hotmail kenkkuilee

  • 1 / 6
  • onneton
  • 4.1.2005 11:46
Onkos muilla ollut ongelmia hotmailin kanssa viime päivinä?
Omani on ollut ihan kummallinen; väri on muuttunut siniseksi ja saamani viestit ovat alhaalla eivätkä aina edes aukea. Näen kyllä, että viesti on tullut, mutta en saa klikattua sitä auki.
Olenkohan jotenkin vahingossa muuttanut sivun asetuksia? En uskos, koska en mielestäni ole tehnyt muuta kuin lukenut ja lähettänyt maileja ihan normaalisti.
Auttakaa jos osaatte. Kiitos.
  • 2 / 6
  • joku
  • 11.1.2005 18:25
Selaimella ilmeisesti katsot, etkä Outlookilla? Kokeile toisella selaimella/koneella.
  • 3 / 6
  • jack
  • 21.1.2005 16:51
olin itse lopen kyllästynyt hotmai ja msn ongelmiin, kunnes tajusin, että se johtui palvelimesta. vaaihdoin internet explorerin mozilla firefoxiin ja kone toimii kuin homoenkelii
  • 4 / 6
  • Dick D
  • 21.1.2005 22:55
Luovu hotpaskasta - ainoa oikea vaihtoehto. Jos tarvitset webmailia niiin suosittelen Yahoota, omalla koneellasi suosittelisin käytettäväksi Mozillan Thunderbirdiä e-postiohjelmana ja Firefox on selaimena tietysti myös hyvin miellyttävä eikä samanlainen paskakasa kuin IE. Sitäpaitsi Hotmail tekee piakkoin suuria rajoituksia ilmaisasiakkaiden palveluihin; esim. viestien haku omalla e-postiohjelmalla on tulevaisuudessa vain maksavien asiakkaiden ulottuvilla.
  • 5 / 6
  • Dick D
  • 21.1.2005 23:01
Anteeksi kun unohdin: Firefox ja Thunderbird eivät tuo kovinkaan paljon äddid väljyytä jos olet Mac OSX käyttäjä - Thunderbird Macille on suorastaan kehno tai ehkä minä vaan en oikein osaa. Windowsissa on Mozillan tavarat sen sijaan siis ihan sikaihania.