4 u henrik...
Olen iloinen asemastasi ja toivon että rehellisyytesi paistaa läpi myös joka tilaanteessa. Oletan myös jos joku firmassasi on pukeutunut huonosti, oksennat hänen päällensä.....ihan niin kuin vinkiksi hänelle.

Toivottavasti emme lomaile samoissa kohteissa......
Public Eye kirjoitti: "Kohdatessasi ihmisen ensi kertaa hän vilkaisee sinua päästä varpaisiin ja saa tietyn kokonaiskuvan. Sen jälkeen hän keskittyy silmiisi ja siihen, mitä sinulla on sanottavana sekä miten sen sanot."

Itseasiassa, tutkimusten valossa, ensivaikutelma määrää hyvin pitkälle pitääkö ihminen tulevaisuudessakaan kohtaamastaan henkilöstä. Miksi kovan rahan maailmassa tähän muuten satsattaisiin? Tottakai käyttäytymiseni on myös hiottua, miellyttävää ja asiallista - osaan myös ammattini ja kouluttaudun siinä taukoamatta. Luuletko, että täysi tyhjäpää pääsisi ammattiini?

Miksi alunperin edes aloitin kertomaan hek.koht. mielipiteitäni pukeutumisesta oli teidän mangoa kohtaan osoittama vähättely. Jos hän on '17w' ja tyylitajuinen mies, tosin todella kärkevin ja raflaavin mielipitein varustettu, miksi te nimenomaan aloitte nälvimään hänen ulkonäköään? Yritätte supisuomalaisin alistus- ja nöyryytyskeinoin vähätellä hänet maanrakoon haukkumalla häntä neidiksi ja kehotatte paljettipukuihin. Menkää aikuiset ihmiset itseenne! Etteko asiapohjalta osaa viedä keskustelua eteenpäin?

Tässä threadissa on kuitenkin kyse pukeutumisesta. Ja pääargumenttini, että on turha kaataa päälleni syyllisyyttä siitä, että pukeudun huolella. Se ei tee minusta huonompaa ihmistä, päinvastoin.

DKNY, itse toitotat eläväsi ylellistä elämää, niin minäkin, onneksi minun ei ole tarvinnut odottaa nelikymppiseksi asti. Nykki ei ole minulle mikään _occasion_, eikä minun tarvitse säästää matkakassaa ja unelmoida puolta vuotta sinne päästäkseni. Lomalla vuokraamme yleensä talon, tai viivymme ystäviemme 'kesämökeillä' tai heidän perheidensä maaseutuasunnoilla. Me TUSKIN tapaamme. Pysyttele sinä kaupunkilomilla keskihintaisissa hotelleissa ja käy kerran elämässäsi paratiisisaarella luksushotellissa.
Kyllapa.. Me ollaan saatu aikaan tanne oikein kiva pikku keskustelu, jota on kiva jatkaa..
Olen taysin samaa mielta Henrikin kanssa siita, etta ensivaikutelma maaraa sen, haluaako asiakkaasi, jne tavata sinut myohemmin ja jatkaa bisneksen tekoa.. Jos nyt ihan ajatellaan jarkevasti, niin monenko ihmisen luulet jatkavan bisneksentekoa (paskalle haisevan), verkkareihin pukeutuneen juntin kanssa, jolla on allottavan hajuinen (halpis) tuoksu jne.. Sen laskemiseen riittaa kylla yhden kaden sormet, eika haittaa vaikka niista muutama olis amputoitukin..
Ja sinulle, joka jaksoit tunkee paskasen nenas niikin yksityisiin asioihin, kuin siihen, etta olenko nahnyt kenenkaan sairastavan vakavia sairauksia ja kuolevan niihin. Valitettavasti joudun tuottamaan sinulle pettymyksen, ja vastata etta olen valitettavasti. tama kaikkien tuntema musta ystavamme syopa on vienyt multa aika montakin laheista ihmista kuten yhden famun ja mufan ja fafan.. Joten nainkin henkilokohtaisten asioiden kaivelu kun ei kuulu taman keskustelun aihepiiriin ei sitten mitenkaan, niin voisin kehottaa sinua ystavallisesti pitamaan likaiset sormesi erossa niista..
Hmmmmm täytyy sanoa että -mangolta- kokonaisuus hieman uupuu vielä....jos mies pukeutuu viimestellysti (tätähän ei ole todistettu missään..joten....???) mutta herran käyttämä kieli sopiii sinne niiden muiden keskikaljaa kittaavien verkkari junttien keskelle vaikka Veijo Esson baariin.
Kuten näkyy muotivaatteet eivät ihan kaikea junttimaisuutta peitä....mutta muuten -mango-, way to go girl.....
Ylväs pylväs - kiitos muistutuksesta, tämä keskustelu on vienyt minut aivan unohduksiin kansamme perinteistä =D. Olet oikeassa, valkoistahan se olla piti - arkiasu vain mustana mielessä kummitteli...
Yasser, älä turhaan ripottele tuhkaa päällesi. Voithan pukeutua Abbasid-dynastian perinteiden mukaan. He hallitsivat vuosina 750-1258 Bagdadista käsin ja ottivat Profeetan murhattujen sukulaisten sekä Karbalan taistelun muistoksi surupukunsa väriksi mustan.

