Kaunis?

  • 1 / 25
  • BLINGBLING
  • 1.12.2004 8:41
Omasta mielestäni kaikki toimii jos vain ulkonäkö riittää. Valitettavasti tätä ihmistyyppiä, jota myös pömppömaha-kukkakepeiksi kutsutaan on noin 98,5 % Suomen homopopulaatiosta. Miksi ostaa hel-etin kalliita vaatteita jos ei ole minkä päälle niitä pukea? Miksi se pronssattu nenä nostetaan kohti kattoa, jos ei oikeasti olisi sitä vara tehdä?
Oksettavinta on se, että sitten nämä tikkupallerot tulevat löysine nahkoineen ja GSUKSEN paitoineen intiimialueen sisäpuolelle, joka tarkoittaa sitä hieman alle metrin ilmatilaa ympärilläsi, ja epävarman irvistyksen sävyttämänä kysyvät nimeäsi. On kovin hurmaavaa huomata peitepuikon raidat, karvainen maha ja selästä alkava pe-svako heti ensinäkemältä. Huonosti vaalennetut hiukset, tujaus glitteriä ja peukalosormus eivät tilannetta pelasta. Ei myöskään se että nämä otukset lemuavat jo ovella Black codelle tai jollekin miesten klassikolle, vaikkakin se kyllä varoittaa lähestyvästä vaarasta. Onko tämä teistäkin oksettavaa vai olenko ainoa jonka verkkokalvo tulehtuu aina kun näen tällaisen?
Kerro miten itse pukeudut, oletko hoikka, pitkä ja mitä tuoksua käytät sekä miten meikkaat.

Sen jälkeen kerron mitä ajattelen.
  • 3 / 25
  • opisk.poju78
  • 1.12.2004 10:43
e-vils kysyy asiaa.

Jos on niin "jotain", 1,5%-kauniiden, komeiden, tyylikkäiden, eleganttisten, hurmaavien pläpläplä-joukkoon kuuluva, niin siitä vaan. Vältä tuollaisia paikkoja, joissa vain risteilevät huonostipukeutuvat, löyhkäävät, pallomahaiset, lökäpöksyiset, huonostikäyttäytyvät suomalaishomojuntit. Tai toisena vaihtoehtona, perusta oma clubbi, teille 1,5%:lle, MUTTA missä verkkokalvosi tulehtuvat päinvastaisesta syystä. Mitä sitten?

Jos olet vasta alle/ juuri/ yli 2kymppinen, niin mitä ajattelet 2/3kymmenen vuoden kuluttua?

En voi sanoa, kuin voi-voi-voi...
Tuon ensimmäisen viestin voi käsittää ilman sen ensimmäistä lausetta myös hieman eri tavalla. Pointti tuossa olisi silloin liian kovassa yrittämisessä (olla jälleen "nuori ja nätti") eikä niinkään missään ikä- tai ulkonäkörasismissa.

Ikä tuo kaikille eriasteista "rupsahdusta" (kokemuksesta tiedän, en ole ihan eilinen..). Mutta onko sitä syytä jopa naurettavuuteen asti peitellä ja yrittää olla vielä nelikymppisenäkin kaksikymppinen.

Ryppy silmäkulmassa, toinen otsassa - en minä niitä halua peittää tai millään botoxilla halvaannuttaa. Pieniä värivirheitä kasvojen ihossa, olkoot. Värivoiteilla en jaksa leikkiä, joskus ne on pestävä kuitenkin pois, jolloin oikea nahkani näkyy.

Hiuksiani kyllä värjään hieman (en mitenkään silmiinpistävästi) ja ulkonäöstäni muuten huolehdin, mutten mielestäni liikaa. En yritä ahtautua XS-S -kokoisiin vaatteisiin. Pientä elintasoa on näkyvissä.

