Karaoke

  • 1 / 9
  • Schlager
  • 25.1.2005 9:33
Hei!

Nyt kaipaisin mielipiteitä ja kokemuksia karaokesta. Missä käyt laulamassa ja mitä laulat? Onko karaoke sopiva paikka sateenkaarikansalle?

Itse laulan ja joskus jopa kilpailenkin. Käyn harvoin (koska ei ole omaa vakituista eli viikottaista porukkaa), mutta silloin käyn Helsingissä Satumaassa ja Swengissä. Lempilaulujani ovat Hengaillaan, Alku kaiken kauniin, Käyn uudelleen eiliseen, Hernandon salaisuus, Kun hämärtää ja Aurinko laskee länteen.

Sateenkaarikansaa olen nähnyt ainakin Satumaassa. Kerrankin eräs naispari intohimoisesti pussaili keskenään.

Miten olisi Ranneliikkeen oman karaokeporukan kokoaminen? Voitte vaikkapa laittaa minulle postia tai laittaa mietteitänne tähän. :)
  • 2 / 9
  • Mantu
  • 25.1.2005 10:25
Käsittääkseni Satumaasta on tullut ns. Hehku2 eli aika paljon lepakoita siellä pyörii. Loppiaisaattoa siellä viettänyt kaverini totesi, että suurin osa asiakaskunnasta ei ollut erityisen heteroa :)
  • 3 / 9
  • mikael
  • 25.1.2005 13:31
Mikset mene Mann's Streetille laulamaan? Se on oikea homobaari ja hyvä äänentoisto. Karaokea on joka päivä paitsi lauantai. Tosin siellä käy niin hyviä laulajia, että kynnys varmaan on kovempi. Tosin välillä on jotain onnettomia örisijöitäkin, mutta ei niin paljoa kuin muualla.
  • 4 / 9
  • Schlager
  • 25.1.2005 23:28
Tuota noin, en viitsisi mennä yksin homobaariin tai tulla sieltä...
  • 5 / 9
  • BearTrap
  • 26.1.2005 0:22
Höh, sinne vaan. Katoaa kerta heitolla kaikki mystiikka homokuppiloista. Mun heterokaverikin kävi kerran yksinään Mannisessa, kun siellä oli niin halpaa kaljaa. Kavereita löytyi :)
  • 7 / 9
  • Blue
  • 26.1.2005 17:07
Moi,

itse aloitin pienimuotoista karaokelaulantaa kuluneena syksynä. Taso ei ole huima, mutta uskalsinpas (hähää, voitin itseni), eikä kukaan ole vielä tullut haukkumaan, koska biisivalintani ovat olleet helppoja.

Normaalisti tuli suosittua (hetero)kavereideni kanssa SF-baaria, mutta se suljettiin vuodenvaihteessa. Paikan hyviä puolia olivat keskeinen sijainti, iso screeni ja tanssilattia, jossa saattoi tanssahdella toisten lauluja ja välillä levymusiikkia. Sekä karaokeksi varsin nuorekas meininki.

Satumaassa tuli käytyä pari viikkoa sitten. Siellä ei ollut kunnon screeniä eikä tanssilattiaa. Paikka oli muutenkin vähän räkälä, sillä osa asiakaskunnasta oli epäsiistejä känniääliöitä. Ainoa hyvä puoli siellä näytti olevan muutamat miespuoliset vähemmistökansalaiset.

Pataässässä en ole käynyt, mutta käsittääkseni aika räkälä (saatan toki olla väärässä). Tenkka Helsinginkadulla oli myös muistaakseni aika räkälä.


Eli itselläni olisi myös ohjelmassa mukavan karaokepaikan löytäminen. Luultavasti Satumaata tulee suosittua, jos parempaa ei löydy.

Ainiin, niitä laulamiani biisejä ovat "Sinä lähdit pois", "Katujen kuningatar", "Lumi teki enkelin eteiseen", "Minä suojelen sinua kaikelta", "Mandoliinimies", "Moskovan valot"...
  • 8 / 9
  • Schlager
  • 27.1.2005 17:19
Swengissä on kunnon tanssilattia ja kunnon esiintymislava sekä monia monitoreja. :)
  • 9 / 9
  • Hevimies
  • 28.1.2005 0:37
Itse suosin Corner pubia, siellä on Karaokebiiseinä pelkästään hevikappaleita, jee!

Kiinnostuneet , osoite on Hietaniemenkatu 2

Torstaisin ja Sunnuntaisin kello 19:00-24:00