Jos sen sijaan haluat noudattaa Umayyad-dynastian perinteitä, tottelet dynastian perustajan, Jerusalemin kalifin Mu'awia Ibn Abi-Sufianin (661-680) tahtoa, ja pukeudut surun merkiksi valkoiseen.

Totta puhuen, kyllä musta lienee nykypäivän Palestiinassa yleisin surun väri.
Voi, CKNY.. Sina jos kuka olet se juntti tassa.. Juuri sinusta nakyy se, etta sa et todellakaan seuraa yhtaan mitaan.. piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip.. kuolit.. Herralle kiitos..
Yhdyn edelliseen mielipiteeseen :))) Keskiluokkainen mies, kyseenalaistamattomin keskiluokkaisin unelmin ja asentein. Hänen sormistaan valuu puhdasta, kirkastettua profetiaa threadimme iloksi! Hiljennyn siis keskittymään hänen tuleviin kommentteihin ja muistan ikuisesti tämän hetken kun hän käänsi kasvonsa meidän puoleemme.. not.
Ja -mango-, älä luovu ikinä tyylistä!

DKNY: Kiitos kun jaksoit jauhaa paskaa kanssani. Way to go girl!
henrik....ilo on ollut täysin minun puolellani.
Karen Walker is Divine, isn´t she???
Näin iltapäivällä ruokatunnin aikaan France2 -TV-kanavalta, kuinka Karl Lagerfeld on taikavarvullaan kehittänyt H&M -kauppaketjulle uniikkikokoelman. Näytettiin kuinka tuhannet ihmiset ryntäsivät liikkeeseen sen auetessa. Klo 11:een mennessä ei enää ollut juuri mitään jäljellä. Koska uniikkikokoelmasta on kysymys, niin näitä frängejä ei kuulemma enää mistään saa.

Näin toissailtana ranskalaisessa PINK TV:ssä (homoille ja lesboille suunnattu TV-kanava) Karl Lagerfeldin haastattelun jossa hän kertoi tästä uudesta kokoelmastaan todella innostuneesti. Itsekin ihan innostuin;)

Kun sitten tänä iltana töiden jälkeen ihan homona käväisimme Brysselin keskustassa katsomassa, josko täällä olisi ollut samanlainen efekti H&M:ssä... eipä ollut. Liike pursusi KL:n signeeraamia tuotteita. Eikä ne niin erikoisia edes olleet. Harmi.
No onneksi kukaan homppeli ei ole ottanut (vielä) ;) omakseen Lagerfeldin tyyliä pitää ihan käsittämättömiä paitoja, meinaan kaulusta... kaulusta joka on varmaan 30cm korkea... :o Olis toikin mies vanhentunut ihan rauhassa ja hyvällä omallatunnolla eikä alistunut tollaiseen pelleilyyn, 28" vyötärö, pillifarkut jalkaan ja rusinakaula piiloon... Hei, come on...?