Silti parasta ennen -päivämääräni ei ole mennyt. Olen parasta juuri nyt. Ja huomenna :)
Tämän threadin aloittaja kirjoitti juttunsa todennäköisesti provomielessä, mutta tosiasiahan on, että ei niin pientä pilaa ettei puoleksi totta ;)

Itse olen aina tykännyt aidoista miehistä, saa olla ja oikeastaan pitääkin olla tukeva, siis raavas, miehekäs suomalainen örkki. Ja kun tuo kaikki tulee aidosti kaverista esille niin jees! Toki itsestään huolehtiminen on aina paikallaan - kunhan se ei mene siis överiksi, sillä niin moni homppeli yrittää olla niin helvetin trendikäs tiukkoinen paitoineen, "ihme blondauksineen" ja peitepuikkoineen, aivan kuten jutun aloittaja kirjoitti, vaikka vartalo ja muu olemus on aivan ristiriidassa em. asioiden kanssa.

Homoja on siteerattu monessa yhteydessä tyylikkäiksi ja että heillä olisi jotenkin korkeampi esteettinen taju. Noinkohan se on? Kauniita ja hienoja vaatteita toki saa, mutta on siis eri asia mikä kenellekin, kenenkin vartalolle sopii. (Eli jos on vaikka kukkakeppi ja vähän masua niin ehkä ei kantsis vetää päälle kahta numeroa liian pientä napapaitaa.)

Mutta jokainenhan meistä haluaa olla osa jotakin, kuulua johonkin. Eri alakulttuureissa on omanlaisensa koodit, joita jäsenet haluavat noudattaa. Ja eihän kaikki vastaantulijat voi olla täydellisiä, unelmamiehiä. Mitä siitä muuten silloin tulisi? Voisi pitää kiirettä ;)
  • 6 / 25
  • BLING BLING
  • 8.12.2004 9:29
"Kerro miten itse pukeudut, oletko hoikka, pitkä ja mitä tuoksua käytät sekä miten meikkaat."

Voisin sanoa että olen pitkä ja hoikka, pukeudun vaikka paljettijakkuun koska vartaloni antaa kaiken anteeksi, ihoni tuoksuu puhtaalta, siinä on häivähdys poltettua sokeria ja punapippuria. En myöskään käytä meikkiä, minun ei tarvitse. Mutta minun ei myöskään tarvitse sanoa jotain edellä mainittua tai yhtä ylimaallista ollakseni kaunis. *kohauttaa*
Nautin kauniiden ihmisten seurasta enemmän kuin rumien ja olen ylpeä siitä. Oma maailmankuvani ei ehkä kestä ikuisesti mutta niin kauan kuin hyväksyn itseni osaksi sitä, olen onnellinen.
  • 7 / 25
  • BLING BLING
  • 8.12.2004 9:52
Siinä hieman pohdittavaa itse kullekin. Luulen että jotkut edellisen viestin lukeneet tajuavat siihen liittyvän ironian joten en kommentoi siitä sen enempää.
Voin sanoa, että suomalaisessa stressaavassa tavassa tehdä ja pakottaa tekemään työtä pilaa vartalot ennätysajassa. Toinen asia on myös se, mitä valon puute saa aikaan hormonituotannossa, koska täällä on todella pimeää vuodet ympäriinsä. Nythän muutama vuosi todettiin, että saamme liian vähän D-vitamiinia ravinnosta, vaikka vuosi tolkulla jankutettiin, että tavallinen monipuolinen sekaruoka riittää.

Hanki sellainen työ, missä voi tehdä kiireettömästi työtä ja kroppasi on timmissä kunnossa vielä 80-vuotiaana eli matkusta vaikka Peruun tai Afrikkaan....älä jää tänne.
  • 9 / 25
  • Ilopilleri
  • 8.12.2004 21:38
Suomalaiset, kuten muutkin pohjoismaalaiset, ovat kylläkin kansainvälisesti vertailtuna hyvin nuorekasta porukkaa. Jos vertaa vaikka päiväntasaajan tienoilla asustelevia meihin pohjoisen asukkaisiin, niin eron huomaa selvästi: etelän ihmiset näyttävät jo 25-vuotiaina siltä, miltä me näytämme vasta 35-vuotiaina (tai vieläkin vanhempina). Etelässä myös puberteetti tuntuu tulevan aikaisemmin kuin pohjoisessa.

Etelän ihmisten nopeamman vanhenemisen syykin taitaa olla melko yksinkertainen: auringonvalo. Runsas auringonvalo vanhentaa ihon nopeasti. Lisäksi voisi vielä spekuloida sellaisella ajatuksella, että todennäköisesti lämpimässä ilmastossa aineenvaihdunta on nopeampaa ja näin ollen myös kuluminen ja vanhenemisprosessi vauhdikkaampaa kuin täällä pohjoisessa, jossa elimistö on suurimman osan vuodesta valolta suojattuna ja kylmässä, vähän kuin pakastimessa. ;)
Pohjoisessa Suomessa myös hellät tunteet ovat pakastimessa, ikävä kyllä.
Bling Bling on RUMA! Hänen rumuutensa ei voi olla tulematta läpi kaikesta ulkoisesta kauneudesta huolimatta.
Kauneus on, paitsi katsojan silmässä, myös loputon kehä:
joku voi olla niin kaunis, että onkin ruma - joku toinen taas kaikessa rumuudessaan todella kaunis.
Mutta Cesar, entä jos se on ainoa keino selviytyä? Ihmettelen kyllä mikset heti kättelyssä sanonut minulle että mollaan muiden ulkoista rumuutta vain korostaakseni itseäni? Ulkoisia avuja käytetään puolustautumiseen ja selviämiseen. Jos olet todella kaunis, ihmiset "rakastavat" sinua, ei tarvitse pelätä että he eivät pitäisi sinusta. Tai, ehkä eivät pidä, voivat jopa vihata, mutta eivät satuttaa sanoin. He voivat ainoastaan kutsua sinua pahaksi ja huonoksi ihmiseksi, mutta ellet ole uskovainen, ei se osu tai upota sinua.
ei se nyt ihan noinkaan mene. Meillä on duunissa yksi blondi joka varmaan pärjäisi mallina. Muija on vaan valitettavasti niin yksinkertainen, ettei oikein selviä työstään muttei turvonneelta itsetunnoltaan sitä tunnista ja hutkii sitten muita omista virheistään. Neidin luottoihmiset työpaikalla ovat harvassa.
Mies ei saa olla liian kaunis, vaan rujon komea. Jos on hyvä kroppa, niin saa anteeksi paljon ja jos sen lisäksi hyvä sydän, niin saa anteeksi kaiken.
  • 17 / 25
  • BLING BLING
  • 13.12.2004 14:37
Nenää ei koskaan kannata nostaa liian ylös, mutta voi aina miettiä haluaako ystävikseen valita kuolaavia idiootteja. Lisäksi pitää muistaa ettei tunteilla leikitä. Jos haluaa olla ylväs ja vetää roolia niin se tehdään tyylillä eikä sotkemalla muiden sielunelämää.

Käsitykset kauneudesta tai komeudesta vaihtelevat mutta yleisen, joskin oudon käsityksen mukaan pitkänaamainen karva-apina on komea, persjalkainen blondattu poika on söpö ja lihaksikas ukkonaama on unelmamies. Yöks.
kauneutta on monenlaista. minä ihailen suuresti sellaisia miehiä ja naisia, jotka ovat minusta hyvännäköisiä. vielä enemmän ihailen niitä miehiä ja naisia, jotka ovat hyviä minulle ja muille ihmisille. jos nämä kaksi ominaisuutta yhdistyy samassa ihmisessä, ni se on jo jotain.
Prinssi - valitettavasti henkilöt, joilla yhdistyvät molemmat kaipaamasi arvot, ovat todella harvinaisia - ehkä joku muukin on kaivannut samanlaista, löytänyt ja noudattanut "löytäjä saa pitää" - ajatusta.
Oops -oikein todella harvinaista.