Mitenhän muuten PINK TV, edellinen gay tv-channel taisi mennä konkkaan... Toivottavasti systeemi pyörii, rahoitus järjestyy ja katsojia riittää...
Nyt poikkean todella aiheesta...

on kyllä TODELLA aikaista sanoa mitään PINK TVstä, se on vasta 2 viikkoa vanha. Takana on kyllä mahtavat rahoittajat (mm. Ranskan suurimmat kaupalliset TV-kanavat TF1, M6, Canal+), joten on vähän toisella pohjalla kuin italialaisten versio, josta ei muuta tule kuin musiikkivideoita. PINKissä on näkynyt joka ilta elokuvia, esim. eilen illalla tuli Even Cowgirls Get Blues, sarjoja esim. Queer As Folk (Suomessa telkkarista jo kaikki nähtyä, joten siinä Suomi edellä Ranskaa), oopperaa, keskusteluohjelmia, sisustusta, muotia, ruokaa, dokumentteja (tiesittekö ketkä ovat Priscilla -elokuvan esikuvat) jne. Yöllä pornoa.

Eniten seuraan keskusteluohjelmia, koska ainakin tähän mennessä vieraiksi on saatu (Ranskassa) kovia nimiä, yllättäviäkin tapauksia. Jos nimiä tunnette: Jacques Lang, Claire Chazal, Karl Lagerfeld nyt muutamana iltana nähtynä.
Mun mielestä ne K.L:n Henkalle ja Maukalle suunnitellut miesten vaatteet on hyvällä maulla tehty, mutta niitä saisi olla vaan enemmän. Miehille liian pieni valikoima. Hyviä just 30 ja yli. Ehkä vähän nuorekkaampi linja olis ollut just kohde-yleisölle passeli. Liian vähän klubbailuvaatteita. Olis nyt vähän räväyttänyt vaikka väreissä.
*sotkee lusikkansa tähänkin soppaan*

Kovasti sitä vaan label-droppaillaan, tiedetään kaikki niin Donna Karanista, Ballysta tahi "luiskasta" (<- tuo PITÄÄ tietää! )

No loppupelissä merkkivaatteet on ihan kivoja, mutta tosiaankin mä ainakin ostan vaatteeni ihan sen perusteella miltä ne näyttää ja tuntuu mun päällä. Se on oikeesti ihan sama jos se Gaultierin 300 euron t-paita ei istu mulle niin ei se mun päällä silloin hyvältä näytä. Mut jos H&M:n alerekin 3,90€ t-paita on mun mieleinen niin silloin mä kannan sitä "pikkusen" eri lailla kuin epämukavaa vaatetta.
Mulle on loppupelissä siis ihan sama mistä kukakin ostaa vaatteet koska kyllä sen ihmisestä näkee viihtyykö se vaatteissaan.

Lopetan ystäväni sanoihin
"Makuasioista ei voi kiistellä, huonosta mausta voi tosin huomauttaa"....

P.S. Karen Walker IS DIVINE! =))
Kylläpä on taas kaikki iki ihanat homot kokoontuneet tänne kertomaan merkit mitä käyttää jne. Ei!!

Itse pukeudun siihen MISTÄ TYKKÄÄN, en siihen mikä mielyttää muita tai mikä on vaikka joku vitun hintti merkki että muut kanat hyväksyy.

Silti saan naisilta katseita ja iskuyrityksiä, vaikka pukeudunkin vaikka Seppälän vaatteisiin!
Ja vanhemmatkin naiset jaksaa sanoa kuinka nätti poika olen vaikka Farkkuni ei ole uusimmasta hinttikaupasta.

Saan miehet rakastumaan itseeni söpöydelläni ja LUONNOLLISUUDELLANI ja sillä että olen OMA ITSENI... Ja muodoillani, sillä ruikkuperseet on out hei daa! =))

Hei uskokaa, ketään ei jaksa kiinnostaa teidän vaatteiden merkit vaan se että näytätte kiivalta ja olette oma itsenne. Ja luonnollisia!
Edellinen