Jotkut tapaamani kauniit ovat olleet oikeasti inhottavia ja rumia. Kauneus saattaa viedä arvot omituiseen järjestykseen.
Suomessa ei mies selvästikään saa olla kaunis tai nauttia itse siitä, että on kaunis. Meillä miehen on aina pitänyt olla miehen näköinen, vähän kivestä veistetyn näköinen. Mutta jos geenit ei auta niin ei auta....Mitä tulee etelän maihin, siellä kaunis mies on kaunis vaikka minkä ikäisenä. On totta että siellä vanhempikin mies on ”suosittu”: Ja itse asiassa koko keskieurooppalainen homoscene on kypsempää keski-ikäistä mutta itsestään hyvin huolehtinutta, lihaksikasta miestä! Siellä suhtautuminen kaikenikäisiin on onneksi kompleksitonta! Nuoret ja kauniit käyvät, samoin ikääntyneemmät. Ja kaikki vielä samoilla klubeilla! Siitä me voisimme ottaa oppia! Ja kun ikää tulee lisää, ei pidä antaa itsensä rupsahtaa, bodistaan ja lätystään voi pitää huolta. Viestiksi suomalaisille voisi sanoa, että älkää halveksiko kauneuden etsintää ja kauniita ihmisiä. Jos olette sinut itsenne kanssa, se ei ole mikään ongelma. Mutta muistakaa vähän pitää itsestänne huolta, ellei muuten niin pukeutumisesta ja olemuksestanne.
mulla olis ideaa. järjestetään foorumin sisäinen mister ranneliike-kilpa, kuka on komein komistus ja lepakko puolella tytöille?
hyvä vai huono ajatus?
Hyvä, mutta kun ei siihen kukaan uskalla osallistua. Kasvottomana on niin helppo louskuttaa leukaa jopa omasta ja muitten ulkonäöstä, näyttämättä itseään ja näkemättä muita. Ja se on ihan ok, kuuluu touhun luonteeseen!
kuuluuko tämä nyt tähän, mutta en voi olla mainitsematta sellaista seikkaa että itselläni oli erittäin komea kaveri, jonka komeus kyllä haihtui aika nopeasti ja kummallista vielä se että se kauneus mikä hänessä on, ihan konkreettisesti vain hävisi eli niin ruma sisus ilmeisesti valtasi täysin koko ihmisen. ja ei hän minun silmissäni ollut yhttän minkään näköinen. Yksin on edelleen, kuulin. itselläni kaveri vakkarina jo toistakymmentä vuotta....noin.....vaikka en nätti tai komea olekaan.
Anteeks,toi alostusviesti pisti kyllä väkistenkin suupielet nykimään =0) siis tota,ex nyt ihan normaalisti suurinosa immeisistä katsoo että minkä näköstä kumppania sitä valkkaa,ihminen kun on tätä "nirsoa" lajia toisin kuin eläimet(vaikka niissäkin valkkaajia löytyy).Mut ihan totta jos mä menisin hakupäällä johki ni kyl mä kattosin minkä valkkaan silmätikuks ja sillä mielellä..tosin sisällön on oltava myös kohdillaan,koska ikäväkseni olen huomannut että mitä hekumallisempi ulkonäkö,sen mädempi sisältö..toisin on ystävä mielessä,puolestani he saavat olla just minkänäkösiä tahansa,omia itsejään ja luonnekin suotakoon minkälaiseksi melkein tahansa.mutta totta se on et ihmiset "nirsoilee" ei sille mitää voi.toki tulee "rupsahduksia" iän myötä,mut sitä voi ihan nuoresta asti pitää itsestään huolta,jo itsensä takia eikö?edes vähän..ei se paljoo vaadi.eikä mitään superpakkeleita nassuun!jollei toisen simmu kärsi niin pakkelinomistajan nassu ainaki..;0)